eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wybudowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Poznaniu przy ul. Folwarcznej 28

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-23

POZYCJA 29764

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: wybudowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Poznaniu przy ul. Folwarcznej 28

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., do kontaktów: Andrzej Konieczny, ul. Św. Marcin 58/64, 61-807 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8528260, fax 061 8523124, e-mail: sekretariat@ptbs.pl, www.ptbs.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybudowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Poznaniu przy ul. Folwarcznej 28. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego jednoklatkowego, podpiwniczonego, zróżnicowanego wysokościowo, segment środkowy czterokondygnacyjny, segmenty boczne trzykondygnacyjne.Technologia tradycyjna udoskonalona. Dach konstrukcji stalowej, kryty papą. Dane ewidencyjne: liczba mieszkań - 27, pow. działki 3957 m kw., pow. zabudowy: 572 m kw., pow. użytkowa mieszkań 1248,9 m kw., pow. całkowita 2324,6 m kw., kubatura budynku 6659,6 m kw. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie instalacji wewnętrznych, zewnętrznych, zagospodarowanie terenu oraz uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie. Wspólny słownik zamówień (CPV): roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych, dodatkowe przedmioty: roboty w zakresiebudowy dróg, roboty w zakresie instalacji elektrycznych, roboty sanitarne, roboty w zakresie zagospodarowania terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część II siwz. Minimalny, wymagany okres gwarancji Wykonawcy, obejmujący całość wykonanych robót budowlanych niezależnie od gwarancji udzielonej przez producentów poszczególnych materiałów bądź urządzeń, wynosi 5 lat. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Poznań, ul. Folwarczna 28. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: wartość zamówienia pow. 60 000 euro; zakres jak w pkt II.1.3). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 10;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: wniesienie wadium w wysokości 97 000 zł (PLN). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych; 2. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych; 3. dysponuje osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia posiadającymi wymagane przepisami prawa budowlanego uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi: specjalność uprawnień budowlanych w zakresie konstrukcyjno - budowlanym - 1 osoba, instalacyjna w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych, cieplnych - 1 osoba oraz instalacyjna w zakresie instalacji urządzeń elektrycznych- 1 osoba i są wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 4. posiada doświadczenie w zakresie wykonywania prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - byli generalnym wykonawcą przynajmniej jednego wielorodzinnego budynku mieszkalnego wykonanego wraz z infrastrukturą; o pow. całkowitej min. 2300 m kw. z min. ilością mieszkań w przedmiotowym budynku - 20, a inwestor przedmiotowego budynku uzyskał prawomocną decyzję pozwolenia na użytkowanie; 5. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową do bieżącego finansowania przedmiotu zamówienia do wysokości min. 20% ceny ofertowej; 6. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę ubezpieczeniową nie niższą niż 500 000 zł; 7. załączy dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 pzp, których złożenia wymaga zamawiający w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.u. Nr 71, poz. 645), tj. określonych w § 1 ust. 1 pkt 1), 3), 4), 5), 6), ust. 2 pkt 3), 4), ust. 3 pkt 2) i 3) § 2; 8. zaakceptują 30 - dniowy termin płatności; 9. zaakceptują 5 - letni okres gwarancji na całość wykonanych robót budowlanych niezależnie od gwarancji udzielonej przez producentów poszczególnych materiałów bądź urządzeń.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 60% wartość obecna zdyskontowanych miesięcznych transz wynagrodzenia netto - 40% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.08.2005, cena - 400,00 zł (PLN). 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.08.2005 godzina 10:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.08.2005, godzina 11:00, siedziba zamawiającego, Poznańskie TBS ul. Św. Marcina 58/64, 61-807 Poznań, pok. 202.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 13.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.