eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SupraślCzęść I - Wykonanie chodników w ulicy Polnej w Zaściankach, Część II - Wykonanie chodników w ulicy Słonecznej w Zaściankach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-20

Supraśl: Część I - Wykonanie chodników w ulicy Polnej w Zaściankach, Część II - Wykonanie chodników w ulicy Słonecznej w Zaściankach
Numer ogłoszenia: 297524 - 2011; data zamieszczenia: 20.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I - Wykonanie chodników w ulicy Polnej w Zaściankach, Część II - Wykonanie chodników w ulicy Słonecznej w Zaściankach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa chodników i wjazdów w ulicach: Polnej (chodniki - ok. 92,77 m2 i wjazdy - ok.12,45 m2) oraz Słonecznej (chodniki - ok. 542,17 m2 i wjazdy - ok.149,99 m2) 2. Zakres prac obejmuje: 1) część I - Wykonanie chodników w ulicy Polnej w Zaściankach: roboty ziemne - korytowanie; wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr . 60 mm typ cegła szara na podsypce piaskowej grubości 50 mm z wypełnieniem spoin piaskiem; wykonanie obrzeży betonowych szarych o wym. 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; wykonanie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej; wykonanie wjazdów do bram z kostki brukowej betonowej gr . 80 mm typ cegła czerwona na podsypce cementowo - piaskowej grubości 50 mm z wypełnieniem spoin piaskiem; obrzeża wjazdów betonowe czerwone o wym. 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, wypełnienie spoin zaprawą cementową. 2) Część II - Wykonanie chodników w ulicy Słonecznej w Zaściankach roboty rozbiórkowe; roboty ziemne - korytowanie; wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr . 60 mm typ kostka szara na podsypce piaskowej grubości 50 mm z wypełnieniem spoin piaskiem; wykonanie obrzeży betonowych szarych o wym. 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; wykonanie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej; wykonanie wjazdów do bram z kostki brukowej betonowej gr . 80 mm typ kostka czerwona na podsypce cementowo - piaskowej grubości 50 mm z wypełnieniem spoin piaskiem; obrzeża wjazdów betonowe czerwone o wym. 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, wypełnienie spoin zaprawą cementową; obniżenie studzienki telekomunikacyjnej i obłożenie kostką brukową gr. 60 mm. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączonymi przedmiarami. 4. Zamawiający wymaga co najmniej 3 - letniej gwarancji. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do wykonania całego zakresu robót, a w tym również pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.53-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. 1)część I - w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych) 2)część II - w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: część I - Wadium - przetarg na Wykonanie chodników w ulicy Polnej w Zaściankach - część I; część II - Wadium - przetarg na Wykonanie chodników w ulicy Słonecznej w Zaściankach - część II. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego: w Banku Spółdzielczym Oddział w Supraślu, rach. nr 72 8060 0004 0680 0130 2000 0040. Wadium należy wpłacić przelewem nie później niż do dnia 04.10.2011r. do godz. 11:00. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium uważa się wpływ wadium na konto Zamawiającego najpóźniej w terminie wskazanym powyżej.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) część I - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), wykonał co najmniej 2 zamówienia, zakres, rodzaj i wartość prac zbliżona z robotami dla niniejszego zamówienia, tj.: roboty budowlane w zakresie budowy dróg o wartości min. 20 000 zł każda; 2) ) część II - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), wykonał co najmniej 2 zamówienia, zakres, rodzaj i wartość prac zbliżona z robotami dla niniejszego zamówienia, tj.: roboty budowlane w zakresie budowy dróg o wartości min. 80 000 zł każda; - roboty winne być potwierdzone dokumentem, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - dysponuje lub będzie dysponować osobą do kierowania robotami posiadającą doświadczenie, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane, niezbędne do wykonania zamówienia tj. w branży: drogowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej: części I na kwotę min. 50 000 zł; części II na kwotę min. 100 000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy. 2.Szczegółowy wykaz robót. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wkonywanym zadaniu. 3. Pełnomocnictwo: w przypadku, gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiot działa w oparciu o pełnomocnictwa do reprezentowania firmy w danej procedurze zamówienia publicznego. 4. Pisemne zobowiąznie innych pomiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku, gdy wykonawca wykazuje się wiedzą, doświadczeniem, osobami lub zdolnościami finansowymi innych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, /pokój 10/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, /pokój 10/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Wykonanie chodników w ulicy Polnej w Zaściankach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie chodników w ulicy Polnej w Zaściankach: roboty ziemne - korytowanie; wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr . 60 mm typ cegła szara na podsypce piaskowej grubości 50 mm z wypełnieniem spoin piaskiem; wykonanie obrzeży betonowych szarych o wym. 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; wykonanie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej; wykonanie wjazdów do bram z kostki brukowej betonowej gr . 80 mm typ cegła czerwona na podsypce cementowo - piaskowej grubości 50 mm z wypełnieniem spoin piaskiem; obrzeża wjazdów betonowe czerwone o wym. 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, wypełnienie spoin zaprawą cementową..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.53-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Wykonanie chodników w ulicy Słonecznej w Zaściankach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie chodników w ulicy Słonecznej w Zaściankach roboty rozbiórkowe; roboty ziemne - korytowanie; wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr . 60 mm typ kostka szara na podsypce piaskowej grubości 50 mm z wypełnieniem spoin piaskiem; wykonanie obrzeży betonowych szarych o wym. 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; wykonanie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej; wykonanie wjazdów do bram z kostki brukowej betonowej gr . 80 mm typ kostka czerwona na podsypce cementowo - piaskowej grubości 50 mm z wypełnieniem spoin piaskiem; obrzeża wjazdów betonowe czerwone o wym. 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, wypełnienie spoin zaprawą cementową; obniżenie studzienki telekomunikacyjnej i obłożenie kostką brukową gr. 60 mm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.53-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.