eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszczdostawy sukcesywne środków dezynfekcyjnych oraz preparatu Casodex

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-23

POZYCJA 29802

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bydgoszcz: dostawy sukcesywne środków dezynfekcyjnych oraz preparatu Casodex

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Dariusz Wojcieszak, ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3773052, fax 052 3773130, 3772010, e-mail: dariuszwzp@10wsk.mil.pl, www.10wsk.mil.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej-Dział Zamówień Publicznych, Barbara Baranowska, ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 377-31-30, fax 052 377-31-30, e-mail: bbaranowska@10wsk.mil.pl, www.10wsk.mil.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej-Dział Zamówień Publicznych, Barbara Baranowska, ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 377-31-30, fax 052 377-31-30, e-mail: bbaranowska@10wsk.mil.pl, www.10wsk.mil.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej-Dział Zamówień Publicznych, Barbara Baranowska, ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 377-31-30, fax 052 377-31-30, e-mail: bbaranowska@10wsk.mil.pl, www.10wsk.mil.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy sukcesywne środków dezynfekcyjnych oraz preparatu Casodex. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: środki do odkażania skóry przed iniekcjami i pola operacyjnego, środki do mycia i odkażania rąk, środki do dezynfekcji śluzówki jamy ustnej, środki do odkażania błon śluzowych poza jamą ustną, środki do dezynfekcji śluzówek, środki do dezynfekcji sprzętu anestezjologicznego, środki do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni, środki do dezynfekcji wierteł stomatologicznych, środki do chemiczno-termicznej dezynfekcji z odwapnieniem aparatury do dializ, środki do odkażania skóry przed zabiegami chirurgicznymi, środki do dezynfekcji basenów i kaczek, środek myjąco-dezynfekcyjny do dużych powierzchni, środki do dezynfekcji i mycia narzędzi chirurgicznych, srodki do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i powierzchni, środki do dezynfekcji dużych powierzchni, preparat Casodex. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 10 Wojskowy szpital Kliniczny z Polikliniką - SPZOZ w Bydgoszczy. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 24.45.21.00 - Środki przeciwnowotworowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.21.00 - Środki przeciwnowotworowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: pow. 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 20.09.2005; data zakończenia: 19.09.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 4486.00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. przedłożenie uwierzytelnionego odpisu z rejestru handlowego (KRS) lub ewidencji działalności gospodarczej - lub innego dokumentu uprawniającego do występowania w obrocie prawnym, 2. wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia o przedmiocie i złożoności porównywalnej z oferowanym Przedmiotem Zamówienia wymagany dokument - spis wykonanych zamówień ( min. 5) 3.przedstawienie Oferty w postaci pisemnej na druku według (Załączników nr 1 do 8) lub w postaci wydruku, zgodnie z wymogami Ustawy prawo zamówień publicznych i wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszym dokumencie, 4. potwierdzenie spełnienia wymagań opisanych w art. 22 w związku z art. 24 ust 1, 2 ustawy (zaświadczenia ZUS,US, odpis KRK) 5. przedstawienie kopii Zgłoszenia lub Wpisu do Rejestru Wytwórców i Wyrobów medycznych, znak CE 6. przedłożenie uwierzytelnionego odpisu (kserokopii) koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej 7. przedstawienie aktualnych wyników badań przeprowadzonych przez akredytowane laboratoria ( notyfikacja, certyfikat zarządzania ISO) potwierdzające skuteczność bójczą. 8. karty charakterystyki środków 9. przedstawienie informacji z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert - o wysokości min. 80% wartości złożonej oferty 10. przedstawienie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11. wniesienie wadium.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 09.08.2005, cena - 20.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.08.2005, godzina 10:30, Komenda Szpitala - Sala Dydaktyczna pok. 3/179.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 16.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.