Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-03
Węgorzyno: Budowa drogi dojazdowej do remizy strażackiej w Zwierzynku, gm. Węgorzyno
Numer ogłoszenia: 297351 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Węgorzyna , Rynek 1, 73-155 Węgorzyno, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3971563, faks 091 3971567.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegorzyno.com.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.wegorzyno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi dojazdowej do remizy strażackiej w Zwierzynku, gm. Węgorzyno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych drogowych polegających na budowie drogi dojazdowej do remizy strażackiej w miejscowości Zwierzynek, gm. Węgorzyno, powiat Łobeski, woj. Zachodniopomorskie i parkingu na samochody osobowe Zakres robót obejmuje w szczególności: a) roboty przygotowawcze: - roboty pomiarowe, b) podbudowa: - roboty ziemne (wykopy i wywóz nadmiaru gruntu), - wykonanie koryta, - wykonanie warstwy odsączającej gr. 10 cm, - wykonanie podbudowy z betony B-20 gr. 15 cm. c) nawierzchnia drogi: - kostka brukowa betonowa gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej. d) nawierzchnia chodnika; - kostka betonowa gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej. e) inne: - krawężniki drogowe betonowe na ławie z oporem, - obrzeża betonowe na podsypce piaskowej. Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe wytyczenie obiektów, wyznaczenie kierunków i spadków budowanej drogi. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania protokołu przekazania pasa drogowego po zakończeniu robót, sporządzonego przy udziale przedstawiciela zarządcy drogi. Inwentaryzację powykonawczą po zakończeniu robót zamawiający wykona na swój koszt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Przedmiar Robót - załącznik nr 5, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 6 oraz Projekt Budowlany - załącznik nr 7 3. Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych, spełniających wymagania jakościowe, bezpieczeństwa, zgodne z normami i przepisami Prawa budowlanego (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm) 4. Każdy z wykonawców winien dokonać oględzin miejsca budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny i wyceny prac w celu uwzględnienia wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin miejsca budowy poniesie Wykonawca..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.32.26 - 45.22.32.26 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnych z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp i wymienionych w pkt. V ppkt 1. SIWZ Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tj.: a) Oświadczenie, że firma spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, b) Oświadczenie, że firma spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności Wykonawca przedłoży: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty ten należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem)przez Wykonawcę. b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty ten należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca przedłoży a) Wykaz wykonanych co najmniej 3 robót budowlanych w okresie pięciu ostatnich lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania . Wykaz musi być złożone w oryginale. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie - referencje, protokoły odbioru końcowego, rekomendacje..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wegorzyno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Węgorzynie
ul. Rynek 1
73-155 Węgorzyno
sekretariat w godz. 7:30 - 15:30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Węgorzynie ul. Rynek 1 73-155 Węgorzyno sekretariat w godz. 7:30 - 15:30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.