Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Toruń: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE INSTALACJI KLIMATYZACJI NA BLOKACH OPERACYJNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W TORUNIU Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera, do kontaktów: Krystyna Manelska, ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, fax 056 6596128, e-mail: zamow_publ@szpital.szpital-bielany.torun.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital-bielany.torun.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera, Mariusz Szymczak, ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101470, fax 056 6596128, e-mail: zamow_publ@szpital-bielany.torun.pl, www.szpital-bielany.torun.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera, Krystyna Manelska, ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, fax 056 6596128, e-mail: zamow_publ@szpital-bielany.torun.pl, www.szpital-bielany.torun.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera, Krystyna Manelska, ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, fax 056 6596128, e-mail: zamow_publ@szpital-bielany.torun.pl, www.szpital-bielany.torun.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE INSTALACJI KLIMATYZACJI NA BLOKACH OPERACYJNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W TORUNIU. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera w Toruniu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE INSTALACJI KLIMATYZACJI NA BLOKACH OPERACYJNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W TORUNIU Zakres prac obejmuje wykonanie: - projektu klimatyzacji zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym do niniejszej SIWZ - 3 egzemplarze, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 3 egzemplarze. - robót budowlanych zgodnie z projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SIWZ; - sprawowanie nadzoru autorskiego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wstępną koncepcję projektu wentylacji i klimatyzacji. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE INSTALACJI KLIMATYZACJI NA BLOKACH OPERACYJNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W TORUNIU Zakres prac obejmuje wykonanie: - projektu klimatyzacji zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym do niniejszej SIWZ - 3 egzemplarze, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 3 egzemplarze. - robót budowlanych zgodnie z projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SIWZ; - sprawowanie nadzoru autorskiego Utrudnieniem realizacji prac będzie funkcjonowanie części obiektu w trakcie realizacji robót. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 98
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 17.000 zł / słownie: siedemnaście tysięcy / 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz dołączą do oferty wymienione poniżej i w SIWZ dokumenty i oświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów, oświadczeń zgodnie z formułą \spełnia\- \nie spełnia\. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. należy załączyć w ofercie: a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. b/ Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4 - 8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e/ Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wg Załączników Nr 5 i Nr 6 sporządzonych przez Zamawiającego do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a/ wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w tym minimum 2 wykonywane na czynnych obiektach, z czego co najmniej jedna z tych realizacji musi dotyczyć wykonania projektu obiektu służby zdrowia i robót budowlanych wraz z przygotowaniem pełnej dokumentacji projektowej dotyczącej tego zadania inwestycyjnego (tj. przebudowa, adaptacja czynnego obiektu służby zdrowia) o wartości minimum 500.000 zł. Należy podać wartość każdej z wymienionych robót, zakres, datę i miejsce wykonania oraz załączyć min. 2 dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. b/ aktualnych uprawnień projektowych w branży budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji klimatyzacji, instalacji i urządzeń elektrycznych po 1 osobie z branży, c/ uprawnienia dla kierownika budowy i kierownika robót elektrycznych d/ zaświadczeń o członkostwie wydanych przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego z aktualnym terminem ważności 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy załączyć następujące dokumenty: a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b/ aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na wartość nie mniejszą niż 1 000 000 PLN w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Wstępną koncepcję projektu wentylacji i klimatyzacji. 5. Dowód wniesienia wadium.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówka w kasie szpitalnej lub przelew na konto. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.06.2007, godzina 10:00, Dział Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera, ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.05.2007.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- "Kreacja, produkcja i emisja spotu radiowego, kompleksowe wykonanie i emisja dwóch spotów filmowych oraz filmu promującego w celu poprawy wizerunku i podniesienia prestiżu zawodów opieki
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w zakresie I i II stopnia specjalizacji w zawodzie pracownik socjalny
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usługi kulturalno-rekreacyjnej pn.: "Dzień Sportu" dla uczestniczek/ uczestników projektów: pn. "Trampolina 4 etap I" oraz "Wykluczenie nie ma MOWy! 2 etap I
- usługa świadczenia poradnictwa psychologicznego w ramach projektu "Zdrowi i aktywni 2",
- Przygotowanie koncepcji wraz z kompleksowym zorganizowaniem i przeprowadzeniem 7dniowych pobytów dla 300 osób tj. 276dzieci i młodzieży szkolnej z Ukrainy oraz 24 opiekunów) na terenie woj. kuj-pom.
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU SANOCKIEGO.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokumentacja projektowa na rozbudowę oczyszczalni ścieków w Paleśnicy.
- Odbudowa kompleksu przedszkolno-żłobkowego w Stroniu Śląskim przy ul. Sudeckiej
- 28/2025 Wykonanie dokumentacji projektowej oraz kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót ....realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności itd
- Dokończenie budowy Inkubatora Przemysłowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną we Włostowie Powiat Opatowski (I Etap)
- Modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Zespole Opieki Zdrowotnej w Oleśnie
- Przebudowa 1 i 2 piętra w Pawilonie A z przeznaczeniem na ZOL i ZPO
więcej: Instalowanie wentylacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.