To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-26
Pabianice: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, MULTIMEDIALNEGO, RTV ORAZ OPROGRAMOWANIA
Numer ogłoszenia: 299066 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108215 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. Jana Kilińskiego w Pabianicach, ul. Piotra Skargi 21, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 215 41 73, faks 42 215 34 74.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, MULTIMEDIALNEGO, RTV ORAZ OPROGRAMOWANIA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę na koszt własny (do siedziby Zamawiającego) sprzętu komputerowego, multimedialnego, RTV oraz oprogramowania projektowego, o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt 2. Wraz z dostawą, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do pierwszego uruchomienia dostarczanego sprzętu i urządzeń, ewentualnego skonfigurowania oraz sprawdzenia poprawności działania. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia instruktarzu obsługi sprzętu urządzeń w zakresie nie mniejszym niż 5 godzin zegarowych. Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków UE w ramach POKL, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, w trakcie realizowanego przez Zamawiającego projektu pn. PWP Kształcenie modułowe - szansą edukacyjnego rozwoju. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej, jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według określonego przez niego podziału. Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia będzie wykorzystywany do prowadzonej przez Zamawiającego działalności dydaktycznej. W razie zaistnienia takiej potrzeby stosowne zaświadczenie zostanie wydane Wykonawcy na etapie podpisywania umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Część I - Sprzęt komputerowy, multimedialny oraz RTV. a) komputer przenośny (notebook) - 12 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) komputer przenośny (notebook) - 1 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) tablica interaktywna - 2 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) rzutnik (projektor) multimedialny - 3 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, e) ekran mobilny rozwijany - 1 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, f) zestaw głośników komputerowych - 1 kpl o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, g) kamera - 1 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia h) wieża + głośnik - 1 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2.2. Część II - Oprogramowanie projektowe. a) oprogramowanie Arcon - 11 stanowisk. 3. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: a) udzielenia minimum: - dla notebooków - 2 letniego okresu gwarancji, - dla tablic interaktywnych - 5 letniego okresu gwarancji, - dla projektorów - 3 letniego okresu gwarancji, - dla ekranu mobilnego - 2 letniego okresu gwarancji, - dla zestawu głośników komputerowych - 1 rocznego okresu gwarancji - dla kamery - 2 letniego okresu gwarancji, - dla wieży + głośniki - 2 letniego okresu gwarancji. b) zapewnienia napraw w okresie gwarancji. 4. Termin realizacji zamówienia (dla obu części): w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy. 5. Kod CPV: a) 30.21.31.00-6 - Komputery przenośne, b) 30.23.60.00-2 - Różny sprzęt komputerowy, c) 32.32.20.00-6 - Tablica interaktywna, d) 32.34.42.40 - 0 - Wieże radiowe e) 32.35.12.00-0 - Ekran, f) 38.65.16.00-9 - Kamera cyfrowa. g) 38.65.21.00-1 - Projektor, h) 48.00.00.00-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 7. Termin i sposób płatności - płatne przelewem, jednorazowo po zakończeniu realizacji dostaw w terminie 30 dni od daty otrzymania rachunku (faktury) 8. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki jakiegokolwiek elementu przedmiotu zamówienia do jego naprawy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia usterki. Reakcja Wykonawcy na dokonane przez Zamawiającego zgłoszenie - maksymalnie 24 godziny. 9. W przypadkach, o których mowa w punkcie 8, okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: 1) w przypadku naprawy - o okres wykonywania naprawy, 2) w przypadku dokonania wymiany - o okres gwarancji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2, 32.32.20.00-6, 32.34.42.40-0, 32.35.12.00-0, 38.65.16.00-9, 38.65.21.00-1, 48.00.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków UE w ramach POKL, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, w trakcie realizowanego przez Zamawiającego projektu pn. PWP Kształcenie modułowe - szansą edukacyjnego rozwoju..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprzęt komputerowy, multimedialny oraz RTV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "OPTIMUS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "OPTIMUS" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo OPTIMUS Spółka z o. o., ul. Jana Pawła II 84k, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55276,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50805,00
Oferta z najniższą ceną: 42396,67 / Oferta z najwyższą ceną: 61869,92
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Oprogramowanie projektowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOYA Systemy Komputerowe Spółka z o. o., ul. Narutowicza 26, 90-135 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29333,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21670,00
Oferta z najniższą ceną: 21445,05 / Oferta z najwyższą ceną: 23573,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Opracowanie dokumentacji technicznej na wprowadzenie gazu dla 4 nieruchomości
- Wykonywanie usług hydraulicznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
- Budowa budynku remizy strażackiej dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Rydzynach
- Ochrona fizyczna, monitoring budynku Sądu Rejonowego w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 105/127 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno-zimowym dla interesantów Sądu Rejonowego w Pabianicach
- Dostosowanie budynku administracyjno-hotelowego do decyzji p.poż.
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia dla SPZOZ w Garbowie zgodnie z projektem "Poprawa dostępności i dostępu do świadczeń POZ w Garbowie" z podziałem na 3 części.
- Dostawa infrastruktury serwerowej i sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Dostawa oprogramowania antywirusowego
- Dostawa systemu bezzałogowego statku powietrznego wraz z zintegrowaną kamerą multispektralną
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia realizowane w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Skawina
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.