eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Udanin › BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ WRAZ Z BIBLIOTEKĄ JAKO CENTRUM EDUKACYJNO -WYCHOWAWCZO - SPOŁECZNE W UJEŹDZIE GÓRNYM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-31

Udanin: BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ WRAZ Z BIBLIOTEKĄ JAKO CENTRUM EDUKACYJNO -WYCHOWAWCZO - SPOŁECZNE W UJEŹDZIE GÓRNYM
Numer ogłoszenia: 298802 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Udanin , Udanin 26, 55-340 Udanin, woj. dolnośląskie, tel. 0-76/ 8709222, faks 0-76/8709242.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ WRAZ Z BIBLIOTEKĄ JAKO CENTRUM EDUKACYJNO -WYCHOWAWCZO - SPOŁECZNE W UJEŹDZIE GÓRNYM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych połączonego zadania inwestycyjnego p.n. Budowa świetlicy wiejskiej wraz z biblioteką jako Centrum Edukacyjno-Wychowawczo-Społeczne w Ujeździe Górnym, szczegółowo określonego w - projekcie budowlano-wykonawczym (oprac. P.P. I U.I. ALFA - LEGNICA) - branżowych przedmiarach robót (które należy traktować jako materiały pomocnicze do sporządzenia wyceny przedmiotu zamówienia), załączonych do SIWZ. PODSTAWOWE PARAMETRY ZAKRESU RZECZOWEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1.powierzchnia projektowanej zabudowy - 410,87 m2 2.powierzchnia terenów utwardzonych - 529,54 m2 3.powierzchnia terenów zielonych - 788,40 m2 4.zasilanie elektryczne 5.przyłącze wody z rur PEHD 100 PN10 SDR11 PN10 De 110mm i De 63mm 6.przyłącze kanalizacji sanitarnej z rur PCV o średnicy 160mm wraz z bezodpływo-wym zbiornikiem na ścieki 7.Budynek świetlicy wraz z biblioteką, w tym a) Ławy fundamentowe zbrojone, izolowane przeciwwilgociowo. b) Ściany fundamentowe z bloczków betonowych, izolowane p/wilgociowo i termicznie, powyżej poziomu terenu wyłożone klinkierowymi płytkami cokołowymi. c)Ściany zewnętrzne (nośne) - z bloczków z betonu komórkowego, usztywnione słupami żelbetowymi z dociepleniem. d) Ścianki działowe - z bloczków z betonu komórkowego. e) Konstrukcja dachu: z kratowych dźwigarów deskowych z drewna kl. C24 oraz wspartej na nich tradycyjnej krokwiowej konstrukcji dachowej. Schemat statycz-ny dźwigarów- kratownica w kształcie trapezu, wolnopodparta o rozpiętości osio-wej 13,00m, spadek połaci 35o. f) Okna z PCV lub drewna, Umax< 2,0 W/m2K, zaopatrzone w okiennice g) Drzwi zewn. 1-skrzydłowe (szer. 100cm), przeszklone szkłem bezpiecznym, za-opatrzone w okucia przeciwpaniczne. h) Drzwi wewn. płycinowe okleinowane. Drzwi do pomieszczeń sanitarnych obo-wiązkowo zaopatrzone w kratkę wentylacyjną. i) Posadzki wykończone płytkami gresowymi, o nieśliskiej powierzchni. j) Roboty malarskie. k) Roboty ślusarsko-kowalskie. l) Instalacje: z.w. i c.w.u., kan. sanitarnej, wentylacji, ogrzewania (piece akumula-cyjne, grzejniki elektr. i konwektorowe), elektrycznej, teletechnicznej i niskoprą-dowej; 8. Roboty drogowe; 9. Naprawa / odtworzenie terenu po robotach ziemnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.20 - Instalowanie progów 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysoko-ści 25.000,00zł (słownie - dwadzieścia pięć tysięcy zł. 00/100) do dnia 21 września 2009r. do godz. 09.30 (jest to termin do którego pieniądze powinny znajdować się w kasie lub na koncie Zamawiającego). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach 1. pieniądzu 2. poręczeniach bankowych 3. gwarancjach bankowych 4. gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 6. W przypadku wnoszenia wadium w gotówce należy je wpłacić na konto Zamawia-jącego w Banku Spółdzielczym Środa Śląska Oddział Udanin nr 03 9589 0003 0390 0619 2000 0030, z dopiskiem - Budowa świetlicy wiejskiej wraz z biblioteką jako Centrum Edukacyjno - Wychowawczo - Społeczne w Ujeździe Górnym. 7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankoym. 8. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku bankowego. 9. Zamawiający nie dopuszcza wniesienia wadium w formie czeku potwierdzonego. 10. Wadium wnoszone w innych środkach jak gotówka należy złożyć do depozytu w kasie Urzędu Gminy Udanin, w dni robocze w godz. 8.00÷13.00, zaś kserokopię wadium należy dołączyć do oferty. 11. Zwrot bądź utrata wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Pzp. 12. Oferta bez wniesionego wadium zostanie odrzucona (art. 24 ust. 2 pkt. 4 Ustawy Pzp).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu (w oparciu o warunki określone w SIWZ) mogą przystąpić wyłącznie ci wykonawcy, którzy 1. na wykonanie zadania udzielą minimum 36-miesięcznej gwarancji. 2. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie co najmniej 1 (jed-no) zadanie, odpowiadające swoim rozmiarem rzeczowym przedmiotowi zamówienia (potwierdzone przez Inwestora). Dodatkowe wymagania Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi wykonawca. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY oraz załączniki 1. Załącznik nr 1 - OŚWIADCZENIA WYKONAWCY, w którym znajdują się następujące oświadczenia 1) Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności określonych w SIWZ, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. §1 ust. 1). 2) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, poten-cjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. §1 ust. 2). 3) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. §1 ust. 3), poparte informacją banku finansującego, o stanie posiadanych środków lub zdolności kredytowej minimum 1.000.000 zł. 4) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (art. 22 ust. 4 Ustawy Pzp) na podstawie art. 24 Ustawy Pzp. 5) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetar-gu zawartymi w SIWZ i że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6) Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą (art. 85 Pzp) do terminu ważności oferty, wskazanego w SIWZ i zobowiązuje się, w razie otrzyma-nia zamówienia publicznego do podpisania umowy. 7) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z załączonym projektem umowy i że w pełni akceptuje jej treść. 8) Do załącznika nr 1 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty (oryginał lub po-twierdzona kopia) a) Wypis z rejestru lub wypis z ewidencji potwierdzający, że profil działania oferen-ta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, wysta-wione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Zaświadczenie z miejscowego ZUS lub KRUS o opłaceniu składek na ubezpie-czenie społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem termi-nu składania ofert. d) Wyjątek stanowią przypadki, w których Wykonawca uzyskał przewidzianą pra-wem zgodę właściwych organów na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości finansowych. e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego za-świadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodze-nia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4÷8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert. g) Dowód wpłaty wadium. Podstawą prawną żądania wniesienia wadium jest prze-pis art. 45 Pzp. 2. Załącznik nr 1a - OŚWIADCZENIA. 3. Załącznik nr 2 - Potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej firmy w ostatnich 3 latach (2006÷2008r.). 4. Załącznik nr 3 - Potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . Wykaz kadry inż.-technicznej firmy, niezbędnych do realizacji zadania z załączonymi kserokopiami uprawnień, w tym 1) kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, aktualnym zaświadczeniem przynależności do DOŚ i minimum 5-letnią praktyką na stanowisku kierownika budowy. Winien udokumentować, że w ostat-nich 5-ciu latach zrealizował jako kierownik budowy minimum 1 (jeden) obiekt z zakresu budowy /remontu obiektu o podobnym rozmiarze rzeczowo-wartościowym. Powyższe należy udokumentować np. protokółem odbioru, wpisem do dziennika budowy z kserokopią umowy na realizację zadania, referencjami Inwestora potwierdzającymi rodzaj, zakres i wartość tych robót. 2) kierownika robót instalacyjnych z uprawnieniami, aktualnym zaświadczeniem przynależności do DOŚ i praktyką dokumentującą w ostatnich 5-ciu latach kiero-waniem robotami elektrycznymi przy budowie j.w. Powyższe należy udokumento-wać w sposób - jak dla kierownika budowy. 3) kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami, aktualnym zaświadczeniem przy-należności do DOŚ i praktyką dokumentującą w ostatnich 5-ciu latach kierowa-niem robotami elektrycznymi przy budowie j.w. Powyższe należy udokumentować w sposób - jak dla kierownika budowy. 4) kierownika robót drogowych z uprawnieniami, aktualnym zaświadczeniem przyna-leżności do DOŚ i praktyką dokumentującą w ostatnich 5-ciu latach kierowaniem robotami drogowymi przy budowie lub odtworzeniu placów / dróg / chodników o nawierzchniach z kostki granitowej / płyt ażurowych. Powyższe należy udokumen-tować w sposób - jak dla kierownika budowy. 5. Załącznik nr 4 - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca. 6. Załącznik nr 5 - CZYSTY . Inne dokumenty proponowane przez oferenta. 7. Załącznik nr 6 - HARMONOGRAM RZECZOWO-FINANSOWY. Wszystkie przedłożone kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela oferenta (podpis i pieczęć) pod rygorem odrzucenia oferty. W przypadku wątpliwości Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego do przedłożenia do wglądu oryginalnych dokumentów przed podpisaniem umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-udanin.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Udanin 26 55-340 Udanin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Udanin 55-340 Udanin 26.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Europejski Fundusz Rolny na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. Europa Inwestująca w Obszary Wiejskie..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.