Ogłoszenie z dnia 2005-06-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę i instalację z prawem opcji, sprzętu komputerowego oraz jednorazową dostawę oprogramowania - 3 partie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, do kontaktów: Iwona Człapa, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, www.amu.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę i instalację z prawem opcji, sprzętu komputerowego oraz jednorazową dostawę oprogramowania - 3 partie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego (120 myszy komputerowych, 30 klawiatur, 150 drukarek, 40 monitorów, 150 UPS, 20 nagrywarek, 20 skanerów, 10 HDD, 10 dyktafonów, 60 netobooków) oraz dostawa oprogramowania. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Poznań, Słubice, Kalisz, Gniezno. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego (120 myszy komputerowych, 30 klawiatur, 150 drukarek, 40 monitorów, 150 UPS, 20 nagrywarek, 20 skanerów, 10 HDD, 10 dyktafonów, 60 netobooków) oraz dostawa oprogramowania. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Opcje zgodnie z opisem w SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12; okres w dniach: 35;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: całkowita kwota wadium: 20 500 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność po realizacji danej części zamówienia, termin 21 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym postępowaniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. ma dostęp lub dysponuje środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia w wysokości ceny oferty (przy uwzględnianiu zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień); posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. ma do dyspozycji odpowiednio ilość odpowiednio wykwalifikowanego personelu w celu realizacji niniejszego zamówienia, spełnia wymagania odnośnie serwisu wymienione w SIWZ, jak również zrealizował w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 zamówienia o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z zakresem zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, którego dotyczy oferta; nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. jeżeli oferentem jest spółka cywilna należy dołączyć poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopię umowy spółki; 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jeżeli wykonawcą jest podmiot zbiorowy; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) - z opinii musi wynikać, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy wykonawca dysponował w sumie kwotą na którą opiewa oferta lub że posiada zdolność kredytową w tej wysokości. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców, zgodnie z formularzem w SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 907/PN/20/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.08.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.08.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.08.2005, godzina 12:00, Dział Głównego Inżyniera ds. Aparatury Naukowej i Zaopatrzenia Laboratoryjnego UAM, ul. Grunwaldzka 6, 60-780 Poznań, p. 47.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.2 . . 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Partia I dostawa i instalacja sprzętu komputerowego. 3) Zakres lub wartość: 120 myszy komputerowych, 30 klawiatur, 150 drukarek, 40 monitorów, 150 zasilaczy, 20 nagrywarek, 20 skanerów, 10 HDD, 10 dyktafonów 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.2 . . 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Partia II dostwa i instalacja sprzętu komputerowego z oprogramowaniem. 3) Zakres lub wartość: 60 notebooków z oprogramowaniem 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.2 . . 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Partia III dostawa oprogramowania z licencjami i nośnikami. 3) Zakres lub wartość: 1500 lic-100 nośników, 300 lic - 50 nośników, 50 lic - 10 nośników, 100 lic - 10 nośników 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





