eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Inżynier Kontraktu dla projektu Gospodarka ściekowa w Tychach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-23

POZYCJA 29866

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Tychy: Inżynier Kontraktu dla projektu Gospodarka ściekowa w Tychach Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Prezydent Miasta Tychy, do kontaktów: Barbara Rymer - Pełnomocnik Prezydenta ds. Realizacji Projektu Funduszu Spójności (MAO), Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 227 20 21, fax (032) 227 42 48, e-mail: poczta@umtychy.pl, www.umtychy.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro JRP przy RCGW S.A, Barbara Rymer - Pełnomocnik Prezydenta ds. Realizacji Projektu Funduszu Spójności (MAO); Wojciech Krupa - Kierownik JRP; Bąk Arkadiusz - Specjalista ds. przygotowania i realizacji inwestycji, AL. Marszałka J. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (32) 325-72-90, fax (32) 325-72-07, e-mail: jrp@rcgw.pl, www.rcgw.pl, www.umtychy.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Biuro JRP przy RCGW S.A, Barbara Rymer - Pełnomocnik Prezydenta ds. Realizacji Projektu Funduszu Spójności (MAO); Bąk Arkadiusz - Specjalista ds. przygotowania i realizacji inwestycji, AL. Marszałka J. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (32) 325-72-90, fax (32) 325-72-07, e-mail: jrp@rcgw.pl, www.rcgw.pl, www.umtychy.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro JRP przy RCGW S.A, Agnieszka Wyłuda - Specjalista ds. obsługi administracyjnej, AL. Marszałka J. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (32) 325-72-90, fax (32) 325-72-07, e-mail: jrp@rcgw.pl, www.rcgw.pl, www.umtychy.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inżynier Kontraktu dla projektu Gospodarka ściekowa w Tychach. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowią usługi Inżyniera Kontraktu (opracowanie dokumentacji przetargowej, pełnienie funkcji Inżyniera według Warunków Kontraktu FIDIC oraz nadzoru inwestorskiego zgodnie z polskim prawem budowlanym) podczas realizacji Projektu Gospodarka ściekowa w Tychach, obejmującego budowę ponad 322 km sieci kanalizacyjnej oraz modernizację części osadowej oczyszczalni ścieków w Tychach - Urbanowicach. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w punkcie II.2.1. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Tychy. Kod NUTS: PL226. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 86711-86739. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowią usługi Inżyniera Kontraktu podczas realizacji Projektu Gospodarka ściekowa w Tychach. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1.Opracowanie dokumentacji przetargowej zgodnej z Prawem Zamówień Publicznych oraz wytycznymi Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z zastosowaniem Warunków Kontraktu FIDIC, tj. Warunków Kontraktowych dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę", drugie wydanie angielsko-polskie 2004 (tłumaczenie 1 wydania 1999), SIDIR 2004 dla następujących kontraktów: -Kontrakt 1: Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Wygorzele, Jaroszowice i Cielmice, -Kontrakt 2: Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicy Stare Tychy, -Kontrakt 3: Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Zwierzyniec, Wartogłowiec i Zawiść, -Kontrakt 4: Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Wilkowyje i Mąkołowiec, -Kontrakt 5: Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicy Czułów. 2.Weryfikację i zatwierdzenie dokumentacji przetargowej i dokumentacji projektowo-kosztowej dla Kontraktu 6 Gospodarka osadami na Oczyszczalni Ścieków Urbanowice. 3. Udział w procedurach przetargowych na wybór wykonawców kontraktów wymienionych powyżej, tj. dla kontraktów 1-6. 4. Aktualizację geodezyjną map "Gospodarki ściekowej w Tychach" na których zaznaczono szczegółową koncepcję przebiegu trasy kanalizacji sanitarnej i deszczowej w pasie niezbędnym do realizacji inwestycji. 5. Pełnienie funkcji Inżyniera według Warunków Kontraktu FIDIC, tj. według "Warunków Kontraktowych dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę", drugie wydanie angielsko-polskie 2004 (tłumaczenie 1 wydania 1999), SIDIR 2004 oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z prawem budowlanym w odniesieniu do 5 kontraktów na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych: -Kontrakt 1: Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Wygorzele, Jaroszowice i Cielmice, -Kontrakt 2: Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicy Stare Tychy, -Kontrakt 3: Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Zwierzyniec, Wartogłowiec i Zawiść, -Kontrakt 4: Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Wilkowyje i Mąkołowiec, -Kontrakt 5: Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicy Czułów. 6.Pełnienie funkcji Inżyniera według Warunków Kontraktu FIDIC, tj. według "Warunków Kontraktu dla Budowy dla robót inżynieryjno- budowlanych projektowanych przez Zamawiającego", drugie wydanie angielsko-polskie 2004 (tłumaczenie 1 wydania 1999), SIDIR 2004 oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z prawem budowlanym w odniesieniu do 1 kontraktu na wykonanie robót budowlanych: -Kontrakt 6: Gospodarka osadami na Oczyszczalni Ścieków Urbanowice. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2009;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 70 000 PLN. Wadium zostanie wniesione wyłącznie przez Wykonawców zaproszonych przez Zamawiającego do składania ofert. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10% wartości Umowy. Wybrany wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed podpisaniem umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamówienie będzie finansowane z następujących źródeł: - Fundusz Spójności - 75% wartości zamówienia - Zamawiający - 25% wartości zamówienia. Płatności dla Wykonawcy będą realizowane według następującego harmonogramu: - Płatność początkowa -10% wartości Umowy, po zatwierdzeniu przez Zamawiającego Raportu Wstępnego; - Płatności przejściowe (półroczne) -każda w wysokości 10% wartości Umowy; po zatwierdzeniu przez Zamawiającego odnośnego Raportu Półrocznego. Łączna wartość płatności przejściowych nie może przekroczyć 60% wartości Umowy; - Płatność końcowa - 30% wartości Umowy, po zatwierdzeniu przez Zamawiającego Raportu Końcowego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia są zobowiązani podpisać między sobą porozumienie cywilno-prawne. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swojej treści następujące postanowienia: - Wykonawcy realizujący Umowę wyznaczą spośród siebie podmiot (Lidera) upoważniony do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie Umowę. Lider upoważniony będzie także do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie Umowę. - wykonawcy muszą zadeklarować solidarną odpowiedzialność za realizację przedmiotu zamówienia; - termin obowiązywania porozumienia musi być nie krótszy niż czas, na który zostanie podpisana umowa w sprawie zamówienia publicznego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: a) Posiadać w każdym z ostatnich 3 lat, licząc do daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeciętne zatrudnienie co najmniej 15 pracowników, b) w ciągu ostatnich trzech lat od daty publikacji ogłoszenia świadczył usługi Inżyniera Kontraktu (nadzór nad realizacją robót) przy 2 kontraktach na usługi przy nadzorowaniu robót o łącznej wartości robót netto (bez podatku VAT) ponad 30.000.000 PLN, w tym przynajmniej jeden kontrakt na usługi przy nadzorowaniu robót o wartości robót netto (bez podatku VAT) powyżej 20.000.000 PLN przy budowie sieci kanalizacyjnej oraz przynajmniej jeden kontrakt na usługi przy nadzorowaniu robót o wartości robót netto (bez podatku VAT) powyżej 10.000.000 PLN przy budowie lub modernizacji oczyszczalni ścieków. c) dysponować Kierownikiem Zespołu / Inżynierem Rezydentem - posiadającym: - wyższe wykształcenie techniczne, - co najmniej 5 lat doświadczenia przy koordynacji i zarządzaniu robotami przy przedsięwzięciach z zakresu inżynierii lądowej, - w ciągu ostatnich 3 lat świadczył usługi Inżyniera Rezydenta lub jego Zastępcy (nadzór nad realizacją robót) przy co najmniej jednym kontrakcie na roboty o wartości netto (bez podatku VAT) ponad 10 000 000 PLN przy budowie sieci kanalizacyjnej, wykonywanym zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC, - uprawnienia budowlane, zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane, - znajomość języka polskiego, - przed rozpoczęciem wykonywania swoich obowiązków w ramach Umowy, Kierownik Zespołu / Inżynier Rezydent będzie musiał wykazać się dokumentem potwierdzającym wpisanie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadaniem polisy OC. - oczekiwany czas pracy: cały okres realizacji Umowy. d) dysponować Specjalistą ds. Rozliczeń posiadającym: - wyższe lub średnie wykształcenie techniczne lub ekonomiczne, - minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie rozliczenia inwestycji, - w ciągu ostatnich 3 lat świadczył usługi w zakresie rozliczania przedsięwzięć przynajmniej przy jednym kontrakcie na roboty o wartości netto (bez podatku VAT) ponad 5 000 000 PLN, wykonywanym zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC, - znajomość języka polskiego - oczekiwany czas pracy: 16 osobomiesięcy. e) dysponować Inspektorem Nadzoru ds. ogólnobudowlanych, posiadającym: - wyższe lub średnie wykształcenie techniczne budowlane, - co najmniej 5 lat doświadczenia w nadzorowaniu robót budowlanych, - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiednie, - znajomość języka polskiego, - przed rozpoczęciem wykonywania swoich obowiązków w ramach Umowy, Inspektor Nadzoru w branży ogólnobudowlanej będzie musiał wykazać się dokumentem potwierdzającym wpisanie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadaniem polisy OC - oczekiwany czas pracy: 36 osobomiesięcy. f) dysponować Głównym Inspektorem Nadzoru ds. sanitarnych, posiadającym: - wyższe lub średnie wykształcenie techniczne, - co najmniej 5 lat doświadczenia w nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie: sieci kanalizacyjnych i instalacji sanitarnych w obiektach oraz obiektów oczyszczalni ścieków, - w ciągu ostatnich 3 lat świadczył usługi w zakresie nadzoru inwestorskiego przy co najmniej jednym kontrakcie na roboty w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej i instalacji sanitarnych w obiektach o wartości netto (bez podatku VAT) ponad 1 000 000 PLN, - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiednie, - znajomość języka polskiego, - przed rozpoczęciem wykonywania swoich obowiązków w ramach Umowy, Główny Inspektor Nadzoru ds. sanitarnych będzie musiał wykazać się dokumentem potwierdzającym wpisanie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadaniem polisy OC. - oczekiwany czas pracy: 36 osobomiesięcy. g) dysponować 6 (sześcioma) Inspektorami Nadzoru ds. sanitarnych, każdy posiadający: - wyższe lub średnie wykształcenie techniczne, - co najmniej 5 lat doświadczenia w nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie sieci kanalizacyjnych i instalacji sanitarnych w obiektach, - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiednie, - znajomość języka polskiego, - przed rozpoczęciem wykonywania swoich obowiązków w ramach Umowy, Inspektorzy Nadzoru ds. sanitarnych będą musieli wykazać się dokumentem potwierdzającym wpisanie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadaniem polisy OC. - oczekiwany czas pracy: 36 osobomiesiące każdy specjalista. h) dysponować Inspektorem Nadzoru ds. drogowych, posiadającym: - wyższe lub średnie wykształcenie techniczne, - co najmniej 5 lat doświadczenia w nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie budowy dróg, - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi obejmujące roboty drogowe, - znajomość języka polskiego, - przed rozpoczęciem wykonywania swoich obowiązków w ramach Umowy, Inspektor Nadzoru w branży drogowej będzie musiał wykazać się dokumentem potwierdzającym wpisanie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadaniem polisy OC. - oczekiwany czas pracy: 36 osobomiesięcy. i) dysponować Inspektorem Nadzoru ds. elektrycznych i automatyki, posiadającym: - wyższe lub średnie wykształcenie techniczne elektryczne, - co najmniej 5 lat doświadczenia w nadzorowaniu robót elektrycznych i prowadzeniu robót AKPiA , - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiednie, - znajomość języka polskiego - przed rozpoczęciem wykonywania swoich obowiązków w ramach Umowy, Inspektor Nadzoru ds. elektrycznych i automatyki będzie musiał wykazać się dokumentem potwierdzającym wpisanie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadaniem polisy OC, - oczekiwany czas pracy: 20 osobomiesięcy. j) dysponować Specjalistą ds. Przetargów - posiadającym: - wyższe lub średnie wykształcenie techniczne, - minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w procedurach przetargowych, - w ciągu ostatnich 3 lat wykonał przynajmniej trzy dokumentacje przetargowe na roboty według Warunków Kontraktu FIDIC oraz przynajmniej jedną specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) na roboty budowlane według ustawy Prawo zamówień publicznych, - znajomość języka polskiego, - oczekiwany czas pracy: 9 osobomiesięcy. k) dysponować 2 (dwoma) Projektantami w branży sanitarnej - każdy posiadający: - wyższe lub średnie wykształcenie techniczne, - co najmniej 5 lat doświadczenia w projektowaniu robót budowlanych w zakresie sieci kanalizacyjnych i instalacji sanitarnych w obiektach, - uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiednie, - znajomość języka polskiego - przed rozpoczęciem wykonywania swoich obowiązków w ramach Umowy, Projektanci w branży sanitarnej będą musieli wykazać się dokumentem potwierdzającym wpisanie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadaniem polisy OC, - oczekiwany czas pracy: 8 osobomiesięcy każdy specjalista. l) dysponować Projektantem w branży ogólnobudowlanej - posiadającym: - wyższe lub średnie wykształcenie techniczne, - co najmniej 5 lat doświadczenia w projektowaniu robót budowlanych w branży konstrukcyjno-budowlanej, - uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiednie, - znajomość języka polskiego - przed rozpoczęciem wykonywania swoich obowiązków w ramach Umowy, Projektant w branży ogólnobudowlanej będzie musiał wykazać się dokumentem potwierdzającym wpisanie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadaniem polisy OC, - oczekiwany czas pracy: 8 osobomiesięcy. m) dysponować Projektantem w branży elektrycznej/automatycznej - posiadającym: - wyższe lub średnie wykształcenie techniczne elektryczne, - co najmniej 5 lat doświadczenia w projektowaniu robót elektrycznych oraz aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki, - uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiednie,. - znajomość języka polskiego - przed rozpoczęciem wykonywania swoich obowiązków w ramach Umowy, Projektant w branży elektrycznej/automatycznej będzie musiał wykazać się dokumentem potwierdzającym wpisanie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadaniem polisy OC, - oczekiwany czas pracy: 8 osobomiesięcy. Wszystkich specjalistów wymienionych powyżej w podpunktach c) do m) określa się jako Kluczowych Specjalistów. 3. Znajdowanie się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: - posiadać w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średni obrót w kwocie minimum 5 000 000 PLN, - posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 PLN. - posiadać polisę lub ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 PLN. 4. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia winni spełniać wszystkie wymogi określone powyżej. Brak spełnienia któregokolwiek warunku o którym mowa wyżej w ppkt 1-3 spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, łączny potencjał techniczny oraz kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. 6. Wykonawcy winni podawać wartości kontraktów oraz dane finansowe o których mowa w ppkt 2 i 3 w PLN. W przypadku, gdy wartości umowne tych kontraktów lub dane finansowe są wyrażone w walucie innej niż PLN, wartość tych kontraktów oraz dane finansowe należy podać w tej walucie oraz w przeliczeniu na PLN z zastosowaniem średniego kursu wymiany stosowanego przez Narodowy Bank Polski w dniu ukazania się niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 7. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest większa niż określona w pkt. IV.1.4, Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełniania tych warunków. Wnioski zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny spełniania warunków i ich znaczenie: Doświadczenie zawodowe 1) Ilość kontraktów na usługi przy nadzorowaniu robót realizowanych w ciągu ostatnich 3 lat według Warunków Kontraktu FIDIC, przy których Wykonawca pełnił funkcję Inżyniera Kontraktu. Minimum: - co najmniej 2 kontrakty na usługi przy nadzorowaniu robót o łącznej wartości robót netto (bez podatku VAT) ponad 30.000.000 PLN, w tym przynajmniej jeden kontrakt na usługi przy nadzorowaniu robót o wartości robót netto (bez podatku VAT) powyżej 20.000.000 PLN przy budowie sieci kanalizacyjnej oraz przynajmniej jeden kontrakt na usługi przy nadzorowaniu robót o wartości robót netto (bez podatku VAT) powyżej 10.000.000 PLN przy budowie lub modernizacji oczyszczalni ścieków. Znaczenie procentowe kryterium - 45%, minimalna liczba punktów spełnienia warunku -20 punktów, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać wniosek za dane kryterium - 100 punktów. Potencjał kadrowy 2) Wartość kontraktów na roboty realizowanych w ciągu ostatnich 3 lat zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC, przy których osoba proponowana na stanowisko Kierownika Zespołu/Inżyniera Rezydenta pełniła funkcję Inżyniera Rezydenta lub zastępcy Minimum: - osoba proponowana na stanowisko Kierownika Zespołu/Inżyniera Rezydenta w ciągu ostatnich 3 lat świadczyła usługi Inżyniera Rezydenta lub jego Zastępcy (nadzór nad realizacją robót) przy co najmniej jednym kontrakcie na roboty o wartości netto (bez podatku VAT) ponad 10 000 000 PLN przy budowie sieci kanalizacyjnej, wykonywanym zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC. Znaczenie procentowe kryterium - 20%, minimalna liczba punktów spełnienia warunku - 10punktów, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać wniosek za dane kryterium - 100 punktów. 3) Wartość kontraktów na roboty realizowanych w ciągu ostatnich 3 lat zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC, przy których osoba proponowana na stanowisko Specjalisty ds. Rozliczeń pełniła funkcję Specjalisty ds. Rozliczeń. Minimum: - osoba proponowana na stanowisko Specjalisty ds. Rozliczeń w ciągu ostatnich 3 lat świadczyła usługi w zakresie rozliczania przedsięwzięć przynajmniej przy jednym kontrakcie na roboty o wartości netto (bez podatku VAT) ponad 5 000 000 PLN, wykonywanym zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC. Znaczenie procentowe kryterium - 20%, minimalna liczba punktów spełnienia warunku - 5 punktów, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać wniosek za dane kryterium - 100 punktów. 4) Wartość inwestycji w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej i instalacji sanitarnych w obiektach (o wartości inwestycji bez podatku VAT powyżej 1 000 000,- PLN), przy których w ciągu ostatnich 3 lat osoba proponowana na stanowisku Głównego Inspektora Nadzoru ds. sanitarnych pełniła funkcję Inspektora Nadzoru. Minimum: -osoba proponowana na stanowisko Głównego Inspektora Nadzoru ds. sanitarnych w ciągu ostatnich 3 lat świadczyła usługi w zakresie nadzoru inwestorskiego przy co najmniej jednym kontrakcie na roboty w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej i instalacji sanitarnych w obiektach o wartości netto (bez podatku VAT) ponad 1 000 000 PLN. Znaczenie procentowe kryterium - 5%, minimalna liczba punktów spełnienia warunku - 1 punkt, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać wniosek za dane kryterium - 100 punktów. 5) Liczba lat doświdczenia Kluczowych Specjalistów w wykonywaniu podobnych robót: ­Kierownika Zespołu / Inżyniera Rezydenta minimum: 5 lat doświadczenia przy koordynacji i zarządzaniu robotami przy przedsięwzięciach z zakresu inżynierii lądowej, ­Specjalisty ds. Rozliczeń minimum: 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie rozliczenia inwestycji, ­Inspektora Nadzoru ds. ogólnobudowlanych minimum: 5 lat doświadczenia w nadzorowaniu robót budowlanych, ­Głównego Inspektora Nadzoru ds. sanitarnych minimum: 5 lat doświadczenia w nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie sieci kanalizacyjnych i instalacji sanitarnych w obiektach oraz obiektów oczyszczalni ścieków, ­Inspektora Nadzoru ds. sanitarnych - 1 osoba minimum: 5 lat doświadczenia w nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie sieci kanalizacyjnych i instalacji sanitarnych w obiektach, ­Inspektora Nadzoru ds. sanitarnych - 2 osoba minimum: 5 lat doświadczenia w nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie sieci kanalizacyjnych i instalacji sanitarnych w obiektach, ­Inspektora Nadzoru ds. sanitarnych - 3 osoba minimum: 5 lat doświadczenia w nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie sieci kanalizacyjnych i instalacji sanitarnych w obiektach, ­Inspektora Nadzoru ds. sanitarnych - 4 osoba minimum: 5 lat doświadczenia w nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie sieci kanalizacyjnych i instalacji sanitarnych w obiektach, ­Inspektora Nadzoru ds. sanitarnych - 5 osoba minimum: 5 lat doświadczenia w nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie sieci kanalizacyjnych i instalacji sanitarnych w obiektach, ­Inspektora Nadzoru ds. sanitarnych - 6 osoba minimum: 5 lat doświadczenia w nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie sieci kanalizacyjnych i instalacji sanitarnych w obiektach, ­Inspektora Nadzoru ds. drogowych minimum: 5 lat doświadczenia w nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie budowy dróg, ­Inspektora Nadzoru ds. elektrycznych i automatyki minimum: 5 lat doświadczenia w nadzorowaniu robót elektrycznych i prowadzeniu robót AKPiA ­Specjalisty ds. Przetargów minimum: 5 lat doświadczenia zawodowego w procedurach przetargowych ­Projektanta w branży sanitarnej - 1 osoba minimum: 5 lat doświadczenia w projektowaniu robót budowlanych w zakresie sieci kanalizacyjnych i instalacji sanitarnych w obiektach ­Projektanta w branży sanitarnej - 2 osoba minimum: 5 lat doświadczenia w projektowaniu robót budowlanych w zakresie sieci kanalizacyjnych i instalacji sanitarnych w obiektach ­Projektanta w branży ogólnobudowlanej minimum: 5 lat doświadczenia w projektowaniu robót budowlanych w branży konstrukcyjno-budowlanej, ­Projektanta w branży elektrycznej/automatycznej minimum: 5 lat doświadczenia w projektowaniu robót elektrycznych oraz aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki. Znaczenie procentowe kryterium - 4%, minimalna liczba punktów spełnienia warunku - 85 punktów, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać wniosek za dane kryterium - 100 punktów. 6)Przeciętne zatrudnienie minimum: zatrudniać w ciągu ostatnich 3 lat , a jeżeli okres działalnosci jest krótszy - w tym okresie, przeciętnie co najmniej 15 pracowników. Znaczenie procentowe kryterium - 1%, minimalna liczba punktów spełnienia warunku - 100 punktów, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać wniosek za dane kryterium - 100 punktów. Potencjał ekonomiczno-finansowy 7) Średni roczny obrót minimum: posiadać w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres działalnosci jest krótszy - w tym okresie, średni obrót w kwocie minimum 5 000 000 PLN. Znaczenie procentowe kryterium - 3%, minimalna liczba punktów spełnienia warunku - 25 punktów, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać wniosek za dane kryterium - 100 punktów. 8) Zdolność kredytowa lub wysokości posiadanych środków finansowych minimum: posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 PLN. Znaczenie procentowe kryterium - 1%, minimalna liczba punktów spełnienia warunku - 50 punktów, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać wniosek za dane kryterium - 100 punktów. 9) Polisa lub ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej minimum: posiadać polisę lub ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 PLN. Znaczenie procentowe kryterium - 1%, minimalna liczba punktów spełnienia warunku - 100 punktów, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać wniosek za dane kryterium - 100 punktów. Zasady oceny kryterium(ów) spełniania warunków: Doświadczenie zawodowe: - za każdy kontrakt na usługi przy nadzorowaniu robót realizowanych według Warunków Kontraktu FIDIC zrealizowany w ciągu ostatnich 3 lat, przy których Wykonawca pełnił funkcję Inżyniera Kontraktu (na podstawie informacji podanych w wykazie, o którym mowa w punkcie III.2.1.3) ppkt 2) - 10 punktów; Potencjał kadrowy: - za każdy 1.000.000 PLN wartości netto kontraktu na roboty realizowanego zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC, który był zrealizowany w ciągu ostatnich 3 lat, przy którym osoba proponowana na stanowisko Kierownika Zespołu/Inżyniera Rezydenta pełniła funkcję Inżyniera Rezydenta lub zastępcy (na podstawie informacji podanych w życiorysie, o którym mowa w punkcie III.2.1.3) ppkt 4) - 1 punkt (np. za kontrakt o wartości 25 800 000 PLN - 25pkt.); - za każdy 1.000.000 PLN wartości netto rozliczonego kontraktu zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC, który był realizowany w ciągu ostatnich 3 lat, przy którym osoba proponowana na stanowisko Specjalisty ds. Rozliczeń pełniła funkcję Specjalisty ds. Rozliczeń (na podstawie informacji podanych w życiorysie, o którym mowa w punkcie III.2.1.3) ppkt 4) - 1 punkt (np. za kontrakt rozliczony o wartości 25 800 000 PLN - 25pkt.), - za każdy 1.000.000 PLN wartości netto inwestycji w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej i instalacji sanitarnych, zrealizowaną w ciągu ostatnich 3 lat, przy której osoba proponowana na stanowisko Głównego Inspektora Nadzoru ds. sanitarnych pełniła funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane (na podstawie informacji podanych w życiorysie, o którym mowa w punkcie III.2.1.3) ppkt 4) - 1 punkt. - za każdy rok doświadczenia zawodowego Kluczowego Specjalisty (na podstawie informacji podanych w życiorysie, o którym mowa w punkcie III.2.1.3) ppkt 4) - 1 punkt - za przeciętne zatrudnienie co najmniej 15 pracowników w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie - 100 punktów Potencjał ekonomiczno-finansowy: - za każde 5 000 000 PLN średniego obrotu w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie -25 punktów (np. za średni obrót w wysokości 11 000 000 PLN - 50pkt.), - za każde 500 000 PLN wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej - 50 punktów, - za posiadanie polisy lub ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 PLN - 100 punktów. Ostateczna ocena punktowa poszczególnych wniosków będzie zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbą wynikającą ze zsumowania ilości punktów, jakie otrzyma dany wniosek za poszczególne kryteria: Pi = suma {Pi (X) * W(X)} gdzie : Pi ocena punktowa wniosku "i"; Pi (X) ilości punktów jakie otrzyma wniosek "i" za dane kryterium W (X) Znaczenie procentowe danego kryterium 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: a) osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; b) spółką jawną - wspólnika; c) spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; d) spółką komandytową - komplementariusza; e) spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza; f) osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie wymienione w pkt III.2.1) ppkt 2 c)-m), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wystawione przed terminem składania wniosku. Dokumenty te obejmują: - kopie posiadanych uprawnień budowlanych do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku. 6. Oświadczenie Wykonawcy, na podstawie art. 50 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu. Oświadczenie to powinno zawierać informację, iż Wykonawca(y): - spełnia(ją) warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - posiada(ją) uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada(ją) niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia, 7. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w art.24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.) 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1, 4 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w ppkt 1, 2, 4, 5 i 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 11. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania wniosku nie wynika bezpośrednio ze złożonego we wniosku odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a). 12. Wszystkie dokumenty winny być składane w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć w formie oryginału lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Oświadczenie o którym mowa w ppkt 6, 7 i 10 winno być złożone w formie oryginału. Pozostałe dokumenty winny zostać złożone w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii. 13. W przypadku Wykonawców składających wniosek wspólny, wszystkie dokumenty o których mowa w ppkt 1,2,4,5 i 7 muszą być podpisane i złożone oddzielnie przez każdego z nich, a dokumenty o których mowa w ppkt 3 i 6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają łącznie. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokoścć posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Wszystkie dokumenty o których mowa powyżej winny być składane w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć w formie oryginału lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie dokumenty winny zostać złożone w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii. 5. W przypadku Wykonawców składających wniosek wspólny, wszystkie dokumenty o których mowa w ppkt 1, 2 i 3 muszą być podpisane i złożone oddzielnie przez każdego z nich. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, licząc do daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie, potwierdzająca przeciętne zatrudnianie przez wykonawcę co najmniej 15 pracowników. 2. Wykaz zawierający potwierdzenie wykonania przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat licząc do daty ukazania się niniejszego ogłoszenia, usług Inżyniera Kontraktu przy co najmniej 2 kontraktach przy nadzorowaniu robót o łącznej wartości robót netto (bez podatku VAT) ponad 30.000.000 PLN, w tym przynajmniej jeden kontrakt na usługi przy nadzorowaniu robót o wartości robót netto (bez podatku VAT) powyżej 20.000.000 PLN przy budowie sieci kanalizacyjnej oraz przynajmniej jeden kontrakt na usługi przy nadzorowaniu robót o wartości robót netto (bez podatku VAT) powyżej 10.000.000 PLN przy budowie lub modernizacji oczyszczalni ścieków, wykonywanych zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC. Jeżeli okres prowadzenia prac jest krótszy od wskazanego w poprzednim zdaniu należy wskazać prace za ten okres. Wykaz, o którym mowa w niniejszym punkcie, powinien zawierać co najmniej następujące informacje: - nazwa zamówienia i miejsce jego wykonywania; - wartość robót, których dotyczyła usługa Inżyniera Kontraktu, - zakres wykonywanych prac, - termin wykonywania prac: od (dzień-miesiąc-rok) do (dzień-miesiąc-rok), - nazwa zamawiającego, adres, nr telefonu i nazwisko osoby do kontaktu; - w przypadku składania wniosku wspólnego należy podać nazwę partnera, który wykonywał zamówienie. 3. Dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w punkcie 2, zostały wykonane należycie - wystawione przez prawidłowo umocowanego reprezentanta(ów) podmiotu na rzecz którego świadczone były usługi. 4. Wykaz osób (Kluczowych Specjalistów), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w punkcie III.2.1) ppkt 2, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez wykonawcę wykazy i dokumenty: (życiorys , kopie uprawnień budowlanych) muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel spełnia wymagane warunki. Życiorys, o którym mowa powyżej, powinien zawierać co najmniej następujące informacje: - imię i nazwisko osoby - wykształcenie - uczelnia/szkoła - uzyskany tytuł - kwalifikacje zawodowe - obecny pracodawca (adres, nr telefonu i faksu) - obecnie zajmowane stanowisko (nazwa) - ilość lat na tym stanowisku - doświadczenie zawodowe: Należy opisać odpowiednie doświadczenie zawodowe w kolejności od ostatnio zajmowanych do najdawniej wykonywanych. Proszę wskazać szczególne informacje dotyczące osoby odpowiednie dla przewidzianego dla niego zakresu prac. Doświadczenie należy podać w następującym układzie: i. Okres od (dzień-miesiąc-rok) do (dzień-miesiąc-rok), ii. Miejsce (kraj i miejscowość) iii. Zatrudniający (nazwa) iv. Stanowisko v. Wkonane projekty/przedsięwzięcia Życiorys osoby przewidzianej na stanowisko: Kierownika Zespołu/Inżyniera Rezydenta, Specjalisty ds. Rozliczeń oraz Głównego Inspektora Nadzoru ds. sanitarnych powinien w pozycji doświadczenie zawodowe - wykonane przedsięwzięcia zawierać następujące informację: - wskazanie podmiotu (inwestora lub użytkownika), na rzecz którego realizowane było zamówienie, - wskazanie nazwiska, funkcji i numeru telefonu przedstawiciela podmiotu (inwestora lub użytkownika), który może udzielić informacji na temat zamówienia, ­- wskazanie zakresu realizowanego zamówienia, ­- wskazanie funkcji pełnionej przy realizacji zamówienia, ­- wskazanie wartości robót, których dotyczyło zamówienie, ­- wskazanie daty wykonania. Życiorysy Kluczowych Specjalistów którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w punkcie III.2.1) ppkt 2, powinny zawierać wszelkie niezbędne informacje, potwierdzające spełnienie warunków im postawionych w punkcie III.2.1) ppkt 2. 5. Wszystkie dokumenty o których mowa powyżej winny być składane w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć w formie oryginału lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty o których mowa w ppkt 1,2 i 4 winny zostać złożone w formie oryginału. Pozostałe dokumenty winny zostać złożone w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii. 6. W przypadku Wykonawców składających wniosek wspólny, dokumenty o których mowa w ppkt 1-4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają łącznie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa Prawo Budowlane. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 66 - 63835 z dnia 05.04.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 7. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: MAO.341-1/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.07.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.07.2005 godzina 14:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 11.08.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Decyzja Komisji z dnia 22.12.2004 nr 2004/PL/16/C/PE/024 w sprawie przyznania pomocy w ramach Funduszu Spójności dla projektu Gospodarka ściekowa w Tychach. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.