eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Wykonanie cienkich warstw z mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno ( typ typ slurry seal ) na drogach wojewódzkich w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Kartuzach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-31

Kartuzy: Wykonanie cienkich warstw z mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno ( typ typ slurry seal ) na drogach wojewódzkich w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Kartuzach
Numer ogłoszenia: 299248 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach , ul. Wzgórze Wolności 15, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 681-05-31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl/zp

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie cienkich warstw z mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno ( typ typ slurry seal ) na drogach wojewódzkich w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Kartuzach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odnowa nawierzchni poprzez wykonanie cienkich warstw z mieszanki mineralno-emulsyjnej rozkładanej na zimno , bez zagęszczenia na odcinku drogi wojewódzkiej nr 224 odc. Grabowo skrzyżowanie - Grabówek od km 60+690 do km 63+790 o powierzchni 19530 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 8 789,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Pzp i spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu . 1. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę legitymującą się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji , jakie zostaną jej powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tej osoby: - Kierownik budowy pełniący jednocześnie funkcję kierownika robót dla branży drogowej posiadający co najmniej 3 -letnią praktykę zawodową jako kierownik podobnych robót , legitymujący się uprawnieniami budowlanymi ( bez ograniczeń ) do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane w specjalności drogowej lub równoważne oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować lub będzie dysponować jednostkami sprzętu specjalistycznego , niezbędnego dla wykonania przedmiotu zamówienia : - maszyna - kombajn do wykonywania mieszanek na zimno wyposażony w komputerowy system dozowania , -sterowania i kontroli wszystkich składników oraz z możliwością rejestracji i wydruku - szczotka mechaniczna ( zamiatarka ) - samochody samowyładowcze wyposażone w pokrowce brezentowe - samochód dostawczy 3. Doświadczenie zawodowe. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , cienkie warstwy z mieszanki mineralno - bitumicznej na zimno o zakresie (ilości m2) nie mniejszym niż zamówienie , z zastrzeżeniem , ze w okresie jednego roku zrealizował zamówienie o powierzchni nie mniejszej niż 20 000 m2 . Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podst. Art. 24 ust. 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp , natomiast warunki określone powyżej Wykonawcy muszą spełniać łącznie . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz przedłożonych dokumentów i oświadczeń . 2.Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne konsorcja) Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 1. Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt 7 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 6.2. SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do Rozdziału II. Wykaz musi zawierać dane na temat funkcji, uprawnień, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 3. Wykaz sprzętu i środków transportu którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganego dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Rozdziału II. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w wykazie sprzęt i środki transportu, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu i środków transportu. 4 . Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do Rozdziału II. Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zamówienia zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-gdansk.pl/zp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach, ul.Wzgórze Wolności 15, 83-300 Kartuzy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach, ul. Wzgórze Wolności 15, 83-300 Kartuzy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.