eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzyna Śląska › budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Jaworzynie Śląskiej - Etap 2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-25

POZYCJA 29871

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jaworzyna Śląska: budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Jaworzynie Śląskiej - Etap 2007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Jaworzyna Śląska, do kontaktów: Mazur Marek Staroń Mirosław, ul. Wolności 9, 58-140 Jaworzyna Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 074 8588230, fax 074 8588253, e-mail: urzad@jaworzyna.net. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.jaworzyna.net Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zdrowie, Budownictwo i obiekty komunalne, Ochrona socjalna, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Jaworzynie Śląskiej - Etap 2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Jaworzyna Śląska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane i instalacyjne, roboty wykończeniowe ścian i posadzek, instalacje elektryczna, sanitarna, cieplna i wentylacyjna. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: oświadczenia o wykonaniu robót zgodnie z dokumentacją i pozwoleniem na budowę oraz złożenie kserokopii i atestów na użyte materiały i urządzenia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne 55.43.00.00 - 55.43.00.00 Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Jaworzynie Śląskiej /wg wymogów SIWZ?. wartość powyżej 60000euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wymagane wadium - 5000zł na zasadadch wg SIWZ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Oferent musi spełniać warunki: 1. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzi działalność tożsamą z przedmiotem zamówienia, 2. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP, 3. spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy PZP, 4. przy wykonywanych pracach zatrudni wykwalifikowany i doświadczony personel oraz kadrę techniczną posiadającą uprawnienia wymagane Prawem Budowlanym i przepisami szczegółowymi a niezbędne do wykonania prac określonych w dokumentacji technicznej, 5. posiada sprzęt /własny lub dzierżawiony/ niezbędny do wykonania prac określonych w dokumentacji projektowej. 6. posiada potencjał finansowy wystarczający do zrealizowania zamówienia zgodnie z harmonogramem robót, przy założeniu iż zapłata za wykonany zakres zadania dokonywana będzie w oparciu o harmonogram rzeczowo -finansowy, 7. realizował w ostatnich pięciu latach zamówienia publiczne na roboty budowlane kubaturowe o łącznej wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły : spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent zobowiązany jest złożyć ofertę przetargową wg zał. nr 1 w sposób określony w pkt. 5 SIWZ wraz z wymaganymi n/w dokumentami stanowiącymi integralną część oferty: a) aktualny wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego jako przedsiębiorcy, z którego wynika, iż przedmiot działalności oferenta jest tożsamy z przedmiotem zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie /konsorcjum/. W przypadku konsorcjum umowa winna m.in. wskazywać lidera konsorcjum oraz zapis o odpowiedzialności solidarnej uczestników konsorcjum wobec inwestora. Zamawiający żąda, aby w umowie był zapis, iż minimum 50% prac objętych przedmiotem zamówienia wykonywał będzie lider konsorcjum. Każdy z uczestników konsorcjum winien załączyć do oferty dokumenty wskazane w pkt. d, i, k, l, ł. c) Wykaz wykonawców / zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w systemie podwykonawczym / , którym wykonawca zleci wykonanie części prac wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia. Zapisy umów lub projekty umów nie mogą stać w sprzeczności z postanowieniami przedmiotowo-istotnymi umowy zawartej pomiędzy oferentem (wykonawcą generalnym) a zamawiającym, stanowiącej załącznik Nr 2 do SIWZ Umowy lub projekty umów podwykonawczych oferent dołączy do ofert celem akceptacji ich przez Zamawiającego zgodnie z art. 6471 kodeksu cywilnego / Dz.U. z dnia 14 lutego 2003 r. Nr 49 poz 408/ Do wykazu należy dołączyć informację o kwalifikacjach podwykonawców niezbędnych do realizacji zamówienia. d) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, (w postaci czytelnej tabeli: rok / liczba pracowników fizycznych / liczba personelu technicznego) e) wykaz pracowników kadry technicznej wyznaczonych do realizacji zadania wraz z potwierdzeniem kwalifikacji tych pracowników w formie kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych oraz zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z art.6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. /Dz.U. Nr 5 z 2001 r. poz 42/ UWAGA: W informacji o zatrudnieniu i kwalifikacjach pracowników należy jednoznacznie wskazać osobę desygnowaną do pełnienia obowiązków kierownika budowy - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. f) wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat stanowiących przedmiot przetargu ( roboty budowlane kubaturowe o łącznej wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł.) z podaniem inwestora (nazwa, adres, telefon, imię i nazwisko osoby mogącej potwierdzić wykonanie prac), krótką charakterystyką robót (wartość robót i okres realizacji) W przypadku prowadzonej działalności przez okres krótszy niż pięć lat, wykaz należy sporządzić dla okresu prowadzonej działalności. Nazwa inwestora, adres i telefon kontaktowy Imię i nazwisko osoby mogącej potwierdzić wykonanie prac Nazwa zadania/zakresu wykonanych prac Krótki opis wykonanych prac Wartość wykonanych prac Okres realizacji g) protokoły końcowe odbioru robót lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie robót wymienionych w wykazie z należytą starannością, obiektów tożsamych z przedmiotem przetargu, wyszczególnione w punkcie 4 f, h) polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony (na czas realizacji zadania) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - wartość polisy nie mniejsza niż : 100 000 zł. i) pisemną informację z banku finansującego firmę o braku zadłużeń i kondycji finansowej firmy, oraz potwierdzenie zdolności kredytowej firmy, (w przypadku oferentów posiadających konta w różnych bankach informacja wymagana jest ze wszystkich tych banków) - na wartość równą co najmniej 25% ceny ofertowej brutto j) kosztorysy ofertowe, Oferent opracuje kosztorys ofertowy w oparciu o dokumentację techniczną i przedmiar robót zawierający podstawę wyceny (załącznik nr 4 do SIWZ) w formie określonej Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389, z dnia 8.06.04 ). Kosztorys ofertowy winien zawierać kosztorys szczegółowy oraz ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji kosztorysowych, obejmujące wszystkie składniki cenotwórcze. Kosztorysy wykonane w innej formie zostaną odrzucone. Odrzucenie kosztorysu skutkuje odrzuceniem oferty. Oferent winien w swoim kosztorysie wycenić każdą pozycję podaną w kosztorysie z uwzględnieniem wielkości podanych w przedmiarze oraz ująć wszystkie inne koszty związane z przygotowaniem, prowadzeniem i odbiorem robót. Cena końcowa w kosztorysie ofertowym ma być sumą cen kosztorysowych wszystkich robót. Zamawiający wyklucza możliwość zastosowania upustów w stosunku do wyliczonej wartości kosztorysowej. k/ ważne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłatami na ubezpieczenie społeczne tj.: wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. l/ ważne zaświadczenie z US o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków tj.: wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ł/ pisemną informację z Krajowego Rejestru Karnego dot. niekaralności władz firmy, spółki wymienionych w wyciągu z rejestru sądowego lub wpisie do ewidencji, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, m/ dowód wpłaty wadium, n/ harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania z rozbiciem na poszczególne elementy robót z podziałem na elementy rozliczeniowe, opracowany na podstawie tabeli zawartej w załączniku nr 4 SIWZ. Wyżej wymienione dokumenty stanowią warunek przyjęcia oferty. W przypadku brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie w formie niewłaściwej (np. nie-poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) mają zastosowanie art. 26 ust 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę i jej załączniki podpisuje osoba (osoby) podana w wyciągu z rejestru, lub upoważniona w umowie (statucie) do składania majątkowych oświadczeń woli w imieniu firmy lub osoba, której udzielono pełnomocnictwa szczególnego na zasadach zapisanych w kodeksie cywilnym (pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jaworzyna.net/strony/aktualnosci_przetargi.htm. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2007, godzina 11:00, Urząd Miejski w Jaworzynie Śląskiej pok. nr 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.