Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-16
Mogilno: Usługi kompleksowego ubezpieczenia SPZOZ w Mogilnie
Numer ogłoszenia: 29922 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilnie , ul. Kościuszki 10, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3152515, faks 042 3152533.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi kompleksowego ubezpieczenia SPZOZ w Mogilnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi kompleksowego ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mogilnie, przy ul. Kościuszki 10. Usługi te dotyczą w szczególności obsługi w zakresie: a/Ubezpieczenia Odpowiedzialności cywilnej z tytułu działalności medycznej i posiadanego mienia, b/ Ubezpieczenia od ognia i innych zdarzeń losowych, c/ Ubezpieczenia od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji (wandalizmu), d/ Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk w okresie od 09 marca 2009 r. do 08 marca 2012 r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.53.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów i straty finansowej 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.52.00 - Usługi ubezpieczenia własności .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oferty oceniane będą pod względem spełniania powyższych warunków i wymagań określonych w SIWZ na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych w ofertach, a wymienionych w poszczególnych punktach SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymieniony dokument: 1.1 Koncesja zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. W celu potwierdzenia warunku: - posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie n/w oświadczenie: 2.1. Oświadczenie zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Zakres ochrony ubezpieczeniowej - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbroker.ltd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: M Broker Ubezpieczeniowy Sp. z o.o. ul. Gdańska 143/8 85-022 Bydgoszcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 09:30, miejsce: M Broker Ubezpieczeniowy Sp. z o.o. ul. Gdańska 143/8 85-022 Bydgoszcz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MOGILNA
- Zakup dwóch mobilnych agregatów prądotwórczych niezbędnych do ochrony ludności i obrony cywilnej na obszarze powiatu mogileńskiego
- Zakup ładowarki teleskopowej niezbędnej do zapewnienia ochrony ludności i obrony cywilnej na obszarze powiatu mogileńskiego
- Sukcesywna dostawa paliw: benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego ON do pojazdów SP ZOZ w Mogilnie
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla Gminy Mogilno
więcej: przetargi w Mogilnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ŻARNÓW
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY PORĘBA
- Grupowe ubezpieczenie OC i NNW funkcjonariuszy i pracowników Służby Ochrony Państwa
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU EŁCKIEGO z podziałem na 3 części
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie mienia i ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów Gminy Nowogard
- "Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu lubaczowskiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





