Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-16
Poznań: leasing samochodów ciężarowych
Numer ogłoszenia: 298759 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Robót Drogowych , ul. Gdyńska 46/50, 61-016 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 878 05 10, faks 61 878 05 59.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zrd.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: leasing samochodów ciężarowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Leasing operacyjny samochodów ciężarowych : zadania nr 1, 2, 3..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0, 34.13.40.00-5, 34.13.60.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
inne dokumenty
oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania opisane przez Zamawiającego dla danego zadania.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym. Projekt umowy - parafowany przez wykonawcę. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 3 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin dostawy - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Korzystający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Finansującym, jeżeli zajdzie jedna z poniższych okoliczności: 1) konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, 2) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT na przedmiot umowy, 3) w przypadku, o którym mowa w § 3 ust. 7. umowy Strony dopuszczają zmiany wysokości rat leasingowych, 5) w przypadku, o którym mowa w § 5 ust. 4. umowy Strony dopuszczają zmiany wysokości rat leasingowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zrd.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można zakupić również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (pok. nr 12). Opłata za Specyfikacji wynosi 30,00 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiajacego - w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wywrotka o ładowności do 8 ton.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa używanego lub nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka o ładowności do 8 ton. Rok produkcji nie starszy niż 2009, przebieg nie większy niż 40 000 km. Samochód w pełni sprawny technicznie, bez wad prawnych, brak uszkodzeń blacharskich i mechanicznych, widocznych śladów korozji i wycieków oraz uszkodzeń zawieszenia i układu kierowniczego. Pojazd zarejestrowany na terytorium R.P. i posiadający ważne badanie techniczne lub fabrycznie nowy przygotowany do rejestracji posiadający pełną dokumentację. Dane techniczne samochodu: a) Silnik: wysokoprężny, moc min. 220 KM, norma Euro 4. b) Kabina: 3 osobowa, amortyzowana odchylana do przodu, pneumatyczny fotel kierowcy, bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa, szyba w tylnej ścianie kabiny, tachograf elektroniczny dla 2 kierowców, regulowana kolumna kierownicza, elektryczne szyby, podgrzewane lusterka wsteczne, kolor biały, pomarańczowy, czerwony - do uzgodnienia. c) Hamulce: pneumatyczne dwuobwodowe z ABS, regulator siły hamowania, hamulec silnikowy, hamulec postojowy mechaniczny. d) Skrzynia biegów: zsynchronizowana + bieg wsteczny, sygnał biegu wstecznego. e) Układ paliwowy: pojemność zbiornika min. 200 l, wlew paliwa zamykany na kluczyk, podgrzewany filtr paliwa. f) Skrzynia ładunkowa: wywrot 3 stronny, wymiary wewnętrzne: długość 4500 mm, szerokość 2450 mm, wysokość burty 500 mm, burty boczne ocieplone wełną mineralną do przewozu masy bitumicznej, podłoga z blachy stalowej izolowana, okrycie skrzyni ładunkowej plandeką zwijaną ręcznie na przednią burtę, wypust wysypu tylnego, sterowanie skrzyni ładunkowej z kabiny kierowcy, wyłącznik krańcowy podniesienia skrzyni, podpora naprawcza pod skrzynię ładunkową. g) Wyposażenie: złącze do przyczepy z instalacją elektryczną, hak holowniczy, lampy ostrzegawcze pojedyncze 2 szt. montowane na dachu kabiny, koło zapasowe, apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, podnośnik i klucz do kół. Gwarancja na samochód używany: co najmniej 6 miesięcy na cały samochód bez limitu kilometrów, samochód nowy co najmniej 12 miesięcy, serwis w obrębie do 10 km od granic m. Poznania, instrukcja obsługi w j. polskim, katalog części zamiennych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0, 34.13.40.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: samochod ciężarowy typu wywrotka o DMC 6000 kg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa używanego lub nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka o DMC 6000 kg. Rok produkcji nie starszy niż 2009, przebieg nie większy niż 40 000 km. Samochód w pełni sprawny technicznie, bez wad prawnych, brak uszkodzeń blacharskich i mechanicznych, widocznych śladów korozji i wycieków oraz uszkodzeń zawieszenia i układu kierowniczego. Pojazd zarejestrowany na terytorium R.P. posiadający ważne badanie techniczne lub fabrycznie nowy przygotowany do rejestracji posiadający pełną dokumentację. Dane techniczne samochodu: a) Silnik: wysokoprężny, moc min. 145 KM, norma Euro 4. b) Kabina: 3 osobowa, pneumatyczny fotel kierowcy, bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa, szyba w tylnej ścianie kabiny, regulowana kolumna kierownicza, wspomaganie kierownicy, elektryczne szyby, podgrzewane lusterka wsteczne, centralny zamek, kolor biały, pomarańczowy, czerwony - do uzgodnienia. c) Hamulce: tarczowe obu osi, przednie tarcze wentylowane, ABS, hamulec postojowy. d) Skrzynia biegów: zsynchronizowana + bieg wsteczny, sygnał biegu wstecznego. e) Układ paliwowy: pojemność zbiornika min. 70 l, wlew paliwa zamykany na kluczyk. f) Skrzynia ładunkowa: wywrot 3 stronny, wymiary wewnętrzne: długość 3600 mm, szerokość 2200 mm, wysokość burty 400 mm, podłoga z blachy stalowej, sterowanie skrzyni ładunkowej z kabiny kierowcy, wyłącznik krańcowy podniesienia skrzyni, podpora naprawcza pod skrzynię ładunkową, przednia ściana ochronna z blachy i siatki stalowej, uchwyty do mocowania pasów transportowych. g) Wyposażenie: złącze do przyczepy z instalacją elektryczną, hak holowniczy, lampy ostrzegawcze pojedyncze 2 szt. montowane na dachu kabiny, koło zapasowe, apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, podnośnik i klucz do kół. Gwarancja na samochód używany co najmniej 6 miesięcy na cały samochód bez limitu kilometrów, samochód nowy co najmniej 12 miesięcy, serwis w obrębie do 10 km od granic m. Poznania, instrukcja obsługi w j. polskim, katalog części zamiennych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0, 34.13.40.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: samochod ciężarowy typu Furgon o DMC 3500 kg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa używanego lub nowego samochodu ciężarowego typu Furgon o DMC 3500 kg. Rok produkcji nie starszy niż 2009, przebieg nie większy niż 40 000 km. Samochód w pełni sprawny technicznie, bez wad prawnych, brak uszkodzeń blacharskich i mechanicznych, widocznych śladów korozji i wycieków oraz uszkodzeń zawieszenia i układu kierowniczego. Pojazd zarejestrowany na terytorium R.P. posiadający ważne badanie techniczne lub fabrycznie nowy przygotowany do rejestracji posiadający pełną dokumentację. Dane techniczne samochodu: a) Silnik: wysokoprężny, moc min. 120 KM, norma Euro 4. b) Kabina: min. 6 osobowa, regulowany fotel kierowcy, bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa, regulowana kolumna kierownicza, wspomaganie kierownicy, elektryczne szyby, podgrzewane lusterka wsteczne, centralny zamek, kolor biały, pomarańczowy, czerwony - do uzgodnienia. c) Hamulce: tarczowe obu osi, przednie tarcze wentylowane, ABS, hamulec postojowy. d) Skrzynia biegów: zsynchronizowana + bieg wsteczny, sygnał biegu wstecznego. e) Układ paliwowy: pojemność zbiornika min. 70 l, wlew paliwa zamykany na kluczyk. f) Przedział ładunkowy: wymiary wewnętrzne: długość 3000 mm, szerokość 1800 mm, ładowność min 650 kg, szyby w drzwiach przesuwnych oraz ścianie bocznej, drzwi tylne otwierane o 270°, podłoga przedziału ładunkowego antypoślizgowa. g) Wyposażenie: złącze do przyczepy z instalacją elektryczną, hak holowniczy, lampy ostrzegawcze pojedyncze 2 szt. montowane na dachu kabiny, koło zapasowe, apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, podnośnik i klucz do kół. Gwarancja na samochód używany co najmniej 6 miesięcy na cały samochód bez limitu kilometrów, samochód nowy co najmniej 12 miesięcy, serwis w obrębie do 10 km od granic m. Poznania, instrukcja obsługi w j. polskim, katalog części zamiennych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0, 34.13.60.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 10
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





