eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko Kościelne › Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Majków - ul. Św. Anny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Skarżysko Kościelne: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Majków - ul. Św. Anny
Numer ogłoszenia: 297630 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skarżysko Kościelne , ul. Kościelna 2a, 27-115 Skarżysko Kościelne, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2714466, faks 041 2714481.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Majków - ul. Św. Anny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ozn. CPV - 45.233140-2 - roboty drogowe. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania pn. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Majków - ul. Św. Anny. Przedmiotowy odcinek drogi - do przebudowy stanowi połączenie miejscowości Michałów, Majków z miastem Skarżysko-Kamienna. Na całej długości odcinka drogi jw. zaprojektowano przekrój drogowy o szerokości korony 7,40 m, w tym szerokość jezdni 5,00 m, szerokość poboczy - prawostronne 1,20 m, - lewostronne 1,20 m. Na projektowanym odcinku drogi zaprojektowano następujący rodzaj odwodnienia powierzchniowego: w km 0+000 do 1 + 064 - rów obustronny otwarty gruntowy. W celu zapewnienia właściwego dojazdu do posesji i pól uprawnych przyległych do drogi należy wykonać zjazdy do nieruchomości. Długość projektowanego odcinka drogi wynosi 1064 mb. Zakres robót do wykonania: 1. Zakres robót do wykonania: w etapie I - - Roboty przygotowawcze obejmujące m.in: roboty pomiarowe, roboty ziemne, roboty rozbiórkowe, - Roboty związane z wykonaniem przepustów pod koroną drogi, - Roboty związane z wykonaniem podbudowy drogi obejmujące m.in: profilowanie istniejącej nawierzchni, wykonanie na poszerzeniu drogi warstwy stabilizowanej cementem, wykonanie warstwy odsączającej, warstwy dolnej podbudowy, warstwy górnej podbudowy, w etapie II - - Roboty związane z wykonaniem nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa wiążąca), - Roboty związane z wykonaniem nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) 2. Szczegółowy opis robót, co do zakresu, ilości i sposobu ich wykonania będący przedmiotem niniejszego zamówienia został określony: 2.1 - projektem budowlanym Przebudowa drogi gminnej ul. Św. Anny w miejscowości Majków stanowiącym załącznik nr 7 do s.i.w.z. - oprac. Przez Wiktora Bzinkowskiego. 2.2 - przedmiarem robót, stanowiącym załącznik nr 8 s.i.w.z. 2.3 - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 9 do s.i.w.z. 3. Roboty budowlane winny być wykonane zgodnie z projektem budowlanym jak w pkt.2.1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wymaganiami zawartymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. Nr 9 do s.i.w.z., a także - z obowiązującymi przepisami i zasadami sztuki budowlanej. 4. Wyroby przewidziane do zastosowania przy realizacji niniejszego zamówienia muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty dotyczące wprowadzenia ich do obrotu w rozumieniu art. 10 ustawy z dn. 07 lipca 1994r. Prawo budowlane. 5. Wykonawca robót zobowiązany jest do: - urządzenia placu budowy we własnym zakresie i na koszt własny oraz zabezpieczenia terenu na którym realizowane będą roboty budowlane,. - wykonania wszelkich robót pomocniczych i towarzyszących (pomiary geodezyjne, badania laboratoryjne) - zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, - prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie bhp i p.poż., - usuwania na bieżąco odpadów i śmieci oraz uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu w dniu ostatecznego odbioru..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium obejmuje okres związania ofertą tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa dnia 21.09.2009 r. o godz. 10:30.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a zwłaszcza aby wykazali, że: a) wykonali co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje ). b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn.zm.) w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych, określonych w pkt.III specyfikacji i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. VI. S.i.w.z. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ). Za podmioty występujące wspólnie uważa się również spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika ( art. 23 ust. 2 ustawy Pz) Wykonawcy występujący wspólnie - każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów , o których mowa w pkt.VI specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania (zał. Nr 1 do s.i.w.z) oraz kosztorysem ofertowym ( zał. Nr 4 ) Wykonawca składa dokumenty, oświadczenia lub wykazy wymienione w pkt. VI ppkt.3 s.i.w.z..: 3. Zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp oraz z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. W sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami) wykonawca załącza do oferty następujące dokumenty: 3.1. potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, tj: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo zaświadczenie o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo zaświadczenie o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty (pkt.3.1 a-c) muszą być złożony przez każdego Wykonawcę. d). oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wypełniony druk oświadczenia zał. Nr2 lub oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg ww. wzoru Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 3.2. potwierdzające opisany przez zamawiającego warunek posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ,tj: a). wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych (wypełniony zał. Nr 5 - druk wykazu prac lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje ). Wymagana forma dokumentu - oryginał. Pozostałe dokumenty (potwierdzające wykonanie) : oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. b) wypełniony zał. Nr 6 - druk wykazu osób (potencjał kadrowy) lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem, potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dn.7.07.1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze .zm) . c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował. Wykonawca do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa pkt.3.2 ppkt.b) wykonawca wskazał osoby udostępnione przez inne podmioty, d) dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz dokumenty potwierdzające aktualną przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, Wymagane są uprawnienia w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych, określonych w pkt. III specyfikacji (roboty drogowe) pozwalające na wykonanie zamówienia. Wymagana forma wykazu - oryginał. Pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie tj. Uprawnienia zawodowe i dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, : oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. 3.3 potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. tj: a) polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 4. Dowód wniesienia wadium, zgodnie z warunkami określonymi w pkt. VIII niniejszej specyfikacji. 5.. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 Kodeksu Cywilnego 7. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 ppkt 2.1a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugskarzysko.bip.doc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Skarżysko Kościelne, ul. Kościelna 2a, 26-115 Skarżysko Kościelne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Skarżysko Kościelne, ul. Kościelna 2a, 26-115 Skarżysko Kościelne.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 21.10.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane z RPOWŚ na lata 2007-2013, działanie 3.2 - Rozwój systemów lokalnej infrastruktury komunikacyjnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.