eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁabowaZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012 NA TERENIE GMINY ŁABOWA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-15

Łabowa: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012 NA TERENIE GMINY ŁABOWA
Numer ogłoszenia: 297559 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łabowa , Łabowa 38, 33-336 Łabowa, woj. małopolskie, tel. 018 4711284, faks 018 4711266.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.labowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012 NA TERENIE GMINY ŁABOWA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres usługi wchodzą czynności polegające na usuwaniu śniegu i likwidacji śliskości. Do zimowego utrzymania przewidziano 25 773m dróg gminnych w sześciu obwodach: zimowe utrzymanie dróg i placów na terenie wsi Maciejowa; zimowe utrzymanie drogi Łabowa-Uhryń; zimowe utrzymanie dróg Łabowa Wyżna; Łabowa - Łabowiec Stara Droga; zimowe utrzymanie dróg i placów na terenie wsi Łabowa; zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Krzyżówka; zimowe utrzymanie dróg i placów na terenie wsi Nowa Wieś.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających w przypadku występowania zjawisk atmosferycznych kwalifikujących użycie sprzętu do odśnieżania, zwalczania śliskości w miesiącu kwietniu 2012. Zamówieniem zostaną objęte drogi przewidziane do utrzymania w sezonie zimowym 2011-2012

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych . Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie złożonego oświadczenia trybie art. 22 ust. 1 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych . Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie złożonego oświadczenia trybie art. 22 ust. 1 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym tj. sprawnymi w pełni jednostkami sprzętowymi do realizacji usługi zimowego utrzymania w ilościach : Wykonawca składający ofertę na realizację usługi od 1 do 2 zadań winien wykazać, że dysponuje minimum 2 jednostkami sprzętowymi do odśnieżania i zwalczania śliskości wraz z obsługą ; Wykonawca składający ofertę na realizację usługi w zakresie większym niż dwa zadania winien wykazać, że dysponuje minimum 3 jednostkami sprzętowymi do odśnieżania i zwalczania śliskości wraz z obsługą; Posiadają środki łączności zapewniające możliwość kontaktu z Zamawiającym przez całą dobę - minimum 1 środek łączności; Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie: - złożonego przez Wykonawcę wykazu dostępnego sprzętu. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie wówczas wymaga się, aby Wykonawcy łącznie spełniali warunek. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje personelem do obsługi sprzętu, który posiada stosowne uprawnienia do obsługi pojazdów, którymi będzie świadczona usługa w ilości jak określono dla potencjału technicznego. Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie: - złożonego przez Wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; - oświadczenia Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie wówczas wymaga się, aby Wykonawcy łącznie spełniali warunek . Zamawiający dokona oceny spełniania warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych . Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie złożonego oświadczenia trybie art. 22 ust. 1 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.labowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łabowa 33-336 Łabowa 38 Pokój Nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2011 godzina 11:00, miejsce: : Urząd Gminy Łabowa 33-336 Łabowa 38 Pokój Nr 2 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i placów na terenie wsi Maciejowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zimowego utrzymania przewidziano 4750 m dróg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie drogi Łabowa-Uhryń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zimowego utrzymania przewidziano 7000 m drogi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg Łabowa Wyżna; Łabowa - Łabowiec Stara Droga.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zimowego utrzymania przewidziano 2200 m dróg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i placów na terenie wsi Łabowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zimowego utrzymania przewidziano 7610 m dróg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie wsi Krzyżówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zimowego utrzymania przewidziano 2603 m dróg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i placów na terenie wsi Nowa Wieś.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zimowego utrzymania przewidziano 1610 m dróg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.