eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie badań mikrobiologicznych - DWOP 240UE -20/11



Ogłoszenie z dnia 2011-11-16

Warszawa: Wykonanie badań mikrobiologicznych - DWOP 240UE -20/11
Numer ogłoszenia: 299033 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Farmaceutyczny , ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4563866, faks 022 4563879.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifarm.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka naukowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie badań mikrobiologicznych - DWOP 240UE -20/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań mikrobiologicznych : 1. Badanie mikrobiologiczne produktów/substancji farmaceutycznych łatwo rozpuszczalnych, trudno rozpuszczalnych i nierozpuszczalnych w wodzie - łącznie 86 badań. 2. Badanie mikrobiologiczne produktów/substancji farmaceutycznych łatwo rozpuszczalnych, trudno rozpuszczalnych i nierozpuszczalnych w wodzie przeznaczonych do badań klinicznych - łącznie 6 badań. 3. Badanie mikrobiologiczne materiałów wyjściowych - substancje pomocnicze i materiały opakowaniowe - 10 badań, 4. Badanie mikrobiologiczne wody - 4 badania 5. Badanie mikrobiologiczne środowiska pracy: 5.1 powietrze (15 pomieszczeń x 3 rocznie po 3 próbki powietrza) 45 oznaczeń, 5.2 powierzchnia (15 pomieszczeń x 3 po 10 odcisków) 45 oznaczeń. 6. Badanie jałowości - 23 badania. 7. Badanie zawartość pirogenów - 3 badania. 8. Badanie skuteczności środka konserwującego - 12 badań..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6, 71.61.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę polegająca na wykonaniu badań mikrobiologicznych o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż 10.000,00 zł PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oferta na wykonanie zamówienia publicznego (Zał. Nr 1 do SIWZ) 2) Formularza cenowego załączniki nr.1A lub/i 1B lub/i 1C lub/i 1D lub/i 1E do SIWZ 3) Dokumentów potwierdzających uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i spowoduje zmianę wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Kwota netto wynagrodzenia pozostanie bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ifarm.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INSTYTUT FARMACEUTYCZNY, 01-793 Warszawa, ul. Rydygiera 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 09:00, miejsce: INSTYTUT FARMACEUTYCZNY, 01-793 Warszawa, ul. Rydygiera 8 w kancelarii Instytutu w budynku nr 17 pokój nr 11 ( kancelaria pracuje do godz.13.00).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane z Programu Operacyjna Gospodarka.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Załącznik nr.1A do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badania mikrobiologiczne produktów/substancji farmaceutycznych łatwo rozpuszczalnych, trudno rozpuszczalnych i nierozpuszczalnych w wodzie- łącznie 86 badań..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6, 71.61.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Załącznik nr.1B do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badania mikrobiologiczne produktów/substancji farmaceutycznych łatwo rozpuszczalnych, trudno rozpuszczalnych i nierozpuszczalnych w wodzie przeznaczonych do badań klinicznych - łącznie 6 badań..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6, 71.61.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Załącznik nr.1C do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badania mikrobiologiczne: 1. materiałów wyjściowych - substancje pomocnicze i materiały opakowaniowe 10 badań, 2. wody 4 badania, 3. środowiska pracy: 3.1 powietrze (15 pomieszczeń x3 rocznie po 3 próbki powietrza) 45 oznaczeń, 3.2 powierzchnia (15 pomieszczeń x 3 po 10 odcisków) 45 oznaczeń..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6, 71.61.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Załącznik nr.1D do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz pozostałych badań: 1. jałowość 23 badania, 2. zawartość pirogenów 3 badania,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6, 71.61.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Załącznik nr.1E do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badanie skuteczności środka konserwującego - ilość 12 badań..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6, 71.61.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.