eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwinoujścieŚwiadczenie usługi przygotowania i dostarczania posiłków dla pacjentów w okresie 36 miesięcy.



Ogłoszenie z dnia 2008-11-03

Świnoujście: Świadczenie usługi przygotowania i dostarczania posiłków dla pacjentów w okresie 36 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 297377 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy , ul. Żeromskiego 21, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 321 21 70, faks 0-91 321 21 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip106.lo.pl/?cid=2505

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi przygotowania i dostarczania posiłków dla pacjentów w okresie 36 miesięcy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) przygotowanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla około 30 pacjentów Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego w Świnoujściu; b) odbiór pojemników i termosów po każdym posiłku; c) mycie i wyparzanie termosów w siedzibie Wykonawcy; d) odbiór odpadów pokonsumpcyjnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - w myśl art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Oraz Wykonawcy, którzy posiadają: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d. zaświadczenie z organu emerytalno-rentowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e. zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez Państwowego Inspektora Sanitarnego. 3. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI. siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia. 4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. Spółki jawne partnerski itp.). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a. Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, cel działania, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców); b. w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład komandytu oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-8, zaś podmioty zbiorowe dodatkowo, pkt. 9 ustawy, c. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; d. wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa; UWAGA: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. e. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; f. wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołując się na wykonawcę, w miejscu (np. nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące wszystkich uczestników, a nie tylko pełnomocnika. 6. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podania nazwy (firm) proponowanych podwykonawców. Podwykonawca wskazany w ofercie zostanie wpisany do umowy zawartej z Wykonawcą. Zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia będzie wymagała pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający dokona wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy dopiero po uzyskaniu od niego pisemnego oświadczenia podwykonawcy o zrealizowaniu względem niego płatności przez Wykonawcę. 7. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust.4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli złożą wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI. siwz w formie i treści wymaganej niniejszą siwz i ustawą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oferta składana przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy Załącznik nr 3, 2) pełnomocnictwo podmiotu występujących wspólnie lub reprezentanta Wykonawcy z dokładnym określeniem zakresu umocowania, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) zaświadczenie z organu emerytalno-rentowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez Państwowego Inspektora Sanitarnego, 8) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Załącznik nr 4, 9) aktualną polisę o odpowiedzialności cywilnej potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości 20% wartości składanej oferty i obowiązującej przez cały czas trwania umowy, 10) pełnomocnictwo do działania w cudzym imieniu, - jeżeli Wykonawca upoważnił osoby trzecie do reprezentowania go w postępowaniu treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, 11) wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać wskazana przez Wykonawcę część zamówienia Załącznik nr 5. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. I ppkt. 3, 4, 5 składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejscu zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. I ppkt. 4 składa dokumenty zawierające oświadczenia złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego i wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III. Pozostałe wymagania. 1. Zamawiający żąda złożenia oferty wraz z dokumentami i oświadczeniami w języku polskim. 2. Wykonawca składa dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 3. W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty wymienione pkt I ppkt. 3, 4, 8 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 4. Jeżeli złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, zażąda przedstawienia oryginału powyższego dokumentu. 5. Dokumentu przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia (za zgodność z oryginałem)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Czasookres wymiany i dostarczenia zakwestionowanej lub brakującej ilości posiłków - 10
  • 3 - Forma koncepcji żywienia - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip106.lo.pl/?cid=2505.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy Ul. Żeromskiego 21 72-600 Świnoujście.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy Ul. Żeromskiego 21 72-600 Świnoujście sekretariat pok. nr 2 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.