eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Termomodernizacja trzech budynków PEC sp. z o.o.w Tychach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-07

POZYCJA 29853

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tychy: Termomodernizacja trzech budynków PEC sp. z o.o.w Tychach. Budynek 1. Termomodernizacja budynku biurowo-warsztatowego w Tychach przy ul. Kubicy 6 Budynek 2. Termomodernizacja budynku warsztatowego w Tychach przy ul. Kubicy 6 Budynek 3. Termomodernizacja budynku usługowo-biurowego w Tychach przy ul.Budowlanych 43 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej sp. z o.o., do kontaktów: Barbara Krzyżowska, Maria Nosek, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2195681 w. 429 i w. 463, fax 032 2195040, e-mail: biuro@pec.tychy.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pec.tychy.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Spółka Prawa Handlowego; branża ciepłownicza. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja trzech budynków PEC sp. z o.o.w Tychach. Budynek 1. Termomodernizacja budynku biurowo-warsztatowego w Tychach przy ul. Kubicy 6 Budynek 2. Termomodernizacja budynku warsztatowego w Tychach przy ul. Kubicy 6 Budynek 3. Termomodernizacja budynku usługowo-biurowego w Tychach przy ul.Budowlanych 43. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Tychy ul. Kubicy 6, Tychy ul. Budowlanych 43. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Termomodernizacja trzech budynków PEC sp. z o.o.w Tychach. Budynek 1. Termomodernizacja budynku biurowo-warsztatowego w Tychach przy ul. Kubicy 6 obejmuje roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową, a w szczególności: - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ok. 62m kw. - ocieplenie ścian zewnętrznych ok.2 137m kw. - ocieplenie stropodachu wraz z odtworzeniem instalacji odgromowej ok. 954m kw, - modernizacja instalacji c.o. - wymiana ok. 101 szt. grzejników wraz z armaturą - roboty budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania części warsztatowej na magazynową o powierzchni ok. 78m kw. Budynek 2. Termomodernizacja budynku warsztatowego w Tychach przy ul. Kubicy 6 obejmuje roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową, a w szczególności: - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ok. 172,6m kw. - ocieplenie ścian zewnętrznych ok. 1 232m kw. - ocieplenie stropodachu wraz z odtworzeniem instalacji odgromowej ok. 911m kw. - modernizacja instalacji c.o. - wymiana ok. 24 szt. grzejników wraz z armaturą oraz rur instalacyjnych. Budynek 3. Termomodernizacja budynku usługowo-biurowego w Tychach przy ul.Budowlanych 43. obejmuje roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową, a w szczególności: - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ok. 17,3m kw. - ocieplenie ścian zewnętrznych ok 1 111,0 m kw. - przebudowa i ocieplenie stropodachu wraz z odtworzeniem instalacji odgromowej ok. 538,0m kw. - modernizacja instalacji c.o. - wymiana ok. 56 szt. grzejników wraz z armaturą Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa, - przedmiary robót, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy oraz pkt. IV SIWZ, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. 1. Dokumenty składające się na ofertę: a) formularz ofertowy - (załącznik nr 1), b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - (załącznik nr 2), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat 5 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane. (załącznik nr 4) h) Wykaz kierownictwa robót przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z załączonymi danymi na temat ich uprawnień - wymagane wskazanie osób, które będą pełnić funkcje kierowników budowy wraz z ich uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjno-inżynieryjnymi do kierowania budową i robotami w zakresie sieci i instalacji sanitarnych oraz zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzającym ich przynależność do Izby na dzień składania ofert, oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert. i) Wykaz co najmniej 30 pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z załączonymi aktualnymi na dzień złożenia ofert uprawnieniami do pracy na wysokości powyżej 3m. j) Wykaz posiadanych do wykonania zamówienia rusztowań elewacyjnych. k) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. l) Rachunek zysków i strat. W przypadku gdy sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinie biegłego i raport odpowiednio o tej części sprawozdania finansowego. W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty w każdym roku prowadzenia działalności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. m) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. n) Certyfikat systemu zapewnienia jakości ISO 9001 lub równoważny. o) oświadczenie regulujące współpracę Wykonawców występujących wspólnie zawierające co najmniej: - nazwy i adresy podmiotów występujących wspólnie, - oświadczenie o odpowiedzialności solidarnej wszystkich podmiotów, - wskazanie lidera któremu udzielono pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich podmiotów w postępowaniu przetargowym. p) dowód, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego uprawniona (np. pełnomocnictwo), jeżeli nie wynika to z innych załączonych dokumentów q) wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom z określeniem zakresu prac - o ile zamierza to uczynić, r) zaparafowany na każdej stronie wzór umowy (załącznik nr 3) s) dowód wniesienia wadium W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców dokumenty wymienione w punktach b, c, d, e, f, m - muszą być złożone przez każdego z nich 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Termomodernizacja trzech budynków PEC sp. z o.o.w Tychach. Budynek 1. Termomodernizacja budynku biurowo-warsztatowego w Tychach przy ul. Kubicy 6 obejmuje roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową, a w szczególności: - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ok. 62m kw. - ocieplenie ścian zewnętrznych ok.2 137m kw. - ocieplenie stropodachu wraz z odtworzeniem instalacji odgromowej ok. 954m kw, - modernizacja instalacji c.o. - wymiana ok. 101 szt. grzejników wraz z armaturą - roboty budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania części warsztatowej na magazynową o powierzchni ok. 78m kw. Budynek 2. Termomodernizacja budynku warsztatowego w Tychach przy ul. Kubicy 6 obejmuje roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową, a w szczególności: - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ok. 172,6m kw. - ocieplenie ścian zewnętrznych ok. 1 232m kw. - ocieplenie stropodachu wraz z odtworzeniem instalacji odgromowej ok. 911m kw. - modernizacja instalacji c.o. - wymiana ok. 24 szt. grzejników wraz z armaturą oraz rur instalacyjnych. Budynek 3. Termomodernizacja budynku usługowo-biurowego w Tychach przy ul.Budowlanych 43. obejmuje roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową, a w szczególności: - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ok. 17,3m kw. - ocieplenie ścian zewnętrznych ok 1 111,0 m kw. - przebudowa i ocieplenie stropodachu wraz z odtworzeniem instalacji odgromowej ok. 538,0m kw. - modernizacja instalacji c.o. - wymiana ok. 56 szt. grzejników wraz z armaturą Zamówienie powyżej 60 tysięcy euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.09.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 PLN słownie: dwadzieścia tysięcy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz.177 z późniejszymi zmianami), spełniający wymagania określone w specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożą niżej wymienione oświadczenie o ich spełnianiu zgodnie z art. 44 Prawa zamówień publicznych: 1.1. oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tzn. wykazania, że: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 1.2. po zapoznaniu się z SIWZ akceptują ją bez zastrzeżeń, 1.3. będą związani ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert a w przypadku wygrania przetargu zawrą umowę wg wzoru dołączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 1.4. zapoznali się z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokonali wizji lokalnej w zakresie niezbędnym do przygotowania oferty. Ponadto Wykonawca musi wykazać, że 2. Zatrudnia przynajmniej jedną osobę przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, która posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (z dowodem opłaty składek członkowskich na dzień otwarcia ofert, jeśli w zaświadczeniu nie podano daty jego ważności). 3. Zatrudnia przynajmniej jedną osobę przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawnienia instalacyjno-inżynieryjne w specjalności: sieci, instalacje i urządzenia ciepłownicze, która posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (z dowodem opłaty składek członkowskich na dzień otwarcia ofert, jeśli w zaświadczeniu nie podano daty jego ważności). 4. Zatrudnia co najmniej 30 pracowników posiadających aktualne uprawnienia do pracy na wysokości powyżej 3 m. 5. Wykonał (zakończył) z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 5 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości łącznej minimum 1 000 000,00 PLN. , w tym 1 roboty o wartości minimum 300 000,00 PLN, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6. Posiada sprzęt w ilości, wydajności i jakości gwarantujący przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji technicznej, SIWZ w wymaganym terminie, w tym rusztowanie elewacyjne zapewniające równoczesne prowadzenie robót na powierzchni co najmniej 1 300 m kw. 7. Uzyskał w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres roczne przychody ze sprzedaży towarów i produktów oraz operacji finansowych w wysokości co najmniej 1 500 000,00 PLN. 8. Posiada środki finansowe własne na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową na poziomie minimum 900 000,00 PLN. 9. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 000 000,00 PLN. 10. Posiada wdrożony systemu zapewnienia jakości ISO 9001 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia-nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia oceniane będzie łącznie spełnienie warunków określonych w pkt 2-10. Warunek określony w pkt 1 muszą spełniać wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku oświadczenie o spełnieniu warunków podpisuje każdy z Wykonawców oddzielnie. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy oraz pkt. IV SIWZ, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. 1. Dokumenty składające się na ofertę: a) formularz ofertowy - (załącznik nr 1), b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - (załącznik nr 2), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat 5 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane. (załącznik nr 4) h) Wykaz kierownictwa robót przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z załączonymi danymi na temat ich uprawnień - wymagane wskazanie osób, które będą pełnić funkcje kierowników budowy wraz z ich uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjno-inżynieryjnymi do kierowania budową i robotami w zakresie sieci i instalacji sanitarnych oraz zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzającym ich przynależność do Izby na dzień składania ofert, oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert. i) Wykaz co najmniej 30 pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z załączonymi aktualnymi na dzień złożenia ofert uprawnieniami do pracy na wysokości powyżej 3m. j) Wykaz posiadanych do wykonania zamówienia rusztowań elewacyjnych. k) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. l) Rachunek zysków i strat. W przypadku gdy sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinie biegłego i raport odpowiednio o tej części sprawozdania finansowego. W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty w każdym roku prowadzenia działalności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. m) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. n) Certyfikat systemu zapewnienia jakości ISO 9001 lub równoważny. o) oświadczenie regulujące współpracę Wykonawców występujących wspólnie zawierające co najmniej: - nazwy i adresy podmiotów występujących wspólnie, - oświadczenie o odpowiedzialności solidarnej wszystkich podmiotów, - wskazanie lidera któremu udzielono pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich podmiotów w postępowaniu przetargowym. p) dowód, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego uprawniona (np. pełnomocnictwo), jeżeli nie wynika to z innych załączonych dokumentów q) wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom z określeniem zakresu prac - o ile zamierza to uczynić, r) zaparafowany na każdej stronie wzór umowy (załącznik nr 3) s) dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pec.tychy.pl. Opłata: 100 + VAT Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatność gotówką w kasie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.06.2006, godzina 10:15, siedziba PEC Sp. z o.o. 43-100 Tychy ul. Kubicy 6, sala konferencyjna - pokój nr 104.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.