eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeziny › REMONT ELEWACJI WRAZ Z ELEMENTAMI PRZYNALEŻNYMI I REMONT PARKANU OGRODZENIOWEGO BUDYNKU PSM I STOPNIA W BRZEZINACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-26

Brzeziny: REMONT ELEWACJI WRAZ Z ELEMENTAMI PRZYNALEŻNYMI I REMONT PARKANU OGRODZENIOWEGO BUDYNKU PSM I STOPNIA W BRZEZINACH
Numer ogłoszenia: 299064 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132293 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I St. w Brzezinach, ul. Świętej Anny 33/35, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 46 874 23 17, faks 46 874 23 17.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT ELEWACJI WRAZ Z ELEMENTAMI PRZYNALEŻNYMI I REMONT PARKANU OGRODZENIOWEGO BUDYNKU PSM I STOPNIA W BRZEZINACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - instalacyjnych, związanych z remontem elewacji budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Brzezinach wraz z remontem otaczającego nieruchomość ogrodzenia. Prace będą prowadzone na obiekcie, który znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej i z tego tytułu podlega nadzorowi przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków 2. Prace obejmą wykonanie robót ogólnobudowlanych - w tym: a. Roboty rozbiórkowe. b. Roboty ziemne. c. Remont fundamentów i piwnic (w szczególności - odgrzybienie, tynki renowacyjne). d. Remont balkonu i schodów zewnętrznych (w szczególności - odgrzybienie, przemurowanie pęknięć). e. Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej. f. Remont elewacji zewnętrznych. g. Remont ogrodzenia frontowego i tylnego. h. Remont elewacji budynku gospodarczego. i. Roboty związane z zagospodarowaniem terenu (w szczególności - rozbiórka ogrodzenia z siatki, nawierzchnie utwardzone, trawniki). 3. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa opracowana prze jednostkę projektową - DE NOVA wide investments creations Dąbrowska Architekci Spółka Jawna, na która składają się: a. Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c. Kosztorysy nakładcze (przedmiary robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Brzeziny, ul. św. Anny 33/35. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 60 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 6. Termin realizacji zamówienia: od 01.08.2013 roku do dnia 30.09.2013 roku. 7. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie pozytywnych opinii (protokołów odbiorowych) z czynności odbiorowych dokonywanych przez instytucje i urzędy publiczne, bez których nie możliwe jest przeprowadzenie i zakończenie czynności odbiorowych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 8. Realizacja przedmiotu zamówienia winna umożliwiać Zamawiającemu prowadzenie statutowej działalności. Prowadzone przez Wykonawcę prace nie mogą stwarzać zagrożenia życia lub zdrowia osób przebywających w budynku Zamawiającego lub w jego otoczeniu. W przypadku występowania kolizji terminowych, Wykonawca zobowiązuje się do czasowego ograniczenia zakresu realizowanych robót lub zmniejszenia ich uciążliwości w sposób umożliwiający Zamawiającemu realizację statutowych obowiązków. 9. Uwagi realizacyjne: a) Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. b) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 10. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych), jednak nie częściej niż raz na miesiąc kalendarzowy do wysokości środków jakie Zamawiający będzie posiadał w planie finansowym, b) podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy, c) każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 11. Główny kody CPV: 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane. Dodatkowe kody CPV: - 45.10.00.00-8 - Przygotowanie terenu pod budowę - 45.11.12.40-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu - 45.11.13.00-1 - Roboty rozbiórkowe - 45.26.21.00-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań - 45.26.23.00-4 - Betonowanie - 45.26.23.10-7 - Zbrojenie - 45.26.25.00-6 - Roboty murarskie i murowe - 45.32.00.00-6 - Roboty izolacyjne - 45.41.00.00-4 - Tynkowanie - 45.42.10.00-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej - 45.43.00.00-0 - Pokrywanie podłóg i ścian - 45.44.21.00-8 - Roboty malarskie - 45.44.21.10-1 - Malowanie budynków - 45.44.30.00-4 - Roboty elewacyjne - 45.45.20.00-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków - 45.45.31.00-8 - Roboty renowacyjne Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.12.40-2, 45.11.13.00-1, 45.26.21.00-2, 45.26.23.00-4, 45.26.23.10-7, 45.32.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.44.21.19-1, 45.44.21.10-1, 45.45.20.00-0, 45.45.31.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budownictwa Ogólnego KARBUD Wojciech Karlicki, ul. Kusocińskiego 5, 96-500 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 381099,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 329926,09

  • Oferta z najniższą ceną: 329926,09 / Oferta z najwyższą ceną: 382104,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.