Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-31
Mielno: Remont ulicy 1-Maja w Mielnie. Etap I
Numer ogłoszenia: 299152 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielno , ul. Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3459830, faks 094 3459834.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mielno.bip.net.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy 1-Maja w Mielnie. Etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. 1) Rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej 75 m2 2) Nawierzchnia z kostki betonowej typu STAROBRUK 75 m2 3) Remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej 61 m2 4) Mechaniczne usunięcie fugi w istniejącej nawierzchni 350 m2 5) Fugowanie nawierzchni fugą na bazie żywic epoksydowych 350 m2 Szczegółowy zakres robót oraz sposób wykonania zawierają przedmiary robót oraz specyfikacje technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. CPV: 45233220-7.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest: - wykażą się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 robót budowlanych branży drogowej, obejmujących wykonanie nawierzchni z użyciem fugi na bazie żywic epoksydowych, o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł każda; - dysponują osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie branży drogowej; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to jest: -posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy złożą: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 Pzp; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych branży drogowej, obejmujących wykonanie nawierzchni z użyciem fugi na bazie żywic epoksydowych, o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł każda; 4)dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane podane w w/w wykazie zostały wykonane należycie; 5)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 5a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 6)dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna z osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie branży drogowej; 7)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 8)oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mielno.bip.net.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mielnie, ul. Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 12:00, miejsce: BOI pok.(001) Urzędu Gminy w Mielnie, ul. Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI MIELNO
więcej: przetargi MIELNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie aktywności mieszkańców obszarów wiejskich - rewitalizacja placu zabaw w Siekierczynie Dolnym
- Budowa działu badawczo-doświadczalnego z laboratorium i nowoczesną infrastrukturą w ZDOO w Białogardzie wraz z systemem zasilania z OZE
- Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 1712R Ryszkowa Wola -Korzenica w m. Korzenica
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Nr geod. 339 w obrębie Koski-Wypychy.
- RDW w Zamościu: Remont nawierzchni jezdni dodatkowej drogi wojewódzkiej nr 835 od km 76+458 do km 76+898
- "Zaprojektowanie i wykonanie remontu mostu przez rzekę Stobnica w miejscowości Humniska w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 887 (wcześniej 886) Brzozów - Rymanów - Daliowa w km 0+605 (12+885)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.