eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanowiec › roboty budowlane w ramach projektu REWITALIZACJA SUBSTANCJI ZABYTKOWEJ MUZEUM ROLNICTWA W CIECHANOWCU



Ogłoszenie z dnia 2006-06-07

POZYCJA 29888

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ciechanowiec: roboty budowlane w ramach projektu REWITALIZACJA SUBSTANCJI ZABYTKOWEJ MUZEUM ROLNICTWA W CIECHANOWCU Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu, do kontaktów: Benedykt Bogucki, ul. Pałacowa 5, 18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie, tel. 086 2771328, fax 086 2771328, e-mail: bbmr@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.muzeumrolnictwa.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Samorządowa instytucja kultury; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane w ramach projektu REWITALIZACJA SUBSTANCJI ZABYTKOWEJ MUZEUM ROLNICTWA W CIECHANOWCU. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Teren Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu REWITALIZACJA SUBSTANCJI ZABYTKOWEJ MUZEUM ROLNICTWA W CIECHANOWCU w obiektach i na terenie Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu. Zakres robót obejmuje następujące prace: - remont elewacji zewnętrznych pałacu, - remont i przebudowę holu, szatni i korytarza w pałacu, - remont sal wystaw stałych na I piętrze pałacu wraz z zainstalowaniem urządzeń monitorujących i alarmowych, - remont dwóch klatek schodowych w pałacu, - remont schodów zewnętrznych i tarasu pałacowego, - remont instalacji kanalizacyjnej, - przystosowanie sanitariatów w pałacu do użytkowania przez osoby niepełnosprawne, - przebudowę i remont oświetlenia zewnętrznego i podświetlenia obiektów na terenie parku (podświetlenie pałacu, młyna wodnego, wiatraka i amfiteatru), - remont istniejącego ogrodzenia z bramami, - remont części amfiteatru przeznaczonej dla widowni, - remont dworu z Siemion, - przebudowa wnętrz chaty dworkowej z Kiersnowa i chaty z Radziszewa na kwatery mieszkalne, - budowę (z przeniesienia) budynku drewnianego z przeznaczeniem na kwatery mieszkalne, - budowę wiaty stalowej dla zabezpieczenia ekspozycji działu techniki rolniczej, - budowę (rekonstrukcję) altanki nad stawem, - budowę kanalizacji sanitarnej z przepompowniami, - remont zasilania energetycznego obiektów. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Spełnienie wymagań określonych w stosunku do zamawianych robót budowlanych zostanie potwierdzone oświadczeniem wykonawcy, że roboty zostaną wykonane zgodnie z przekazaną mu dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres jak w pkt II.1.5 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.07.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 100.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. wykonali w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, nadbudowie, przebudowie lub remoncie budynku, o wartości nie mniejszej niż 4.000.000 zł każda, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu mogą wykazać, że spełniają łącznie w/w warunek. 3. posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia, 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j.: a) kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; niniejsza osoba musi posiadać następujące kwalifikacje: - co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy, - wykazać się co najmniej dwuletnią praktyką zawodową na budowie przy zabytku nieruchomym [pod pojęciem zabytku nieruchomego należy rozumieć zabytek nieruchomy w rozumieniu art. 3 pkt 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. Nr 162, poz. 1568)], b) kierownikiem robót sanitarnych z uprawnieniami budowlanymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych, lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, c) kierownikiem robót w branży elektrycznej z uprawnieniami budowlanymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu mogą wykazać, że spełniają łącznie w/w warunki. 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j.: a) posiadają wolne środki finansowe na rachunku bankowym lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych), b) osiągnęli w ostatnim roku obrotowym (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przychód netto ze sprzedaży produktów w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu mogą wykazać, że spełniają łącznie ww. warunki. 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów. Zamawiający zaprosi do składania ofert pięciu wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, okaże się być większa niż pięciu, zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełniania dwóch poniższych warunków: 1. WARUNEK: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. wykonali w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, nadbudowie, przebudowie lub remoncie budynku, o wartości nie mniejszej niż 4.000.000 zł każda - ZNACZENIE WARUNKU - 70%, 2. WARUNEK: osiągnęli w ostatnim roku obrotowym (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przychód netto ze sprzedaży produktów w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000 zł. - ZNACZENIE WARUNKU - 30%. Ocena spełniania warunku nr 1 dokonana zostanie w oparciu o następującą formułę: WP=(WPof.bad./WPmax.)x70 gdzie: WP - ilość punktów przyznana za ocenę spełnienia warunku, WPof.bad. - ilość kwalifikowanych (zdefiniowanych powyżej w pkt 1) robót budowlanych wykazanych we wniosku badanym; WPmax. - maksymalna wykazana ilość kwalifikowanych robót budowlanych, spośród wszystkich wniosków, Zamówienie wykazane przez Wykonawcę we wniosku o dopuszczenie, bez dołączonego dokumentu potwierdzającego, iż zostało one wykonane należycie, zostanie potraktowane jako niewykonane i nie będzie brane pod uwagę przy ocenie wniosku. Ocena spełniania warunku nr 2 dokonana zostanie w oparciu o następującą formułę: WP=(WPof.bad./WPmax.)x30 gdzie: WP - ilość punktów przyznana za ocenę spełnienia warunku, WPof.bad. - przychód netto ze sprzedaży produktów osiągnięty w ostatnim roku obrotowym (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykazany we wniosku badanym; WPmax. - największy przychód netto ze sprzedaży produktów osiągnięty w ostatnim roku obrotowym (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), spośród wszystkich wykonawców. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, okaże się być mniejsza niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.), 2. wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowania) robót budowlanych polegających na budowie, nadbudowie, przebudowie lub remoncie budynku, o wartości nie mniejszej niż 4.000.000 zł każda, z załączeniem dokumentów potwierdzających, iż roboty te zostały należycie wykonane, 3. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Z wykazu winno jednoznacznie wynikać, iż wykonawca dysponuje osobami o uprawnieniach i kwalifikacjach wymaganych w pkt 2.1. ppkt 4), 4. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, t.j.: uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: a)konstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzającymi przynależność do izby, jeżeli wymóg przynależności do właściwej Izby wynika z odrębnych przepisów. Dokumenty muszą dotyczyć kierowników budowy i robót, o których mowa wyżej. W przypadku wykazania na stanowiska kierowników budowy i robót osób będących obywatelami państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, w celu udokumentowania posiadania wymaganych uprawnień przez te osoby, należy złożyć decyzję w sprawie nadania im uprawnień budowlanych, o której mowa w art. 12a ust. 2 ustawy - Prawo budowlane, wydawaną przez właściwy organ samorządu zawodowego. 5. informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000 zł - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 6. bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do ich sporządzania, inne dokumenty określające obroty - za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 8. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 9. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu [dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych, których wspólnikami są wyłącznie osoby fizyczne], 10. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione na wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.3. oraz aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku podpisywania wniosku, oświadczeń, dokumentów lub poświadczania kopii dokumentów za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika, do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy dołączyć stosowane pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z wnioskiem dokument stwierdzający ustanowienie przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć dokumenty, o których mowa w ppkt 7, 8, 9 i 10 oddzielnie. W przypadku pozostałych dokumentów wykonawcy mogą złożyć jeden dokument w celu potwierdzenia spełnienia warunku ocenianego na jego podstawie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.01.1900, godzina 00:00, .

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego, Działanie 1.4 Rozwój turystyki i kultury 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.