Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-16
Gdańsk: dostawa sprzętu komputerowego i biurowego
Numer ogłoszenia: 298467 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Morski w Gdańsku , ul. Długi Targ 41/42, 80-830 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. -58 3011641, 3018385.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.im.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego i biurowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu biurowego, wg poniższego zestawienia. Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ: a) notebook 6 - szt. b) komputer stacjonarny - 2 szt. c) projektor - 1 szt. d) urządzenie wielofunkcyjne laserowe - 1 szt. e) drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 1 szt. f) moduł dyskowy - 1 szt. g) dysk twardy - 10 szt. h) oprogramowania, licencje i taśma. Zgodnie z załącznikiem nr 2a do SIWZ: a) drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 9 szt. b) urządzenie wielofunkcyjne laserowe - 6 szt. c) zasilacz awaryjny UPS - 35 szt. d) wymienny moduł bateryjny do zasilacza - 15 szt. e) listwa zasilająco-filtrująca - 55 szt. f) zasilacze -20 szt. g) dyski twarde 14 szt. h) Switch- 40 szt. i) oprogramowania i licencje. j) klawiatury, pamięci, karty graficzne, Patchcord UTP. Zgodnie z załącznikiem nr 2b do SIWZ: a) używane komputery biurowe -20 szt. Zgodnie z załącznikiem nr 2c do SIWZ: a) sprzęt biurowy: urządzenie wielofunkcyjne -1szt. niszczarka dokumentów - 2 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.61.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.60.00-2, 30.23.72.80-5, 30.12.12.00-5, 30.19.14.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie wnoszą wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga potwierdzenia powyższego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga potwierdzenia powyższego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga potwierdzenia powyższego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga potwierdzenia powyższego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga potwierdzenia powyższego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy sprzętu komputerowego odpowiadają określonym wymaganiom, Zamawiający wymaga przedłożenia nw. dokumentów. Dla przedmiotu zamówienia opisanego w poz. 1.1 - 1.15 zał. nr 2: Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu, Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu, Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z następującym system operacyjnym: Windows 7 32bit i 64bit (wydruk ze strony internetowej Microsoftu WHCL), Deklaracja zgodności CE, Oświadczenia producenta jednostki potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, Certyfikat EnergyStar 5.0 lub wydruk potwierdzający że oferowany komputer znajduje się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov lub www.energystar.org Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacje producenta komputera dla Wykonawcy lub podmiotu świadczącego usługi serwisowe. Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub podmiotu świadczącego usługę serwisu, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. Dla przedmiotu zamówienia opisanego w poz. 2.1 - 2.16 zał. nr 2: Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z następującym system operacyjnym: Windows 7 32bit i 64bit (wydruk ze strony internetowej Microsoftu WHCL), Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu, Deklaracja zgodności CE, Oświadczenia producenta jednostki potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, Certyfikat EnergyStar 5.0 lub wydruk potwierdzający że oferowany komputer znajduje się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov lub www.energystar.org Oświadczenie producenta lub jego reprezentanta, że głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosi maksymalnie 19 dB, Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacje producenta komputera dla Wykonawcy podmiotu świadczącego usługi serwisowe. Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub podmiotu świadczącego usługę serwisu, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. Dla przedmiotu zamówienia opisanego w poz. 3.1 - 3.19 zał. nr 2 Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu, Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu, Certyfikat EnergyStar 5.0 lub wydruk potwierdzający że oferowany komputer znajduje się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov lub www.energystar.org . Deklaracja zgodności CE, Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacje producenta komputera dla Wykonawcy lub podmiotu świadczącego usługi serwisowe. Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub podmiotu świadczącego usługę serwisu, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. Dla przedmiotu zamówienia opisanego w poz. 4.1 - 4.19 zał. nr 2 Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu, Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu, Certyfikat EnergyStar 5.0 lub wydruk potwierdzający że oferowany komputer znajduje się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov , lub www.energystar.org . Deklaracja zgodności CE, Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacje producenta komputera dla Wykonawcy lub podmiotu świadczącego usługi serwisowe. Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub podmiotu świadczącego usługę serwisu, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. Dla przedmiotu zamówienia opisanego w poz. 1 - 18 zał. nr 2b Certyfikat Microsoft lub wydruk ze strony Microsoft WHCL, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z systemem operacyjnym Microsoft Windows XP Professional PL, Deklaracja CE, Wydruk ze strony producenta komputera, umożliwiający identyfikację daty produkcji każdego z 20 szt. oferowanych komputerów. Wydrukować link do strony producenta komputera, umożliwiający dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu, realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera. W przypadku oferty dostawy sprzętu komputerowego jednego producenta, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę jednego certyfikatu ISO, jednej autoryzacji producenta komputera dla Wykonawcy lub podmiotu świadczącego usługi serwisowe oraz jednego oświadczenia producenta, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub podmiotu świadczącego usługę serwisu, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. Wykonawca może zamiast ww. Certyfikatów złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca może zamiast zaświadczeń niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi i europejskimi normami zarządzania środowiskiem, złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez Wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowania równoważnych środków zarządzania środowiskiem.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: - zmiany ceny za przedmiot zamówienia w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; - wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa; - zmiany określonego typu i modelu oferowanego sprzętu komputerowego w przypadku zakończenia jego produkcji, wycofania go z produkcji, niedostępności na rynku, z tym, że cena wskazana w umowie nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż pierwotnie oferowane; - zmiany określonego typu i modelu oferowanego sprzętu komputerowego w razie zaistnienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy tj. pożar, kradzież, uszkodzenie, z tym, że cena wskazana w umowie nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż pierwotnie oferowane (dot. dostawy 20 szt. komputerów używanych); - zmianę podwykonawców którym Wykonawca powierzył część zamówienia do wykonania; - zaistnienia innego niemożliwego do przewidzenia w momencie zawarcia umowy zdarzenia prawnego, ekonomicznego lub technicznego, za którą żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.im.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Morski w Gdańsku, ul. Długi Targ 41/42, 80-830 Gdańsk, I-sze piętro, pok nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2011 godzina 13:00, miejsce: Instytut Morski w Gdańsku ul. Długi Targ 41/42, 80-830 Gdańsk, I-sze piętro - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt komputerowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ: a) notebook 6 - szt. b) komputer stacjonarny - 2 szt. c) projektor - 1 szt. d) urządzenie wielofunkcyjne laserowe - 1 szt. e) drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 1 szt. f) moduł dyskowy - 1 szt. g) dysk twardy - 10 szt. h) oprogramowania, licencje i taśma. Dostawa w terminie 14 dni od daty podpisania umowy Zgodnie z załącznikiem nr 2a do SIWZ: a) drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 9 szt. b) urządzenie wielofunkcyjne laserowe - 6 szt. c) zasilacz awaryjny UPS - 35 szt. d) wymienny moduł bateryjny do zasilacza - 15 szt. e) listwa zasilająco-filtrująca - 55 szt. f) zasilacze -20 szt. g) dyski twarde 14 szt. h) Switch- 40 szt. i) oprogramowania i licencje. j) klawiatury, pamięci, karty graficzne, Patchcord UTP. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, to jest w ilościach wykazanych w zał. nr 2a. Dostawy przedmiotu zamówienia wykazane w zał. 2a, realizowane będą sukcesywnie w okresie 12 m-cy od daty podpisania umowy, wg potrzeb Zamawiającego. Nie zrealizowanie przez Zamawiającego całości zamówienia wykazanego w zał. 2a w okresie ważności umowy, nie daje Wykonawcy podstawy do żądania realizacji przedmiotu umowy w oferowanych ilościach, po upływie okresu ważności umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: komputery używane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Używane komputery biurowe -20 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, to jest w ilości 20 szt. Dostawy przedmiotu zamówienia wykazane w zał. 2b, realizowane będą sukcesywnie w okresie 12 m-cy od daty podpisania umowy, wg potrzeb Zamawiającego. Nie zrealizowanie przez Zamawiającego całości zamówienia wykazanego w zał. 2b w okresie ważności umowy, nie daje Wykonawcy podstawy do żądania realizacji przedmiotu umowy w oferowanych ilościach, po upływie okresu ważności umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprzęt biurowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenie wielofunkcyjne -1szt. niszczarka dokumentów - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00-5, 30.19.14.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa zasilaczy transformatorowych nawrotnych dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej.
- Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego w okresie od 01.01.2026 roku do 31.12.2027 roku
- Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej.
- Najem długoterminowy 6 samochodów dla Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku
- "Wronia Górka bez barier - uporządkowanie i zagospodarowanie dojścia na Wronią Górkę od ul. Wroniej" oraz "Zielona Wronia" - realizacja obu zadań z zakresu Budżetu Obywatelskiego 2022.
- Dostawa energii elektrycznej dla Muzeum Narodowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 przy ulicy Wiśniowej 56 w Warszawie - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
- Dostawa komputerów i tabletów wraz z akcesoriami
- Poprawa cyberbezpieczeństa w Gminie Dobra
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu "KSSE - SKILL UP!" oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Twórcze Maluchy "
- Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie
- Dostawa sprzętów, narzędzi TIK do jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach Rządowego programu na lata 2025-2029 "Cyfrowy uczeń"
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





