Ogłoszenie z dnia 2009-08-28
Bełchatów: roboty ziemne sprzętem Wykonawcy II/2009
Numer ogłoszenia: 297860 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów , ul. Bawełniana 18, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6330815, 6330819, faks 044 6330819.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty ziemne sprzętem Wykonawcy II/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia na wykonanie prac, które szczegółowo opisano poniżej: ZADANIE 1 Wykonanie prac związanych z uprzątnięciem i rekultywacją terenów zlokalizowanych w gm. Mokrsko i wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z przedmiarem robót oraz w zakresie: 1. uporządkowanie i przemieszczenie odpadów za pomocą specjalistycznego sprzętu w postaci ładowarki kołowej, spycharki oraz koparko - ładowarki. 2. Załadunek zmieszanych odpadów komunalnych do leja zasypowego przesiewacza zapewnionego przez Zamawiającego 3. kompaktowanie odpadów sprzętem w postaci kompaktora o masie własnej 30 ton zapewnionym przez Zamawiającego 4. Uszczelnienie terenu o powierzchni 7200 m2 warstwą gliny (0,2-0,3m) za pomocą sprzętu Zamawiającego, Transport materiału z miejsca jego czasowego magazynowania (odległość około 20 km) 5. wykonanie rekultywacji biologicznej poprzez rozplantowanie na powierzchni gruntu (ok. 7200 m2) mieszaniny ziemi, komunalnego osadu ściekowego oraz frakcji mineralnej na grubości (0,2 m). Wykonawca zapewnia transport materiału z miejsca jego czasowego magazynowania (szacunkowa odległość około 80 km) 6. rozbiórka zaplecza sanitarnego, usunięcie dwóch barakowozów oraz rozplantowanie gruzu. 7. Wykonanie systemu melioracji w postaci: - Rowu o szerokości 1 metra i głębokości 0,5 metra z płyt chodnikowych (50x50x7 cm) posadowiony na podbudowie z gliny (0,15 m) i podsypce piaskowo - cementowej( 0,05 m), - Trzech zbiorników o powierzchni 29 m2 każdy i głębokości 1,2m połączonych za pomocą rur kanalizacyjnych o 200 mm. Dno, skarpy i obrzeże umocowane płytami (50x50x7 cm) posadowiony na podbudowie z gliny (0,30 m) i podsypce piaskowo - cementowej (0,05 m), powierzchnie należy pokryć warstwą czarnej farby lub lepikiem na gorąco. 8. Wysiew i nasadzenia roślinności ZADANIE 2 Wykonanie prac związanych z uprzątnięciem i rekultywacją terenów nielegalnego gromadzenia odpadów zlokalizowanych w gm. Mokrsko i wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z przedmiarem robót oraz w zakresie: 1. Uprzątnięcie odpadów zalegających w miejscach nielegalnego gromadzenia odpadów 2. Załadunek zmieszanych odpadów komunalnych do leja zasypowego przesiewacza zapewnionego przez Zamawiającego 3. Załadunek odpadów wielkogabarytowych do leja zasypowego rozdrabniacza zapewnionego przez Zamawiającego 4. Załadunek balastu posortowniczego na środki transportu kołowego zapewnionego przez Wykonawcę 5. Transport odpadów na teren gminnego składowiska 6. Załadunek opon i opakowań po środkach ochrony roślin na środki transportu Zamawiającego 7. Wykop, załadunek i transport zanieczyszczonego gruntu na instalację do jego unieszkodliwienia wskazaną przez Zamawiającego 8. Rozplantowanie na powierzchni terenu warstwy humusowej 9. Plantowanie powierzchni terenu, obsiew mieszanką traw 10. Utworzenie grobli utrudniających dostęp osób postronnych do wskazanych terenów poprzez uformowanie nasypu, plantowanie powierzchni grobli, pokrycie humusem, obsadzenie drzewami liściastymi, obsiew mieszanka traw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonych przedmiarach robót oraz w opisie technicznym robót. Przedmiar robót który jest dołączony do SIWZ jest tylko wytyczną dla Wykonawcy dla obliczenia kwoty ryczałtowej za wykonane zadania. DO KIEROWANIA ROBIOTAMI ZAMAWIAJĄCY ZAPEWNI OSOBE W POSTACI KIEROWNIKA BUDOWY. OSOBA TA JEST WPISANA NA LIŚCIE WŁAŚCIWEJ IZBY SAMORZĄDU ZAWODOWEGO I POSIADA UPRAWNIENIA DO WYKONYWANIA SAMODZIELNYCH FUNKCJI W BUDOWNICTWIE. W przypadku braku możliwości zapewnienia przez Zamawiającego kompaktora, przesiewacza i rozdrabniacza Wykonawca zapewni ten sprzęt i urządzenia we własnym zakresie. Termin zakończenia prac może ulec wydłużeniu ze względu na trudne warunki pogodowe uniemożliwiające realizację robót wskazanych w umowie. Jednakże musi on być poprzedzony pisemnym wnioskiem Wykonawcy wraz z podaniem uzasadnienia. W przypadku zmiany terminu Strony umowy podpiszą stosowny aneks..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.22.27.10 - 45.22.27.10 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 PLN. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadia wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy EKO-REGION w Bełchatowie nr 24 8965 0008 2001 0006 4288 0001; Bank Spółdzielczy w Bełchatowie. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 2 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne każdy z Wykonawców musi spełniać warunki określone w artykule 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, potwierdzając to poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji). Zamawiający wykluczy z postępowania tych uczestników, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferty Wykonawców, którzy nie zostali wykluczeni będą oceniane zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i warunkami określonymi w Specyfikacji. Oferty, których treść nie jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych lub Specyfikacją zostaną odrzucone zgodnie z art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający unieważni postępowanie o zamówienie publiczne, jeżeli zajdą okoliczności, o których mowa w art. 93 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty, informacje i materiały, wg kolejności jak niżej: A. Wypełniony formularz oferty (stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). B. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.). D. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (operatorzy sprzętów, kierowcy, operator kompaktora, decyzje zezwalające na transport odpadów), jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. E. Oświadczenie Wykonawcy, iż posiada: - wiedzę i doświadczenie w zakresie obsługi urządzeń tj. przesiewacz, rozdrabniacz i mieszalnik oraz dokumenty potwierdzające przeszkolenie i pracę osób na tych urządzeniach, - wiedzę i doświadczenie w zakresie gospodarki odpadami oraz referencje potwierdzające to doświadczenie. F. Referencje potwierdzające realizację prac sprzętem w postaci kompaktora, ładowarki, koparki i spycharki na kwotę minimum 200 000,00 zł G. Oświadczenie Wykonawcy, iż w przypadku braku możliwości zapewnienia przez Zamawiającego sprzętu w postaci kompaktora, przesiewacza i rozdrabniacza zapewni ten sprzęt i urządzenia we własnym zakresie. H. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. I. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. J. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, K. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, dokumentów, oświadczeń i umów. L. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). M. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ustęp 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). N. Dokument potwierdzający wniesienie wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-region.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Bawełniana 18, 97-400 Bełchatów, pok. nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 08:00, miejsce: ul. Bawełniana 18, 97-400 Bełchatów, sekretariat I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Zakup samochodu ciężarowego wraz z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach "Programu OLiOC w 2025 roku na terenie miasta Bełchatowa w zakresie zadań własnych" - sprzęt ratowniczy i zabezpieczenia energetycznego.
- Zagospodarowanie odpadów pochodzących z Miasta Bełchatowa w 2026 r.
- Zakup sieciowej infrastruktury sprzętowej w postaci urządzenia UTM wraz z wdrożeniem oraz trzyletnią licencją
- Dostawa bielizny operacyjnej i wyrobów niejałowych jednorazowego użytku
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach "Programu OLiOC w 2025 roku na terenie miasta Bełchatowa w zakresie zadań własnych" - Etap I
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- "Legnica, Ogród Francuski w zabytkowym Parku Miejskim, (XVIII/XIX): Odbudowa Ogrodu Francuskiego - wizytówki zabytkowego - POWTÓRKA Parku Miejskiego w Legnicy"
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego łączącego osiedle Motylewo z centrum miasta Piły
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- "Modernizacja rowu granicznego Rumia-Reda - zamiana rowu na koryto z elementów typu "L" na odcinku od ul. Grunwaldzkiej do ul. Kosynierów w Rumi".
więcej: Rekultywacja terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





