eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › Dostawa sprzętu łączności.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-20

Śrem: Dostawa sprzętu łączności.
Numer ogłoszenia: 297720 - 2010; data zamieszczenia: 20.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4430 , ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2831626, faks 061 2831802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.6bdow.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu łączności..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Miernik traktów E1 oraz interfejsów V.35/V.24. Zadanie nr 2 Media konwerter Ethernet - światłowód model MOXA IMC-101-S-SC-T lub równoważny Zadanie nr 3 Multiplekser optyczny jednomodowy z interfejsem optycznym dwuwłóknowym 1310 nm ze złączem SC Zadanie nr 4 Cyfrowy reflektometr impulsowy do kabli miedzianych model DigiflexCom lub równoważny. szt. 1.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.57.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium wynosi : 8.785,00 zł dla całości przedmiotu zamówienia w tym dla: zadania nr 1 1.475,00 zł zadania nr 2 445,00 zł zadania nr 3 6.374,00 zł zadania nr 4 491,00 zł Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału IX SIWZ i może być wniesione w formach określonych w art. 45 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, należy je wnieść przelewem na konto Jednostki Wojskowej 4430 Nr 69 1010 1469 0043 7213 9120 1000 które jest kontem nieoprocentowanym. Termin wniesienia wadium : do dnia 05.10.2010 r. do godz.11.00 Przez wniesienie wadium Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za niewniesione. Wadium pozostaje w gestii Zamawiającego przez okres 30 dni, jednak nie dłużej jak do dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za przypadki określone w art.46.ust.4a oraz 5 ustawy PZP. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je w wysokości nominalnej na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę W przypadku wadium w formie innej niż pieniężna, gwarancję lub inny dokument potwierdzający wniesienie wadium należy przesłać na adres JW lub złożyć w kancelarii JW godz. od 7.30 - 10.00 oraz w godz. od 13.00-15.00 do dnia 05.10.2010 r. do godz.11.00 ,a potwierdzoną kopię należy załączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował zasadą spełnienia lub niespełnienia. Nie może być żadnego stanu pośredniego, co oznacza, że warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako nie spełniony. Wykonawca musi spełniać wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie przyczyną wykluczenia Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazu wykonanych niemniej niż 3 dostaw o łącznej kwocie 292.873,00 zł netto dla całości zamówienia lub dla : Zadania nr 1 49.180,00 zł netto Zadania nr 2 14.840,00 zł netto Zadania nr 3 212.459,00 zł netto Zadania nr 4 16.393,00 zł netto w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował zasadą spełnienia lub niespełnienia. Nie może być żadnego stanu pośredniego, co oznacza, że warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako nie spełniony. Wykonawca musi spełniać wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie przyczyną wykluczenia Wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie 292.873,00 zł dla całości zamówienia w tym dla : Zadania nr 1 49.180,00 zł Zadania nr 2 14.840,00 zł Zadania nr 3 212.459,00 zł Zadania nr 4 16.393,00 zł wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował zasadą spełnienia lub niespełnienia. Nie może być żadnego stanu pośredniego, co oznacza, że warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako nie spełniony. Wykonawca musi spełniać wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie przyczyną wykluczenia Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.6bdow,sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można będzie odebrać w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii Jawnej w godz. od 8.00-10.00,13.00 -14.30 w dni powszednie od poniedziałku do piątku..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4430 ul Sikorskiego 2 ,63-100 Śrem Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Miernik traktów E1 oraz interfejsów V.35/V.24 ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 Miernik traktów E1 - 4 szt. Specyfikacja miernika traktów E1 oraz interfejsów V.35/V.24 - parametry minimalne 1. monitoring wysoko impedanycjny Tak 2. pomiar out-of-service Tak 3. Testowanie G.703 Tak 4. Tryby pomiarowe G.821,G.826,M.2100 5. Monitoring audio Wszystkie szczeliny traktu 6. Pomiar elektryczny E1 Tak 7. Monitorowanie ABCD/Sa bitów Tak 8. Monitorowanie alarmów Tak 9. Analiza sygnalizacji R2 Tak 10. Analiza sygnalizacji QSIG Opcjonalnie 11. Analiza sygnalizacji SS7 Opcjonalnie 12. Analiza sygnalizacji DSS1 Opcjonalnie 13. Interfejs V.35, V.24 Tak 14. Zewnętrzne zarządzanie miernikiem Opcjonalnie 15. Kodowanie linii HDB3, AMI 16. Wzorce testowe min 2 do potęgi 15 17. Wzory testowe - predefiniowane przez użytkownika Tak 18. Detekcja alarmów LOS,LOF,AIS,RDI,FAS 19. Ilość odbiorników E1 min 2 20. Ilość nadajników E1 min 1 21. V.35/V.24 - tryb pracy DTE i DCE 22. Okablowanie komplet okablowania do wszystkich pomiarów 23. Zasilanie Ze źródła prądu zmiennego od 190 V - 250 V 24. Temperatura pracy +5°C do +40°C 25. Temperatura magazynowania -25°C do +55°C 26. Gwarancja 24 miesiące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.57.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Media konwerter Ethernet - światłowód model MOXA IMC-101-S-SC-T lub równoważny szt. 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Media konwerter Ethernet - światłowód model MOXA IMC-101-S-SC-T lub równoważny - 18 szt. Wyszczególnienie parametrów minimalnych 1. Interfejsy Ethernet/opt. - Porty RJ45: 10/100BaseTX do 100 BaseFX - Fiber: S-SC 100BaseFX (jednomodowy) - LED: Power, 10/100M (TP port), 100M (fiber port), FDX/COL (fiber port) - DIP Switches: TP ports 10/100M, Half/Full mode, Force/Auto mode, DIP switch selectable 2. Standardy - IEEE 802.3, 802.3U, 802.3x 3. Zasilanie - 12-45 VDC, z dołączonym zasilaczem 220VAC 4. Warunki zewnętrzne - Temperatura pracy -10-60oC - Temperatura przechow. -40-70oC - Wilgotność otoczenia 5-95% 5. Światłowód - Min. TX out. 100BaseFX: -5dBm - Max. TX out. 100BaseFX: 0dBm - RX sensitivity: -36 do -32dBm - Zasięg pracy min. 30 km 6. Gwarancja - 24 miesiące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.57.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Multiplekser optyczny jednomodowy z interfejsem optycznym dwuwłókowym 1310 nm ze złączem SC - 48 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Multiplekser optyczny jednomodowy z interfejsem optycznym dwuwłókowym 1310 nm ze złączem SC - 48 szt. Wyszczególnienie 1. Minimalny zasięg pracy - od 0 km - do minimum 30 km 2. Ilość portów E1 - Min. 16 portów E1 G.703 120ohm, RJ48C 3. Ilość portów Ethernet - Min. 4 porty Ethernet 10/100 BaseT 4. Obudowa - Obudowa 1U do szafy 19 z wyprowadzeniami wszystkich portów, wraz z osprzętem do montażu w szafie 19 5.Możliwości - wykonanie pętli diagnostycznych optycznych i elektrycznych (pętla zdalna i lokalna) 6.Zarządzanie - port terminalowy (RS-232), port Ethernet, Telnet i SNMP, lokalne stanowisko nadzoru i diagnostyki w oparciu o wyświetlacz LCD z klawiaturą 7.Zasilanie - 230V AC oraz 48V DC poprzez dwa niezależne wbudowane zasilacze 8.Wyposażenie - 2 sztuki patchcordów światłowodowych jednodomowych SC - FC o długości 20 m.; - 2 sztuki patchcordów światłowodowych jednodomowych SC - ST o długości 20 m.; - 2 sztuki patchcordów światłowodowych jednodomowych SC - SC/PC o długości 20 m.; - 2 sztuki patchcordów światłowodowych jednodomowych SC - SC/APC o długości 20 m.; - 2 sztuki patchcordów światłowodowych jednodomowych SC - E2000 o długości 20 m.; - 20 sztuk kabli traktów E1 z zakończeniem RJ48C - RJ48C o długości 1 m; - 10 sztuk kabli traktów E1 z zakończeniem RJ48C - RJ48C o długości 10 m 9.Gwarancja - 24 miesiące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.57.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cyfrowy reflektometr impulsowy do kabli miedzianych model DigiflexCom lub równoważny - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cyfrowy reflektometr impulsowy do kabli miedzianych model DigiflexCom lub równoważny - 1 szt. Parametry minimalne: Dane techniczne - zakresy pomiaru min. od 50m do 20 km - impuls testujący ustawialny w zakresie od 5 do 3000 ns - rozdzielczość nie gorsza niż 2,5 cm - dokładność pomiaru ? 0,1 % zakresu pomiarowego, ? bieżąca rozdzielczość - dynamika nie gorsza niż 90dB - wewnętrzna pamięć min. 40 pomiarów - wewnętrzny zegar (czas i data pomiarów) - wyświetlacz LCD podświetlany, min 256 x 128 pixeli - dopasowanie impedancyjne 40...200 omów - zasilanie akumulatorowe , 230VAC oraz 12 VDC - temperatura pracy nie gorsza niż -10° C do +50° C - temperatura przechowywania nie gorsza niż -20° C do +60° C - bryzgoszczelna obudowa, szczelność IP55 zgodnie z DIN 40 50 Skład kompletu : Reflektometr z futerałem zabezpieczającym urządzenie w transporcie, 2 zestawy przewodów pomiarowych, - dodatkowy akumulator - ładowarka z zasilaczem, - adapter samochodowy 12 V zasilający urządzenie Okres gwarancji 24 miesiące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.57.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.