eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeziny › Przebudowa nawierzchni drogi Gałkówek Kolonia - Jordanów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-16

Brzeziny: Przebudowa nawierzchni drogi Gałkówek Kolonia - Jordanów
Numer ogłoszenia: 29918 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeziny , ul. Henryka Sienkiewicza 16, 96-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8743699, faks 046 8743699.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabrzeziny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni drogi Gałkówek Kolonia - Jordanów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi a) ścinanie drzew wraz z karczowaniem w ilości 72 sztuki b) wykonanie korytowania i podbudowy z kruszywa łamanego, c) czyszczenie warstw konstrukcyjnych i spryskanie emulsją asfaltową pod warstwy bitumiczne na powierzchni 3285, 66 m2, d) wykonanie warstwy ścieralnej grubości 5 cm z mieszanek mineralno - bitumicznych na powierzchni 3129, 36 m2, e) plantowanie poboczy, wykonanie przepustów pod zjazdami, czyszczenie rowów z namułu . Miejsce realizacji: droga gminna Gałkówek Kolonia - Jordanów, Gmina Brzeziny o długości 782, 34 mb, szerokości drogi 4 m..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wypełnienie formularza oferty, 2) Podpisanie oświadczenia o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3) Załączenie wykazu wykonanych w ciągu z ostatnich 5 lat nawierzchni asfaltowych ( o powierzchni powyżej 1000 m2 każda realizacja ) z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Oferta bez 3 pozytywnych referencji nie będzie rozpatrywana. 4) Załączenie minimum 1 uprawnienia budowlanego osoby w zakresie drogowym z aktualnym zaświadczeniem o przynależności tej osoby do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5) Załączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Wypełnione na podstawie przedmiaru robót kosztorysy ofertowe. 7) Spełnienie innych wymagań zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty, 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3) Wykaz wykonanych w ciągu z ostatnich 5 lat nawierzchni asfaltowych ( o powierzchni powyżej 1.000 m2 każda realizacja ) z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Oferta bez 3 pozytywnych referencji nie będzie rozpatrywana. 4) Załączenie minimum 1 uprawnienia budowlanego osoby w zakresie drogowym z aktualnym zaświadczeniem o przynależności tej osoby do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie obowiązuje załączenie umowy regulującej współpracę podmiotów i wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Kosztorysy ofertowe wykonane na podstawie przedmiaru robót. Zamawiający dopuszcza, aby kosztorysy ofertowe wykonane były metodą uproszczoną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminabrzeziny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brzeziny ul. Sienkiewicza 16 pok. nr 125.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 09:30, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.