Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-04
Działdowo: Dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów
Numer ogłoszenia: 297985 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Działdowie , ul. Kościuszki 3, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6975940, faks 023 6975941.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialdowo.starostwo.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów silnikowych wykonanych zgodnie z załącznikiem nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r., Nr 186, poz. 1322). Zamówienie dotyczy dostaw, które będą realizowane sukcesywnie w okresie od 1 stycznia 2009 roku do 31 grudnia 2011 roku, w następujących ilościach: 1. Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe - 13500 kpl. 2. Tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe - 600 szt. 3. Tablice motocyklowe zwyczajne - 900 szt. 4. Tablice motorowerowe zwyczajne - 1500 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy oprócz warunków określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych spełniają również niżej wymienione warunki: 1) Posiadają zezwolenie na produkcję tablic wydane w trybie art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 ze zm.). 2) Posiadają aktualny wpis do właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) Złożyli oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp i spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Pzp. 5) Złożyli oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub posiadają zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6) Złożyli oświadczenie że nie zostali skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 7) Złożyli oświadczenie, że nie orzeczono wobec podmiotu zbiorowego ubiegającego się o niniejsze zamówienie zakazu o ubieganie się o zamówienie publiczne na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 8) Złożyli oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami podatkowymi w innych niż urząd skarbowy organach podatkowych np. opłat podatków lokalnych. 9) Złożyli oświadczenie, że w każdym z trzech lat działalności w latach 2005, 2006 i 2007 osiągnęli dodatni wynik finansowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tych latach. 10) Złożyli oświadczenie o stosowaniu ceny ofertowej przez okres obowiązywania umowy oraz za wykonanie dodatkowych ilości tablic na podstawie zamówień uzupełniających, o których mowa w dziale I ust. 4. 11) Złożyli oświadczenie o wyrażeniu zgody na zawarcie umowy na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. 12) Wadium - nie wymagane. 13) Termin związania ofertą - 30 dni od dnia otwarcia ofert. Uwaga: Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionych warunków udziału postępowania według kryteriów spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferenci są obowiązani do złożenia niżej wymienionych dokumentów: 1) koncesja, zezwolenie lub licencja wydana w trybie art. 75a ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 ze zm.), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4) oświadczenia wymienione w dziale II w punktach od 4 do 11 SIWZ. Dokumenty, należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialdowo.starostwo.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Działdowie ul. Kościuszki 3, I piętro (pok. nr 13B).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- Zakup paliwa płynnego
- Przebudowa i modernizacja istniejącego SOR w SPZOZ w Działdowie w celu podniesienia bezpieczeństwa pacjentów poprzez poprawę jakości i dostępności do świadczonych usług medycznych
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią
- Dostawa wraz z montażem 3 zestawów audiowizualnych składających się z: projektora krótkoogniskowego, tablicy suchościeralnej projekcyjnej, kolumn głośnikowych oraz wzmacniacza
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.