Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-10
Zabrze: Dostawy artykułów spożywczych - uzupełnienie
Numer ogłoszenia: 297348 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Sądowa 1, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2713966, faks 032 2711411.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www. sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Penitencjarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów spożywczych - uzupełnienie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: L.p Nazwa artykułu J.m Ilość I Część I - Tłuszcze 1 Olej roślinny do smażenia i surówek, opakowanie 0,9 lub 1,0 litr litr 1 700 2 Masło roślinne do smarowania pieczywa, kostka 250g, zawartość tłuszczu w 100g minimalnie 50g kg 5 800 L.p Nazwa artykułu J.m Ilość II Część II - przetwory mleczne 3 Mleko półtłuste w proszku kg 800 4 Ser biały półtłusty minimalna trwałość 14dni, pakowany w kostki po 250g kg 2 000 5 Ser topiony 100g kg 400 6 Serek homogenizowany owocowy opakowanie 150g, minimalna trwałość 14 dni kg 600 7 Serek kanapkowy kg 200 8 Serek fromage opakowanie 100g. minimalna trwałość 28 dni kg 700 9 Jogurt naturalny opakowanie 200g. minimalna trwałość 14 dn kg 100 10 Jogurt owocowy opakowanie 150g, minimalna trwałość 14 dni kg 500 11 Maślanka opakowanie 1000g minimalna trwałość 14 dni litr 400 12 Śmietana 18% tłuszczu opakowanie 400 - 500g, minimalna trwałość 14 dni kg 500 13 Serek wiejski ziarnisty 150-200g minimalna trwałość 14 dni kg 200 L.p. Nazwa J.m Ilość III Część III - Cukier 1 Cukier biały w opakowaniach do 30kg kg 5 100 L.p. Nazwa J.m Ilość IV Część IV - Herbata 1 Herbata granulowana w opakowaniu 100g kg 200 2 Kawa zbożowa kg 300 L.p. Nazwa J.m Ilość w kg 1 2 3 4 V GRUPA V - mrożonki 1 Fasolka szparagowa mrożona kg 150 2 Brukselka mrożona kg 100 3 Bukiet z jarzyn mrożonych kg 100 4 Kalafior mrożony kg 100 5 Szpinak mrożony kg 50 L.p. Nazwa J.m Ilość w kg 1 2 3 4 VI GRUPA VI - strączkowe 1 Groch łuszczony kg 700 2 Fasola kg 700.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.42.20.00-2, 15.41.11.00-3, 15.50.00.00-3, 15.83.12.00-4, 15.86.00.00-4, 15.30.00.00-1, 15.33.11.30-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Zabrzu
ul. Sądowa 1
41-800 Zabrze.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2012 godzina 08:30, miejsce: Sekretariat Aresztu Śledczego w Zabrzu ul. Sądowa 1 41-800 Zabrze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tłuszcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Olej roślinny do smażenia i surówek, opakowanie 0,9 lub 1,0 litr litr 1 700 2 Masło roślinne do smarowania pieczywa, kostka 250g, zawartość tłuszczu w 100g minimalnie 50g kg 5 800.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.41.11.00-3, 15.43.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przetwory mleczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 Mleko półtłuste w proszku kg 800 4 Ser biały półtłusty minimalna trwałość 14dni, pakowany w kostki po 250g kg 2 000 5 Ser topiony 100g kg 400 6 Serek homogenizowany owocowy opakowanie 150g, minimalna trwałość 14 dni kg 600 7 Serek kanapkowy kg 200 8 Serek fromage opakowanie 100g. minimalna trwałość 28 dni kg 700 9 Jogurt naturalny opakowanie 200g. minimalna trwałość 14 dn kg 100 10 Jogurt owocowy opakowanie 150g, minimalna trwałość 14 dni kg 500 11 Maślanka opakowanie 1000g minimalna trwałość 14 dni litr 400 12 Śmietana 18% tłuszczu opakowanie 400 - 500g, minimalna trwałość 14 dni kg 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.00.00-6, 15.54.00.00-5, 15.55.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cukier.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Cukier biały w opakowaniach do 30kg kg 5 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.12.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Herbata i kawa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Herbata granulowana w opakowaniu 100g kg 200 2 Kawa zbożowa kg 300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mrożonki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Fasolka szparagowa mrożona kg 150 2 Brukselka mrożona kg 100 3 Bukiet z jarzyn mrożonych kg 100 4 Kalafior mrożony kg 100 5 Szpinak mrożony kg 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Strąkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Groch łuszczony kg 700 2 Fasola kg 700.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.33.11.30-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Dostawa sprzętu jednorazowego do cewnikowania serca i urządzeń do stymulacji serca dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- ,.Kompleksowa organizacja wydarzenia kulturalnego na terenie Strefy Carnall Sztolni Królowa Luiza w Zabrzu, w ramach Carnall Festiwal 2024''.
- Dostawa odczynników.
- Zakup sprzętu medycznego tj. stanowiska do audiometrii i tympanometrii oraz do badań ABR oraz stanowiska do badań: V-HIT i VEMP dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- ,,Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 2024 r. na część 2" II półrocze
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W MILANÓWKU CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 3
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie na II półrocze 2024 roku.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki MOPS w Lipnie w drugiej połowie 2024 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.