Ogłoszenie z dnia 2005-06-23
WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - dostawy Warszawa: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Fundacja Fundusz Współpracy, do kontaktów: Diana Kamieniarz - zastępca dyrektora JFK ds. Przetargów, ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 450 99 00, fax +48 22 450 99 05, e-mail: efcu@cofund.org.pl, www.cofund.org.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Fundacja "Fundusz Współpracy", Renata Kulawińska, ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 450 99 00, fax 022 450 99 05, e-mail: rkulawinska@cofund.org.pl. 3) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: PRODUKTY LECZNICZE, 37 230 560,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 14.06.2005. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.20.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: URZĄDZENIA KOMPUTEROWE, 133 166 527,76 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 14.06.2005. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 32.50.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: URZĄDZENIA I ARTYKUŁY TELEKOMUNIKACYJNE, 3 166 000,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 14.06.2005. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: URZĄDZENIA MEDYCZNE, 17 655 128,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 14.06.2005. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.20.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: PRZYRZĄDY I URZĄDZENIA DO POMIARU KONTROLI BADANIA I NAWIGACJI, 14 622 292,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 14.06.2005. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 29.20.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: MASZYNY OGÓLNEGO ZASTOSOWANIA, 1 618 720,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 14.06.2005. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: MASZYNY BIUROWE, SPRZĘT I CZĘŚCI ZAMIENNE Z WYJĄTKIEM KOMPUTERÓW, 484 863,96 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 14.06.2005. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 31.60.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: SPRZĘT I APARATURA ELEKTRYCZNA, 943 750,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 14.06.2005. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 32.20.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: APARATURA TRANSMISYJNA DO RADIOTELEFONII, RADIOTELEGRAFII, TRANSMISJI RADIOWEJ I TELEWIZYJNEJ, 585 000,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 14.06.2005. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 32.30.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: ODBIORNIKI TELEWIZYJNE I RADIOWE ORAZ APARATURA NAGRYWAJĄCA DŹWIĘK LUB OBRAZ LUB APARATURAPOWIELAJĄCA, 548 995,20 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 14.06.2005. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: MEBLE, 3 219 089 ,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 14.06.2005. 5) Inne informacje:
IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: 3) Data wysłania ogłoszenia: 14.06.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piętrzącej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
- Dostawa gastroduodenoskopów dla Oddziału Gastroenterologicznego w Szpitalu Bielańskim w Warszawie (ZP-63/2024)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont części pomieszczeń wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia w budynku szkoły podstawowej w Jabłoni Kościelnej
- Zakup i dostawa mebli do budynku Urzędu Skarbowego w Końskich.
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- PN/06/2024 Zakup mebli na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.