Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-06-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Postomino: Zadanie I: Remont nawierzchni jezdni ul. Bałtyckiej (na odcinku od ul. Leśnej do ul. Nadmorskiej - Szkolnej) - finansowane ze środków własnych gminy zadanie II: Poprawa infrastruktury turystycznej gminy Postomino poprzez modernizację drogi powiatowej Nr 0532Z wraz z budową ścieżek rowerowych i pieszych na odcinku Jarosławiec - Jezierzany - współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach inicjatywy wspólnotowej Interreg III A. Polska (województwo zachodniopomorskie) - Meklemburgia Pomorze Przednie/Brandenburgia Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Postomino, do kontaktów: Ryszard Kocbus, 76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie, tel. 059 8108517, fax 059 8108584, e-mail: postomino_zamow@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.postomino.ibip.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych "Powiernik" spółka z o. o. Koszalin, Dorota Szarkowska, ul. 4 Marca 38, 75-583 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 4324443, 3424569, fax 094 3424443, 4324569, e-mail: pui@kiph.com.pl, www.kiph.com.pl/pui. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych "Powiernik" spółka z o. o. Koszalin, Dorota Szarkowska, ul. 4 Marca 38, 75-583 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 4324443, 3424569, fax 094 3424443, 4324569, e-mail: pui@kiph.com.pl, www.kiph.com.pl/pui. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie I: Remont nawierzchni jezdni ul. Bałtyckiej (na odcinku od ul. Leśnej do ul. Nadmorskiej - Szkolnej) - finansowane ze środków własnych gminy zadanie II: Poprawa infrastruktury turystycznej gminy Postomino poprzez modernizację drogi powiatowej Nr 0532Z wraz z budową ścieżek rowerowych i pieszych na odcinku Jarosławiec - Jezierzany - współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach inicjatywy wspólnotowej Interreg III A. Polska (województwo zachodniopomorskie) - Meklemburgia Pomorze Przednie/Brandenburgia 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Jarosławiec - Jezierzany. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie I - Remont nawierzchni jezdni ul. Bałtyckiej (na odcinku od ul. Leśnej do ul. Nadmorskiej - Szkolnej) - finansowane ze środków własnych Gminy: - roboty drogowe - odcinek ul. Bałtyckiej - 827,88 m - nawierzchnia jezdni - 5347,00 m kw. Zadanie II - Poprawa infrastruktury turystycznej gminy Postomino poprzez modernizację drogi powiatowej Nr 0532Z wraz z budową ścieżek rowerowych i pieszych na odcinku Jarosławiec - Jezierzany - współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Inicjatywy Wspólnotowej INTERREG III A. Polska (województwo zachodniopomorskie) - Meklemburgia Pomorze Przednie/Brandenburgia: 1) Jednokierunkowa ścieżka rowerowa z oświetleniem na odcinku Jarosławiec - Jezierzany: - ścieżka rowerowa, z której mogą korzystać piesi o długości - 1300,0 m - oświetlenie drogowe - z istniejącej stacji transformatorowej. 2) Budowa chodników, ścieżki rowerowej, miejsc parkingowych, zewnętrznej sieci kanalizacji deszczowej przy ul. Bałtyckiej oraz oświetlenia drogowego (odcinek drogi powiatowej od ul. Łąkowej do skrzyżowania z drogą na poligon) w Jarosławcu: - zjazdy - 553,6 m kw., - parkingi - 1048,4 m kw., - chodniki - 1539,7 m kw., - ścieżka rowerowa - 1520,8 m kw. - opaska z bruku - 68,5 m kw. - tereny zielone - 589,0 m kw. - kanalizacja deszczowa z rur PVC kanalizacyjnych, kielichowych z uszczelką gumową klasy N (śr. 200 x 4,9 mm i śr. 315 x 7,7 mm), - ułożenie kabla YAKY 4 x 25 - 379,0 m - montaż i stawianie słupów oświetleniowych - 9 szt. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia spełnia warunków, o których mowa w punkcie 3.1. wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) w przypadku, gdy wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna - umowy spółki, 3) w przypadku wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum): a) pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum, b) pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika tzw. (lidera) oraz wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Każdy z nich musi się pod pełnomocnictwem podpisać, c) przed zawarciem umowy z zamawiającym na wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do przedłożenia umowy konsorcjum określającej prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców, d) dokumentów wyszczególnionych w punkcie 10.(10.1. Załącznik nr 1) SIWZ . 4) wykazu podwykonawców oraz opisu i zakresu robót przewidzianych do realizacji przez podwykonawców, na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, 5) informacji o stanie zatrudnienia pracowników wykonawcy (wykonawca musi zatrudniać w firmie min. 10 pracowników w okresie ostatnich 3 miesięcy) sporządzonych na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, 6) wykazu osób przewidzianych do wykonania zamówienia i ich uprawnień budowlanych wymaganych zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, sporządzonych na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi wymagane ustawą Prawo budowlanym uprawnienia w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia - w tym kierownicy budów z minimum 5-letnim stażem w kierowaniu robotami, a kierownicy robót z 2-letnim stażem w wykonawstwie), 7) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w punkcie 3.1.4 podpunkty 4-8, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w punkcie 3.1.4 podpunkt 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 9) aktualnych zaświadczeń: a) właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego b) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10) doświadczenie zawodowe wykonawcy - sporządzone na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ - wykaz wykonanego w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 1 obiektu, polegającego na budowie dróg o dł. min. 1,0 km, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 11) dokumentów potwierdzających, że roboty, o których mowa w punkcie 10, zostały wykonane z należytą starannością (referencje), 12) potencjał techniczny - wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, a w szczególności określonego w załączonej Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, sporządzony na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, 13) danych finansowych za ostatnie trzy lata, dołączając kopię bilansu i rachunek zysków i strat za ten okres. Wykonawcy nie zobowiązani do sporządzania bilansu - informacji określającej obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem z ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, sporządzonej na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca musi posiadać średnioroczny obrót nie mniejszy niż 1,5 mln zł w każdym roku, 14) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 15) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 16) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 3.1.1, 3.1.2 i 3.1.3 (art 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy), sporządzonego na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, 17) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie pkt 3.1.4 (art. 24 ustawy), sporządzonego na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.31.62 - Ścieżki rowerowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zadanie I - Remont nawierzchni jezdni ul. Bałtyckiej (na odcinku od ul. Leśnej do ul. Nadmorskiej - Szkolnej) - finansowane ze środków własnych Gminy - roboty drogowe - odcinek ul. Bałtyckiej - 827,88 m - nawierzchnia jezdni - 5347,00 m kw. Zadanie II - Poprawa infrastruktury turystycznej gminy Postomino poprzez modernizację drogi powiatowej Nr 0532Z wraz z budową ścieżek rowerowych i pieszych na odcinku Jarosławiec - Jezierzany - współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Inicjatywy Wspólnotowej INTERREG III A. Polska (województwo zachodniopomorskie) - Meklemburgia Pomorze Przednie/Brandenburgia: 1) Jednokierunkowa ścieżka rowerowa z oświetleniem na odcinku Jarosławiec - Jezierzany: - ścieżka rowerowa, z której mogą korzystać piesi o długości - 1300,0 m - oświetlenie drogowe - z istniejącej stacji transformatorowej. 2) Budowa chodników, ścieżki rowerowej, miejsc parkingowych, zewnętrznej sieci kanalizacji deszczowej przy ul. Bałtyckiej oraz oświetlenia drogowego (odcinek drogi powiatowej od ul. Łąkowej do skrzyżowania z drogą na poligon) w Jarosławcu: - zjazdy - 553,6 m kw., - parkingi - 1048,4 m kw., - chodniki - 1539,7 m kw., - ścieżka rowerowa - 1520,8 m kw. - opaska z bruku - 68,5 m kw. - tereny zielone - 589,0 m kw. - kanalizacja deszczowa z rur PVC kanalizacyjnych, kielichowych z uszczelką gumową klasy N (śr. 200 x 4,9 mm i śr. 315 x 7,7 mm), - ułożenie kabla YAKY 4 x 25 - 379,0 m - montaż i stawianie słupów oświetleniowych - 9 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 6.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 15 000,00 zł w terminie wyznaczonym do składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunek l - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek II - posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek III - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek IV - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w punkcie 3.1. wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) w przypadku, gdy wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna - umowy spółki, 3) w przypadku wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum): a) pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum, b) pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika, tzw. (lidera) oraz wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Każdy z nich musi się pod pełnomocnictwem podpisać, c) przed zawarciem umowy z zamawiającym na wykonanie przedmiotu zamówienia wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do przedłożenia umowy konsorcjum określającej prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców, d) dokumentów wyszczególnionych w punkcie 10.(10.1. Załącznik nr 1) SIWZ, 4) wykazu podwykonawców oraz opis i zakres robót przewidzianych do realizacji przez podwykonawców, na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, 5) informacji o stanie zatrudnienia pracowników wykonawcy (wykonawca musi zatrudniać w firmie min. 10 pracowników w okresie ostatnich 3 miesięcy ) sporządzonych na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, 6) wykazu osób przewidzianych do wykonania zamówienia i ich uprawnień budowlanych wymaganych zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, sporządzonych na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi wymagane ustawą Prawo budowlane uprawnienia w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia - w tym kierownicy budów z minimum 5-letnim stażem w kierowaniu robotami, a kierownicy robót z 2-letnim stażem w wykonawstwie), 7) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w punkcie 3.1.4 podpunkty 4-8, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w punkcie 3.1.4 podpunkt 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 9) aktualnych zaświadczeń: a) właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego b) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10) doświadczenie zawodowe wykonawcy - sporządzone na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 1 obiekt polegający na budowie dróg o dł. min. 1,0 km, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 11) dokumentów potwierdzających, że roboty, o których mowa w punkcie 10, zostały wykonane z należytą starannością (referencje), 12) potencjał techniczny - wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, a w szczególności określonego w załączonej Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, sporządzony na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, 13) danych finansowych za ostatnie trzy lata, dołączając kopię bilansu i rachunek zysków i strat za ten okres. Wykonawcy nie zobowiązani do sporządzania bilansu - informacji określającej obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem z ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, sporządzonych na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca musi posiadać średnioroczny obrót nie mniejszy niż 1,5 mln zł. w każdym roku, 14) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 15) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 16) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 3.1.1, 3.1.2 i 3.1.3 (art 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy), sporządzonego na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, 17) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie punktu 3.1.4 (art. 24 ustawy), sporządzonego na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. termin wykonania w dniach 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.postomino.ibip.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.06.2006, godzina 12:15, Gmina Postomino, 76-113 Postomino 30 - sala konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak. Zadanie II : Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Inicjatywy Wspólnotowej INTERREG III A. Polska - Meklemburgia Pomorze Przednie/Brandenburgia 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.05.2006.
INNE PRZETARGI POSTOMINO
- Dostawa Artykułów Żywnościowych do stołówki szkolnej w szkole podstawowej im. ppor. Emilii Gierczak w POSTOMINIE
- Budynek obsługi turystycznej - świetlica wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w m. Pałówko
więcej: przetargi POSTOMINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: "Przebudowa ul. Pułkownika Stanisława Dąbka w Kielcach"
- Przystosowanie budynku Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku do potrzeb osób niepełnosprawnych
- "Adaptacja do zmian klimatu poprzez rozwój zielono - niebieskiej infrastruktury w mieście Stalowa Wola" - zieleń przy SPZOZ cz. 4 inwestycji
- Aglomeracyjny system dróg rowerowych na obszarze ZIT MOF Piły - Budowa, przebudowa i rozbudowa ciągów pieszo-rowerowych i dróg rowerowych w Pile - Lokalizacja II (powtórzony II)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





