Ogłoszenie z dnia 2010-09-20
Grudziądz: Dostawa kardiomonitorów FM S/5 do centrali kardiologicznej Datex S/5 I - Centrali będącej w posiadaniu Zamawiajacego
Numer ogłoszenia: 298144 - 2010; data zamieszczenia: 20.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego, ul. Sikorskiego 32, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 4500119, faks (056) 4621334.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kardiomonitorów FM S/5 do centrali kardiologicznej Datex S/5 I - Centrali będącej w posiadaniu Zamawiajacego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa kardiomonitorów FM S/5 do centrali kardiologicznej Datex S/5 I - Centrali będącej w posiadaniu Zamawiajacego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.95.00.00 - Sprzęt i artykuły dla medycyny sądowej 33.19.51.00 - Monitory .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROMED S.A., ul. Krajewskiego 1B, 01-520 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 235237,36
Oferta z najniższą ceną: 235237,36 / Oferta z najwyższą ceną: 235237,36
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Firma PROMED S.A. jest autoryzowanym, jedynym na polskim rynku dystrybutorem, posiadajacym możliwość sprzedaży kardiomonitorów FM S/5 do centrali kardiologicznej Datex S/5 I - Centrali będącej w posiadaniu Zamawiającego . Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych ze stołówek żołnierskich - sprawa nr 109/2025
- Dostawa odczynników z materiałami pomocniczymi (materiały zużywalne, kontrole, kalibratory i wszystkie inne materiały potrzebne do wykonania badań zawartych w zamówieniu) oraz dzierżawa aparatów.
- Dostawa kotłów warzelnych gazowych - sprawa 106/2025
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania "Rozbudowa schodów im. Juliusza Słowackiego od ul. Spichrzowej do ul. Królowej Jadwigi w Grudziądzu"
- Rozbiórka wiat nr 35 i nr 38 w kompleksie wojskowym przy ul. Biskupiej 15-23 w Chełmnie - 103/2025
- Dostawa środków chemicznych do filtrów do oczyszczania wody typ FPW-50, FPW-350 - sprawa nr 111/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa monitora oraz monitora interaktywnego (cyfrowego totemu) na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 2 części
- Zakup monitorów ergonomicznych w ramach projektu "Starostwo Powiatowe w Poddębicach stawia na pracowników" FELD.08.04-IZ.00-0097/24
- ZP.271.18.2025 "Nowa jakość i większa dostępność edukacji przedszkolnej w Gminie Pruszcz"
- "Zakup i dostawa zestawów komputerowych (23 szt.), drukarki fotograficznej (1 szt.) oraz kart pamięci (4 szt.)"
- dostawa produktów leczniczych.
więcej: Monitory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.