Ogłoszenie z dnia 2011-01-07
Łódź: Wykonanie usług w zakresie całodobowej ochrony osób i mienia oraz utrzymania czystości wewnątrz budynku, na drogach wjazdowych, chodnikach, drogach i parkingach wraz z pielęgnacją zieleni wokół budynku Delegatury NIK w Łodzi przy ul. Kilińskiego 210
Numer ogłoszenia: 2974 - 2011; data zamieszczenia: 07.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Łodzi, ul. Kilińskiego 210, 90-950 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6831100, faks 042 6831129.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie całodobowej ochrony osób i mienia oraz utrzymania czystości wewnątrz budynku, na drogach wjazdowych, chodnikach, drogach i parkingach wraz z pielęgnacją zieleni wokół budynku Delegatury NIK w Łodzi przy ul. Kilińskiego 210.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w obiekcie Najwyższej Izby Kontroli Delegatury w Łodzi przy ul. Kilińskiego 210 w zakresie: 1. Całodobowej ochrony osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz.1221 ze zm.). Usługi wykonywane będą wyłącznie zatrudnianymi przez Wykonawcę pracownikami ochrony, posiadającymi licencje - co najmniej pierwszego stopnia- pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z przepisami art.25 i 26 powołanej ustawy o ochronie osób i mienia, wyposażonych w przewidziane prawem niezbędne środki ochrony; 2. Utrzymania czystości na korytarzach, klatkach schodowych i w sanitariatach w tym: a) korytarze o powierzchni całkowitej 255 m2 oraz klatki schodowe o powierzchni całkowitej 77 m2 wyłożone gresem, b) sanitariaty - 6 pomieszczeń o łącznej powierzchni 52,5 m2 (ściany wyłożone glazurą, posadzki gresowe). Sanitariaty męskie - 3 sztuki wyposażone w 1 pisuar, 1 sedes i 1 umywalkę każdy, sanitariaty damskie - 3 sztuki wyposażone w 1 sedes i 1 umywalkę każdy, c) mycie okien - 4 razy w ciągu roku w terminie wskazanym przez Zamawiającego: - 92 szt. okien plastikowych o łącznej jednostronnej powierzchni 196 m2, - okno na klatce schodowej nie otwierane o wymiarach 135 cm x750 cm, po stronie zewnętrznej budynku o wysokości ok. 11m od poziomu gruntu, - oszklona zabudowa hallu klatki schodowej na II piętrze o powierzchni jednostronnej 27m2 3. Utrzymania czystości, w tym odśnieżania i zabezpieczania przeciwpoślizgowego w okresie zimowym: a) schodów przy wejściu głównym i wejściach ewakuacyjnych oraz tarasu wyłożonych gresem o łącznej powierzchni 97 m2, b) chodnika z płyt betonowych po stronie południowej nieruchomości na długości 55m o powierzchni 148 m2, c) dróg: wjazdowej i wewnętrznej oraz parkingu w całości wyłożonych kostką brukową o łącznej powierzchni 1.150 m2. Usługi porządkowe wykonywane będą wyłącznie zatrudnionymi przez Wykonawcę pracownikami. 4. Pielęgnacji zieleni (trawników, krzewów, i kwiatów), polegającej na usuwaniu liści, koszeniu trawników, podlewaniu i nawożeniu zieleni zewnętrznej zgodnie z potrzebami i sztuką ogrodniczą. Prace będą wykonywane bez wezwania w zależności od potrzeb pielęgnacyjnych. Koszenie trawnika 2 do 4 razy w miesiącu, w zależności od jego wegetacji. Wykonawca będzie korzystał z własnych narzędzi i środków ochrony roślin. 5. Natychmiastowym podejmowaniu działań zmierzających do usunięcia powstałych awarii (powiadomienie odpowiednich służb, nadzór)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ATOS Sp. z o.o., ul. Widzewska 14, Łódź, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 385245,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 298413,36
Oferta z najniższą ceną: 298413,36 / Oferta z najwyższą ceną: 419570,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Usługi dozorowania powierzonego mienia i ochrony osób mają charakter powtarzalny, polegają bowiem na całodobowej ochronie obiektu i osób w nim przebywających. Wykonywane są na zasadzie typowej ochrony i dozoru przez podmioty działające w danej branży, są powszechnie dostępne, a jedyną cechą różnicującą jest w tym przypadku cena. Usługi czystości należą do najprostszych usług, oferowanych powszechnie w ustalonym standardzie jakościowym.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa wyposażenia studia nagrań Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
- Usługa ubezpieczenia floty pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa ambulansu na potrzeby ratowania życia i zdrowia mieszkańców województwa łódzkiego dla WSRM w Łodzi w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 rok
- Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczestników oraz kadry kolonii w Grotnikach przy ul. Ozorkowskiej 3
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia oraz obsługa monitoringu wizyjnego i systemu sygnalizacji włamania i napadu Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Zarządzanie projektem i rozliczanie dofinansowania (eksperckie usługi finansowe) projektu FENX.07.01-IP.04-0013/24 pn.: Adaptacja i modernizacja przestrzeni TWŁ wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia oraz obsługa monitoringu wizyjnego i systemu sygnalizacji włamania i napadu Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Całodobowa ochrona osób i mienia w RCKiK w Katowicach
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Sosnowcu"
- Bezpośrednia, całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia znajdujących się w obiektach administrowanych przez Urząd Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
- Usługa ochrony całodobowej wraz z usługą portierską obiektów i mienia Instytutu Fizyki Plazmy i Laserowej Mikrosyntezy im. S. Kaliskiego w Warszawie
- Usługi ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Ostrołęce
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.