eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Sprzątanie pomieszczeń biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-12

Gdańsk: Sprzątanie pomieszczeń biurowych
Numer ogłoszenia: 29815 - 2010; data zamieszczenia: 12.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10673 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3009340, 3009351, faks 0-58 3009343.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania (z użyciem sprzętu, środków i materiałów Wykonawcy) pomieszczeń biurowych w budynku Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku przy ul. Podwale Przedmiejskie 30, bez pomieszczeń sanitarnych oraz bez części wspólnych budynku. Charakterystyka obiektu: Budynek czteropiętrowy z windą Pomieszczenie gospodarcze dla pracowników obsługi (sprzątaczek) znajduje się w części piwnicznej obiektu. Łączna powierzchnia biurowa do sprzątania 1422,80 m2. z czego: 48 m2 - parkiet 1374,80 m2 - wykładzina dywanowa Okna 102 szt. o wymiarach125 x 190 cm, łączna powierzchnia 242,25 m2. Biurka - 177 szt. Parapety - 107 szt. Stoły konferencyjne - 8 szt. Zabudowa kuchenna ze zlewem - 1 szt. Niszczarki dokumentów - 29 szt. Kosze na śmieci - 121 szt. Zakres prac do wykonania codziennie: - odkurzanie wykładzin dywanowych - wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szaf, szafek, stołów, półek, parapetów z użyciem środków antystatycznych, bezzapachowych lub o delikatnym naturalnym zapachu odpowiednich dla rodzaju powierzchni - opróżnianie pojemników na śmieci i wymiana worków foliowych, wymiana worków w niszczarkach dokumentów - czyszczenie klamek, w miarę potrzeb mycie drzwi Zakres prac do wykonania raz w tygodniu: - wycieranie na mokro drzwi wewnętrznych i ościeżnic - mycie przeszkleń mebli Dwa razy w roku mycie okien Pranie wykładzin podłogowych szorowarką niskoobrotową w miarę potrzeb zgłaszanych przez WUP w Gdańsku Wykonując przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia pracowników w jednolity ubiór roboczy oraz imienne identyfikatory wraz ze zdjęciem, które należy nosić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do codziennej oceny i kontroli usługi będącej przedmiotem zamówienia. Usługi sprzątania będą wykonywane po godzinach urzędowania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku lub przed rozpoczęciem urzędowania. Godziny pracy Urzędu określa Regulamin Pracy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia aneksu do umowy w przypadku zmiany metrażu powierzchni biurowej zajmowanej przez Zamawiającego w okresie jej obowiązywania. Cena za 1m2 sprzątania zwiększonej powierzchni biurowej będzie ceną jaką zaproponował Wykonawca w swojej ofercie, natomiast jej zmniejszenie będzie skutkowało zmniejszeniem wartości przedmiotu zamówienia o wartość różnicy m2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 29.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stekop S.A., ul. Mołdawska 9, 02-127 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91585,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61726,80

  • Oferta z najniższą ceną: 61726,80 / Oferta z najwyższą ceną: 487483,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.