eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzozów › dostawa artykułów spożywczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-26

Brzozów: dostawa artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 297522 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie. Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. Bronisława Markiewicza , ul. Ks. J. Bielawskiego 18, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4309587, faks 013 4309587.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-brzozow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów spożywczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych, a w tym: 1. BISZKOPTY GURGULA 140 g 20 - 300 SZT 2. BUDYŃ ŚMIETANKOWY 65 g - 250 SZT 3. CHRUPKI KUKURYDZIANE ,,FLIPS 80 g - 350 SZT 4. CHLEB RYŻOWY 135 g - 100SZT 5. CUKIER BIAŁY PACZKOWANY 1 KG - 1500 KG 6. CUKIER WANILIOWY 32 g - 30 SZT 7. CYNAMON MIELONY 20 g - 25 SZT 8. BEBIKO 350 G 1,2,2R,3 - SZT 80 9. DŻEM WIELOSMAKOWY 25 g - 7000 SZT 10. GROSZEK KONSERWOWY 850 g - 100 SZT 11. HERBATA SAGA GRANULOWANA 90 g - 1600 SZT 12. HERBATNIKI SZKOLNE - 300 SZT 13. KAKAO DEKOMORENO 200 g - 60 SZT 14. KONCENTRAT BARSZCZU KRAKUS 300 ml - 250 SZT 15. KWASEK CYTRYNOWY 20 g - 500 SZT 16.KAWA INKA 150 g - 350 SZT 17.KISIEL RÓŻNE SMAKI 20 g - 300 SZT 18.KLEIK RYŻOWY 180 g - 100 SZT 19. KMINEK 20 g - 80 SZT 20. KONCENTRAT POMIDOROWY PUDLISZKI 200 g - 600 SZT 21. MARGARYNA ZWYKŁA MLECZNA 250 g - 750 SZT 22. KONSERWA RYBNA W POMIDORACH ,,EVRA FRISH 170 g OTWIERANA - 700 SZT 23. KASZA JĘCZMIENNA 500g - 400 KG 24. KASZA KUKURYDZIANA DROBNA A 500G- 200 KG 25. KASZA MANNA 500g - 600 KG 26. PRZYPRAWA KUCHAREK 75 g - 250 SZT 27. PRZYPRAWA KUCHAREK 200 g - 250 SZT 28. LIŚĆ LAUROWY 6 g - 60 SZT 29. MAJONEZ RZYMSKI 260 g - 250 SZT 30.MAJERANEK 15 g - 50 SZT 31. MAKARON Z SEMIOLINY Z PSZENICY DURUM GRUBY ŚWIDERKI 500 g - 600 SZT 32. MAKARON Z SEMIOLINY Z PSZENICY DURUM NITKA 500 g - 800 SZT 33. MĄKA ZIEMNIACZANA 500g - 150 KG 34. MĄKA PSZENNA POZNAŃSKA 500 1 kg - 1500 kg 35. MIÓD 25 g - 7000 SZT 36. MLEKO NAN 350 g 1, 2, 2R, 3, - 80 SZT 37. MLEKO W PROSZKU ŁACIATE 500 G - 100 SZT 38. MUSZTARDA STOŁOWA ROLESKI 175 g - 200 SZT 39. OCET 0,5 L - 200 SZT 40. OGÓRKI KONSERWOWE 0,9 L - 350 SZT 41. OLEJ UNIWERSALNY 1 L - 500 SZT 42. PALUSZKI LAJKONIK 70 g - 320 SZT 43. PAPRYKA MIELONA SŁODKA 20 g - 100 SZT 44. PIEPRZ NATURALNY MIELONY 20 g - 400 SZT 45. PŁATKI KUKURYDZIANE CORN FLAKES NESTLE 250 g - 800 SZT 46. PŁATKI JĘCZMIENNE BŁYSKAWICZNE - 250 KG 47.PŁATKI OWSIANE GÓRSKIE 500 g - 250 KG 48. PRZYPRAWA DO ZUP WINIARY 200 g - 160 SZT 49. PRZYPRAWA DO ZUP WINIARY 1L - 300 SZT 50. PRECLE LAJKONIK A 70G - 200 SZT 51. PŁATKI RYŻOWE BŁYSKAWICZNE - 250 KG 52. PIEPRZ ZIOŁOWY 20 g - 300 SZT 53. ROSÓŁ DROBIOWY 120 g WINIARY - 400 SZT 54. SOK PYSIO 300 ML - 450 SZT 55. SÓL PACZKOWANA1 KG - 550 KG 56. RYŻ BIAŁY 1 KG - 1000 KG 57. SUCHARY DELIKATESOWE 290 g - 100 SZT 58. WAFELEK GRZESIEK BEZ CZEKOLADY 39 g - 300 SZT 59. ZUPA PIECZARKOWA AMINO 59 g - 150 SZT 60. ZIELE ANGIELSKIE 15 g - 60 SZT 61. SYROP MALINOWY 0,5 l - 70 szt.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-brzozow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie, Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. B. Markiewicza, ul. Ks. J. Bielawskiego 18, budynek administracji-pok. nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie, Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. B. Markiewicza, ul. Ks. J. Bielawskiego 18, sekretariat, budynek administracji..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.