eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GodówRemont cząstkowy dróg gminnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-13

Godów: Remont cząstkowy dróg gminnych.
Numer ogłoszenia: 29827 - 2008; data zamieszczenia: 13.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Godów, ul. 1 Maja 53, 44-340 Godów, woj. śląskie, tel. 032 47 65 065, 47 65 063, fax 032 4765100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.godow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy dróg gminnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych na terenie gminy Godów w sołectwach : Godów, Gołkowice, Skrbeńsko, Skrzyszów, Krostoszowice, Podbucze, Łaziska, przy wykorzystaniu 100 ton mieszanki asfaltowej na gorąco.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie, charakterze i trudności wykonania takim samym jak zamówione roboty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to z tego okresu. 2. Posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 3. Zapewnienie dysponowania niezbędnym sprzętem potrzebnym do realizacji robót (posiadanie, wynajęcie itp.). W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty,o których mowa poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku o którym mowa w punkcie 1muszą być : - wykaz zawierający następujące dane : nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonywania robót, opis wykonanych robót, wartość zrealizowanych robót, - referencje określające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. b) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku o którym mowa w punkcie 2 muszą być : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - kserokopia potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności drogowej. - zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzająca przynależność wykonawcy do tej izby na dzień składania ofert, - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. c) Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku o którym mowa w punkcie 3 muszą być : - oświadczenie o posiadaniu/wynajęciu na czas wykonywania robót, sprzętu niezbędnego do wykonywania zamówienia. d) Wypełniony druk oferta. e) Kalkulacja ceny ofertowej, f) nformacje ogólne o wykonawcy. g) Oświadczenie o terminie wykonania zamówienia. h) Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. i) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. j) Oświadczenie, że Wykonawca nie znajduje się w sytuacji wykluczającej go z uczestnictwa w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. k) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - wymagana w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów (dotyczy także spółek cywilnych). Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą(e) ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.godow.bip.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 44-340 Godów ul. 1 Maja 53 pokój nr 24.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy 44-340 Godów ul. 1 Maja 53 pokój nr 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.