eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałó biurowych i tonerów w podziale na pakiety do magazynu ogólnego Szpitala.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-21

Warszawa: Dostawa materiałó biurowych i tonerów w podziale na pakiety do magazynu ogólnego Szpitala.
Numer ogłoszenia: 297553 - 2010; data zamieszczenia: 21.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253955 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałó biurowych i tonerów w podziale na pakiety do magazynu ogólnego Szpitala..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szpital Ginekologiczno - Położniczy INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej-Zakurzonej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, zwany dalej Zamawiającym, zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę do magazynu ogólnego Szpitala materiałów biurowych i tonerów do drukarek i kserokopiarek w podziale na 3 pakiety w ilościach szacunkowych zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Pakiet I - materiały biurowe Pakiet II - Tonery do drukarek i kserokopiarek oryginalne Pakiet III - Tonery do drukarek i kserokopiarek regenerowane..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.81.61.00 - Bloczki notatkowe 22.81.50.00 - Notatniki 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.37.00 - Pudełko do przechowywania dokumentów 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 39.19.21.30 - 39.19.21.30 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 39.24.12.00 - Nożyczki 39.29.24.00 - Przybory do pisania 39.29.25.00 - Linijki 30.19.21.60 - Korektory 30.19.25.00 - Okładki przezroczyste 30.19.23.40 - Taśmy do faksów 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Materiały biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAPIEROZBYT Duralewski i Kania Spółka Jawna, ul. Marywilska 44, 03-042 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46529,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25803,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25803,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26262,06

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Tonery do drukarek i kserokopiarek oryginały.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CEZAR Sp. z o.o., ul. Jaśminowa 1 A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64226,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51721,90

  • Oferta z najniższą ceną: 51721,90 / Oferta z najwyższą ceną: 65693,34

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Tonery do drukarek i kserokopiarek regenerowane.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER Monika Zapendowska, ul. Górska 9D/20, 00-740 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16373,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19284,02

  • Oferta z najniższą ceną: 19284,02 / Oferta z najwyższą ceną: 28934,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.