eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa urządzeń medycznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-08

Kielce: Dostawa urządzeń medycznych.
Numer ogłoszenia: 297380 - 2014; data zamieszczenia: 08.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego , ul. Św. Leonarda 10, 25-311 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3612344 w. 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scrmits.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zadanie nr 1: Dostawa defibrylatorów transportowych szt. 5 Defibrylator transportowy przeznaczony do działań w zespołach ratownictwa medycznego Parametry ogólne Defibrylator przenośny z wbudowanym uchwytem transportowym, fabrycznie nowy, rok produkcji 2013 lub 2014 Ciężar do 10 kg razem z łyżkami dla dzieci i dorosłych Defibrylator odporny na kurz i zalanie wodą - min. Klasa IP 34 Okres gwarancji min. 24 miesiące Zasilanie Zasilanie defibrylatora i ładowanie akumulatora z instalacji prądu stałego 12-28 V DC, zasilacz i ładowarka wbudowana w aparat Zasilanie akumulatorowe - czas pracy na jednym akumulatorze: min. 250 minut ciągłego monitorowania EKG lub min. 100 defibrylacji z maksymalną energią. Zasilacz sieciowy 230V/50Hz, umożliwiający zasilanie defibrylatora i ładowanie akumulatora/ów jako integralny lub zewnętrzny moduł. Akumulator (np. kwasowo-ołowiowy lub litowo - jonowy) ze zminimalizowanym efektem pamięci, nie dopuszcza się akumulatorów Ni-Cd, Możliwość szybkiej wymiany akumulatora przez użytkownika Czas ładowania akumulatora do pełnej pojemności maksymalnie 7 godzin Defibrylacja Rodzaj fali defibrylacyjnej - dwufazowa. Defibrylacja ręczna i półautomatyczna, Możliwość wykonania kardiowersji , Energia defibrylacji w zakresie min.2-200 J Czas ładowania do energii maksymalnej 6 sekund, gotowość sygnalizowana sygnałem akustycznym i optycznym. Automatyczna kompensacja impedacji ciała pacjenta przy defibrylacji z łyżek zewnętrznych i elektrod jednorazowych Min. 20 dostępnych poziomów energii przy defibrylacji zewnętrznej; Wybór energii, ładowanie, wyzwolenie energii i wydruk za pomocą przycisków na łyżkach defibrylacyjnych oraz na płycie czołowej aparatu. Możliwość defibrylacji dzieci i dorosłych - zintegrowane łyżki dorośli/pediatryczne Rejstracja Ekran defibrylatora kolorowy LCD o przekątnej 5,6 cali o wysokim kontraście, możliwość wyboru min. 2 opcji wyświetlania danych w zależności od warunków atmosferycznych i słonecznych Możliwość wyświetlania 2 krzywych dynamicznych jednocześnie. Wbudowany napęd kart pamięci zewnętrznej, pamięć wewnętrzna min. 200 epizodów lub fragmentów krzywej EKG. Wbudowany rejestrator termiczny EKG na papier o szerokości min. 80 mm Szybkość wydruku 25 mm/sek EKG Monitorowanie z 3 odprowadzeń EKG, w komplecie kabel do ekg Monitorowanie 12 odprowadzeń EKG z analizą, interpretacją słowną i możliwością transmisji przez telefon komórkowy na dowolny zaprogramowany adres poczty elektronicznej, defibrylator umożliwiający wykonanie transmisji zapisu EKG przez system teletransmisyjny ZOLL stanowiący własność Zamawiającego; Zaoferowany defibrylator ma posiadać autoryzację producenta systemu teletransmisji potwierdzająca kompatybilność defibrylatora z posiadanym przez Zamawiającego systemem transmisji Zakres pomiaru częstości akcji serca min. 20-300/min; Wzmocnienie zapisu EKG regulowane w zakresie min. 0,5 do 3,0 cm/Mv, Stymulacja zewnętrzna Tryb asynchroniczny i na żądanie Częstotliwość stymulacji w zakresie min. 40-180 imp/min Prąd przy stymulacji w zakresie min. 10-140 mA Pulsoksymetria Z wbudowanym w aparat modułem pomiaru SPO2 w technologii Masimo SET odpornej na zakłócenia w komplecie czujnik typu klips na palec Kapnometria Z wbudowanym w aparat modułem monitorowania etCO2 Monitorowanie RKO Z wbudowaną w aparat funkcją wspomagania resuscytacji krążeniowo-oddechowej z informacją zwrotną o prawidłowości uciśnięć klatki piersiowej, sygnalizacja akustyczna i optyczna właściwego tempa oraz prawidłowej głębokości uciśnięć, zgodnie z Wytycznymi 2010 Resuscytacji Krążeniowo-Oddechowej Parametr nie wymagany lecz punktowany Z wbudowaną w aparat prezentacją graficzną na ekranie wykresu głębokości uciśnięć klatki piersiowej z wyraźnym zaznaczeniem docelowego zakresu 5-6 cm zgodnie z Wytycznymi 2010 ERC Parametr nie wymagany lecz punktowany Z wbudowaną w aparat funkcją metronomu umożliwiająca prowadzenie uciśnięć klatki piersiowej z zalecaną częstością, zgodnie z Wytycznymi 2010 Resuscytacji Krążeniowej Oddechowej Z funkcją automatycznego filtra cyfrowego umożliwiającym prezentację na ekranie niezakłóconego przebiegu EKG w trakcie uciskania klatki piersiowej. Parametr nie wymagany lecz punktowany Wyposażenie Kabel EKG 3 odprowadzeniowy 1 szt Kabel EKG 12 odprowadzeniowy 1 szt Kabel do stymulacji 1 szt. Torba na akcesoria i uchwyt mocujący defibrylator na ścianie ambulansu Pozostałe Dokumenty dopuszcząjące do obrotu w jednostkach medycznych na terenie Polski, zgodnie Ustawę o wyborach medycznych z dnia 20.05.2010r. Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski (podać adres i dane kontaktowe niezbędne do zgłaszania awarii Zadanie nr 2: Dostawa respiratora reanimacyjno - transportowego szt. 1 Respirator reanimacyjno-transportowy przeznaczony do działań w zespołach ratownictwa medycznego Respirator reanimacyjno-transportowy zasilany pneumatycznie, do wentylacji zastępcznej dorosłych i dzieci od 5 kg Wyposażony w 5- cio calowy monitor i natychmiastowy dostęp do niezbędnych informacji Nawigacja przy użyciu pokręteł i/lub przycisków Urządzenie wyposażone w tryby: SIMV, S- IPPV, Inhalacja(1-10 l/min) Tryby wentylacji:IPPV, CPR,RSI, CPAP Natychmiastowe rozpoczęcie wentylacji - tryby ratunkowe (IPPV) - dorosły, dziecko, niemowlę Parametry wentylacji ustawione automatycznie w zależności od płci i wzrostu pacjenta Proste w obsłudze menu, rozwijane Filtr wlotowy chroniący urządzenie przed zanieczyszczeniem Zastawka ciśnieniowa bezpieczeństwa jest regulowana płynnie w zakresie od 10-65 mbar Wentylacja 100% tlenem i Air Mix Urządzenie ma posiadać niezależną regulację objetości minutowej i częstotliwości oddechowej Częstość oddechów od 5-50 oddechów na minutę Objętości oddechowe 50 ml - 2000 ml Zastawka PEEP regulowana w zakresie 0-20 mbar Wyposażony w alarmy bezpieczeństwa - optycznie i dźwiękowe: wysokiego ciśnienia wentylacji, niskiego ciśnienia, wentylacji/rozłączenia, niskiego ciśnienia tlenu na przyłączu tlenowym Czas pracy na baterii 10 godzin Waga respiratora z akumulatorem ok. 2,5 kg Przechowywanie danych: karta SD Temperatura pracy respiratora od - 18°C do + 50oC Zestaw wyposażony w: - przewód z zaworem pacjenta - maska nr 5 - płuco testowe - przewód tlenowy zasilający z wtykami typu AGA, które są kompatybilne do gniazda tlenowego ściennego i zewnętrznego, długości ok. 2 m - uchwyty uniwersalne do szyny szpitalnej - instrukcja obsługi Moduł SIMV Przewód zasilający DC 12V - 1 szt. Uchwyt uniwersalny do szyny Zestaw wyposażony w rączkę do przenoszenia w ręku, uchwyt do przewieszenia na noszach lub łóżku pacjenta Dołączyć instrukcję i folder Autoryzowany serwis gwarancyjny na terenie Polski - załączyć autoryzację producenta.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.21.00-0, 33.18.61.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1÷4, załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1÷4, załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1÷4, załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1÷4, załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1÷4, załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scrmits.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego w Kielcach, 25-040 Kielce, ul. Pakosz 72. Sekcja Zamówień Publicznych Inwestycji i Remontów, pokój nr 301.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego w Kielcach, 25-040 Kielce, ul. Pakosz 72. Sekcja Zamówień Publicznych Inwestycji i Remontów, pokój nr 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Dostawa defibrylatorów transportowych szt. 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie zadania nr 1 został przedstawiony w SIWZ w pkt. III.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Parametry techniczne - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Dostawa respiratora reanimacyjno - transportowego szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie zadania nr 2 został przedstawiony w SIWZ w pkt. III.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.61.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.