eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biechówremont tarasu wieży oraz remont zewnętrznych elementów architektonicznych



Ogłoszenie z dnia 2007-05-25

POZYCJA 29855

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Biechów: remont tarasu wieży oraz remont zewnętrznych elementów architektonicznych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zespół Szkół w Biechowie, do kontaktów: Kapuścińska Alicja Lichwa Małgorzata, Biechów 17, 48-314 Biechów, woj. opolskie, tel. 077 4356076, fax 077 4356076, e-mail: tzbiechow@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.nysa.samorzady.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jenostka budżetowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont tarasu wieży oraz remont zewnętrznych elementów architektonicznych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zespół Szkół w Biechowie, Biechów 17., 48-314 Pakosławice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont tarasu wieży i schodów zabiegowych na wieżę wraz z wymianą schodów i podłogi, pokryciem i obróbkami blacharskimi oraz remont zewnętrznych elementów architektonicznych tj. remont dwóch balkonów, dwóch tarasów i podcienia pałacu w Biechowie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie spięte w kolejności: - Formularz ofertowy (zał. nr 5) - cena oferty musi być przedstawiona jako cena netto + obowiązujący podatek VAT = cena brutto - Oświadczenia (zał. nr 3) - Wykaz robót zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (zał. nr 2) - referencje - Dane dotyczące ewentualnego podwykonawcy z zakresu robót ciesielsko -stolarskich - wraz z umową przedwstępną o podwykonawstwo tych robót - Wykaz ilości pracowników możliwych do zatrudnienia przy realizacji. - Dane personalne Kierownika budowy i ewentualnych Kierowników robót wraz z numerami uprawnień budowlanych - Aktualny odpis lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wskazujące osobę uprawnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert - Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Potwierdzona kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w terminie wykonywania przedmiotu zamówienia. - Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej - Umowa (zał. nr 4) - Kosztorys ofertowy musi być wykonany w oparciu o przedłożony przez zamawiającego przedmiar robót metodą szczegółową (zał. nr 1) - Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Brak jakichkolwiek z w/w dokumentów lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń spowoduje odrzucenie oferty. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.45.41.00 - Odnawianie Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.41.00 - Odnawianie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest: CPV 45432110 - 8 CPV 45454100 - 8 a) remont tarasu wieży, schodów wejściowych na wieżę wraz z wymianą podłogi, b) remont 2 szt balkonów (poz.6 i poz. 7 Zewn. Elem. Architekt. wg Projektów techniczno roboczych pałacu w Biechowie pn. Remont balkonu południowo - zachodniego poz. 6\ oraz \ Remont balkonu północno - zachodniego poz. 7\ których egzemplarze ( do ewentualnego wglądu) znajdują się u Zamawiającego. c) remont 2 szt. tarasów poz.2, poz. 3 i podcienia poz. 4 Zewn. Elem. Architekt. których egzemplarze (do ewentualnego wglądu) znajdują się u zamawiającego, a zakres robót na w/w zadania ujęty jest w Przedmiarze robót stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 110

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność gospodarczą, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, a spełniają warunki zawarte w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych. - Wykonawca powinien mieć doświadczenie w realizacji robót przy obiektach zabytkowych, personel nadzorczy oraz wykonawczy niezbędny przy wykonywaniu robót ujętych w Przedmiarach robót oraz spełniać wymagania ujęte w SIWZ. - Wykonawca powinien posiadać odpowiednio wykwalifikowany i uprawniony personel techniczny zdolny do sprawowania funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót. - Wykonawca powinien udowodnić zrealizowanie w ciągu 5 lat co najmniej 2 zadań o wartości ponad 100 000 złotych w tym co najmniej jedno zadanie przy obiektach zabytkowych. - Do wykonania zadania remontu tarasu i schodów wieży, wykonawca remontu balkonów i tarasów może zatrudnić podwykonawcę, za którego poniesie całkowitą odpowiedzialność. - Wykonawca winien udzielić na wykonane roboty remontowe co najmniej 5 - letniej gwarancji Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: - Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 7 SIWZ. - Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły: \Spełnia - nie spełnia- Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np. kopii bez poświadczenia przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, lub złożenie nieprawdziwych informacji, spowoduje wykluczenie, a zatem i odrzucenie oferty, gdyż nie spełniono warunków zawartych w art. 24 ust. 2 pkt 3 PZP Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie spięte w kolejności: - Formularz ofertowy (zał. nr 5) - cena oferty musi być przedstawiona jako cena netto + obowiązujący podatek VAT = cena brutto - Oświadczenia (zał. nr 3) - Wykaz robót zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (zał. nr 2) - referencje - Dane dotyczące ewentualnego podwykonawcy z zakresu robót ciesielsko -stolarskich - wraz z umową przedwstępną o podwykonawstwo tych robót - Wykaz ilości pracowników możliwych do zatrudnienia przy realizacji. - Dane personalne Kierownika budowy i ewentualnych Kierowników robót wraz z numerami uprawnień budowlanych - Aktualny odpis lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wskazujące osobę uprawnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert - Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Potwierdzona kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w terminie wykonywania przedmiotu zamówienia. - Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej - Umowa (zał. nr 4) - Kosztorys ofertowy musi być wykonany w oparciu o przedłożony przez zamawiającego przedmiar robót metodą szczegółową (zał. nr 1) - Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Brak jakichkolwiek z w/w dokumentów lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń spowoduje odrzucenie oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nysa.samorzady.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.06.2007, godzina 10:00, Biechów 17 - sekretariat szkoły.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.