eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZiębiceWymiana pokrycia dachowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Ziębicach przy ul.Kościelnej nr 10



Ogłoszenie z dnia 2012-08-10

Ziębice: Wymiana pokrycia dachowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Ziębicach przy ul.Kościelnej nr 10
Numer ogłoszenia: 297324 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Kościelna 10-12, 57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8191393, faks 074 8190984.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsziebice.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Ziębicach przy ul.Kościelnej nr 10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Wymiana pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym Domu Pomocy Społecznej w Ziębicach ul.Kościelna 10 1.Opis zamówienia : 1.1.Zakres robót budowlanych i przełożenia pokrycia dachowego budynku : - Rozbiórka pokrycia z dachówek, karpiówka podwójnie - Rozebranie konstrukcji więżb dachowych, ołacenie dachu, odstęp łat ponad 24 cm - Pokrycie dachów, ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczajacego z folii, - Ołacenie połaci dachowych łatami 38x50 mm w rozstawie ponad 24 cm przyjęto 30% wartości pozycji-kontrłaty, krotność 0,30, - Pokrycie dachów dachówką, karpiówka ceramiczna o wym.38,0*18,0 cm w koronkę na wkręty zużycie 36 szt-m2. Uwzględnić 811 szt dachówki z odzysku uprzednio zdemontowanej bez ceny dachówki, - Przełozenie pokrycia z dachówki ceramicznej, gąsiorów ceramicznych z dostawą i montażem uszczelki wentylacyjnej kalenicy, - Nasady wentylacyjne blaszane, wlot Fi-20 cm, blacha stalowa grubości 0,60 mm , - Rozebranie obróbek blacharskich :murów ogniowych, okapów kołnierzy,gzymsów itp. z blachy nie nadajacej się do użytku, - Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku, - Obróbki z blachy ocynkowanej przy szerokości w rozwinieciu do 25 cm, - Różne obróbki-montaż z gotowych elementów z blachy stalowej ocynkowanej, szerokość w rozwinięciu do 25 cm uprzednio zdemontowanej bez ceny obróbki materiał z odzysku, - Malowanie 2-krotne farbą lowicyn obróbek blacharskich o powierzchni ponad 0,50-m2, bez szpachlowania, - Rynny dachowe z blachy ocynkowanej, półokrągłe o średnicy 15 cm, -Rynny dachowe- montaż z gotowych elementów, półokrągłe, Fi-15 cm, blacha ocynkowana rynny i uchwyty uprzednio zdemontowane bez ceny rynny i uchwytów materiał z odzysku, - Malowanie farbą lowicyn elementów metalowych, rynny i rury spustowe , 2-krotne - Przemurowanie kominów z cegieł klinkierowych, do 0,5 m3-miejsce , - Wykonanie rusztowania przy kominach, o obwodzie 2-5m - Przecieranie istniejących tynków wewnetrznych z zeskrobaniem farby na ścianach kominowych, - Gruntowanie podłoży powierzchnie pionowe, preparatem Atlas Uni Gruntowanie - Malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych tynków gładkich bez gruntowania, 2-krotnie - Okna i włazy dachowe fabrycznie wykończone, wyłaz dachowy, - Uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych kategorii III (ściany,loggie,balkony), podłoże: cegła,pustaki ceramiczne, gazo-i pianobeton: do 5-m2 (w 1 miejscu) wapno hydratyzowane (kg), - Malowanie 2-krotne zewnętrznych tynków gładkich bez gruntowania, - Demontaż + ponowny montaż drabinek przeciwśniegowych wraz z uchwytami-materiał z odzysku bez ceny drabinek i uchwytów, -Dostawa i montaż nowych drabinek przeciwśniegowych wraz z uchwytami, -Wymiana elementów podłóg z desek,ślepe podłogi z desek niestruganych o grubości 25 mm, -Impregnacja ognioochronna elementów drewnianych, desek,płyt,bali i krawędziaków Fobos M- 4 , -Konstrukcje stalowe na ustawionych masztach, rozebranie, 1.2.Wykonanie instalacji odgromowych : -montaż wsporników instalacji odgromowej na dachu stromym krytym dachówką -montaż przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej z prętów stalowych, -montaż złączy odgałężnych instalacji odgromowych, -montaż wsporników instalacji uziemiającej i odgromowej na ścianie, -montaż złączy kontrolnych instalacji odgromowych, -montaż iglic kominowych na dachu, -montaż złączy do rynny okapowej, -pomiary uziemienia ochronnego, roboczego i instalacji odgromowej, 1.3.Roboty malarskie: -malowanie konstrukcji stalowych, -malowanie tynków. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia określonego w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w zakresie rzeczowym określonym w przedmiarze robót ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.26.12.11 - Kładzenie płytek dachowych 45.26.12.13 - Kładzenie dachów metalowych 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1 975,00 zł (słownie:jeden tysiąc dziewięćset siedemdziesiąt pięć złotych - na czas związania ofertą). 2 Formy wniesienia wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dn. 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ząbkowicach Śl. Oddział w Ziębicach nr rachunku 20 9533 1072 2007 0002 5392 0002. 4.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego w Kasie na II piętrze , na kserokopii dowodu wadium uzyskać pisemne potwierdzenie przez pracownika Księgowości o treści: za zgodność z oryginałem, data... , podpis) i załączyć do oferty. 5.Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: 5.1upłynie termin związania ofertą, 5.2zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego i wniesione zostanie zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 5.3przetarg zostanie unieważniony a odwołania zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia, 5.4Zamawiający zwróci niezwłoczne wadium na wniosek Wykonawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania, którego oferta została odrzucona. 6.Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana zostanie zatrzymane w przypadku, gdy Wykonawca: 6.1odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 6.2zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.Wadium Wykonawcy wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy składający ofertę wspólną(w formie konsorcjum) winni spełnić warunek określony w art.23 ust.2 ustawy ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. a)Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.1, musi się znajdować w ofercie wspólnej Wykonawców.b)Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania, zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje,korespondencję itp.c)Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców powinna spełniać następujące wymagania :-oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ, dokumenty dotyczące własnej firmy, oświadczenie dotyczące okoliczności określonych w art.22 ustawy,odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy;jeżeli jednak podmiot występujący wspólnie(spółka cywilna) na podstawie odrębnych przepisów do celów podatkowych lub związanych z ubezpieczeniami jest traktowany jako jeden podmiot(jednostka organizacyjna)-dokumenty te powinien złożyć niezależnie także ten podmiot.d)Dokumenty wymienione w dziale V ppkt 3(dot.polisy) składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.Warunki dotyczące polisy zostaną przez Zamawiającego uznane za spełnione,jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać je łącznie.e)dokumenty wspólne, np.oferta cenowa, harmonogram robót, wykaz osób i podmiotów przewidzianych do realizacji zamówienia, wykaz wykonanych robót, itp. składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, f) wadium w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.6.Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w rozdziale V niniejszej specyfikacji.7.Przed podpisaniem umowy ( w przypadku wygrania przetargu) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą co najmniej : -zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego zwoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, - określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, - czas obowiązywania umowy który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania rękojmi.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak

  • nie należy przedkładać oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsziebice.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.dpsziebice.republika.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Ziębice ul.Kościelna 12 -sekretariat II p.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.