eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopaneochrona mienia Spółki SEWiK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-23

POZYCJA 29856

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zakopane: ochrona mienia Spółki SEWiK

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: SEWiK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, do kontaktów: Barbara Kreft, Grzegorz Bobek, ul. Kasprowicza 35c, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2068950, fax 018 2068262, e-mail: sewik@sewik.com.pl, www.sewik.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona mienia Spółki SEWiK. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona mienia Spółki SEWiK przed zagrożeniami naturalnymi oraz wywołanymi przez człowieka. Niniejsze zamówienie obejmuje świadczenie usługi ochrony w formie bezpośredniej ochrony fizycznej pełnionej przez: 1.pracownika ochrony przebywającego stale w budynku administracyjnym Spółki- posterunek stały; 2.patrol regularnie kontrolujący obszar Spółki - raz na dobę; 3.grupę interwencyjną - przyjazd na wezwanie. Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z wytycznymi specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz uzgodnieniami Planu Ochrony SEWiK Sp. z o. o. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Obszar objęty ochroną obejmuje obiekt oczyszczalni ścieków Łęgi, ul. Kasprowicza 35c, Zakopane oraz obiekt oczyszczalni ścieków Na Spyrkówce, ul. Spyrkówka 22a, Zakopane. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Całodobowa ochrona mienia Spółki SEWiK przed zagrożeniami naturalnymi oraz wywołanymi przez człowieka. Zamówienie obejmuje świadczenie usługi ochrony w formie bezpośredniej ochrony fizycznej pełnionej przez: - pracownika ochrony przebywającego stale w budynku administracyjnym Spółki- posterunek stały; - patrol regularnie kontrolujący obszar Spółki-raz na dobę; - grupę interwencyjną - przyjazd na wezwanie. Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z wytycznymi siwz oraz Planem Ochony SEWiK Sp.z o.o. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 4500,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zamawiający dokona oceny wykonawcy na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) zatrudniają co najmniej 20 osób na stanowisku pracownika ochrony fizycznej b) wykonali co najmniej 3 usługi o charakterze (wielkości i złożoności) podobnym do przedmiotu zamówienia potwierdzone referencjami 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a) wykonawca musi wykazać dodatni wynik finansowy za ostatnie trzy lata działalności b) wartość polisy ubezpieczeniowej nie może być mniejsza niż 500 000,00 zł 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena brutto za miesiąc świadczenia usługi - 90% posiadanie przez Wykonawcę statusu zakładu pracy chronionej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.08.2005, cena - 10.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.08.2005, godzina 10:15, Siedziba Spółki SEWiK, ul. Kasprowicza 35c, 34-500 Zakopane.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 16.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.