Ogłoszenie z dnia 2009-02-16
Warszawa: Wykonanie stanowiska do pozycjonowania modelu samolotu w tunelu aerodynamicznym
Numer ogłoszenia: 29776 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej , ul. Nowowiejska 24, 00-665 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 621 53 10, faks 0-22 625 73 51.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.meil.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie stanowiska do pozycjonowania modelu samolotu w tunelu aerodynamicznym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie stanowiska do pozycjonowania położenia modelu samolotu w tunelu aerodynamicznym - tzn. zmiany jego kątów natarcia (alfa) i ślizgu (beta) względem strumienia powietrza w tunelu aerodynamicznym, co zostało przedstawione na rysunkach zamieszczonych na stronie internetowej zamawiającego (www.meil.pw.edu.pl) Budowane stanowisko, na rysunku zaznaczone linią przerywaną, powinno być związane sztywno z końcówką żądła , na którym mocowany jest model samolotu. Zamówienie obejmuje: 1) opracowanie koncepcji stanowiska do pozycjonowania położenia modelu samolotu - zmiana kąta natarcia (alfa) w zakresie od minus 30 stopni do plus 30 stopni oraz kąta ślizgu (beta) w zakresie od minus 30 stopni do plus 30 stopni, 2) opracowanie dokumentacji technicznej i wykonanie stanowiska, 3) opracowanie programu sterowania nastawami (alfa) i (beta) oraz komunikacji z komputerem nadrzędnym użytkownika, 4) montaż stanowiska w tunelu aerodynamicznym i przetestowanie systemu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.23.00.00 - Usługi instalowania urządzeń badawczych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postepowaniu musza spełniać następujące warunki i potwierdzic ich spelnienie wskazanymi dokumentami: 1) spełnia warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) złoży wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 4) spełnia następujące minimalne wymagania: - w czasie prowadzenia działalności, zrealizował min. 1 usługę odpowiadającą swym rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, w pełnym cyklu, obejmujacym: opracowanie koncepcji, dokumentacji technicznej, wykonanie stanowiska, zainstalowanie go, oraz testowanie. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych do wniosku dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Wszelkie dokumenty i oświadczenia powinny być sporządzone w języku polskim i złożone w oryginale lub jako kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, przy zachowaniu obowiązujących go zasad reprezentacji. W przypadku dołączenia dokumentów w języku obcym konieczne jest przedstawienie tłumaczenia dokumentów przez tłumacza przysięgłego na język polski. W przypadku, gdy liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert tych Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą liczbę punktów według poniżej opisanych zasad. Za każdą zrealizowaną usługę odpowiadającą swym rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, zamawiający przyzna 1 punkt. W przypadku gdy Wykonawcy uzyskają tę samą liczbę punktów, o przyznaniu miejsca na liście zaproszonych do składania ofert będzie decydować łączna wartość zrealizowanych zamówień spełniających warunki opisane powyżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, należy dołączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 3)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) Zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 oraz pkt.3 lit. a i b. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 3 lit. c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i pkt.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby każdy z Wykonawców złożył dokumenty opisane w pkt. 2, oświadczenie o którym mowa w pkt.1. powinno zostać złożone wspólnie przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. 6) W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, składają do wniosku dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7) W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie wynika bezpośrednio ze złożonego we wniosku odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a). 8) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzajacych , że usługi te wykonane zostały należycie. Dokumenty opisane w pkt 5 i 6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają odpowiednio tak, aby wspólnie spełnić warunki udziału w postępowaniu. Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodnosć z oryginałem przez Wykonawcę . Załączona kopia musi byc czytelna. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku gdy przedstawiona przez Wykonawce kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Wnoski, wraz z wymaganymi dokumentami muszą być opakowane w trwale zamkniętą i nieprzejrzystą kopertę oznakowaną nazwą i adresem Wykonawcy oraz napisem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na wykonanie stanowiska do pozycjonowania położenia modelu samolotu w tunelu aerodynamicznym. Nie otwierać przed 25.02.2009 przed godz 13.00..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Inne kryteria, które zostaną zawarte w SIWZ załączonym do zaproszenia do składania ofert. - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej, Gmach Techniki Cieplnej, Nowowiejska 21/25, pokój 104 od poniedzialku do piątku w godzinach 9-15 po zakończeniu dialogu.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: określono w punkcie II.1.3).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej, Gmach Nowy Lotniczy, sekretariat Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej, pokój NL311..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.