eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa komputerów, monitorów, notebooków, drukarek, zasilaczy awaryjnych, skanerów i projektora oraz oprogramowania dla IERiGŻ-PIB.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Warszawa: Dostawa komputerów, monitorów, notebooków, drukarek, zasilaczy awaryjnych, skanerów i projektora oraz oprogramowania dla IERiGŻ-PIB.
Numer ogłoszenia: 297308 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy , ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 50 54 444, faks 022 8271960.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ierigz.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: prace badawczo-rozwojowe w dziedzinie nauk ekonomicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów, monitorów, notebooków, drukarek, zasilaczy awaryjnych, skanerów i projektora oraz oprogramowania dla IERiGŻ-PIB..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych komputerów, monitorów, notebooków, drukarek, zasilaczy awaryjnych, skanerów i projektora oraz oprogramowania wymienionych w pkt. 2.1.1. - 2.1.6. Minimalną konfigurację i parametry sprzętu określono w załączniku nr 5 do SIWZ. 2.1.1. Zadanie I Składnik 1 - dostawa 5 szt. zestawów komputerowych (komputer, monitor, zasilacz awaryjny) Składnik 2 - dostawa 2 szt. notebooków 17 Składnik 3 - dostawa 5 szt. notebooków 15 2.1.2. Zadanie II Składnik 1 - dostawa 1 szt. projektora 2.1.3. Zadanie III Składnik 1 - dostawa 13 szt. komputerów Składnik 2 - dostawa 3 szt. monitorów 17 Składnik 3 - dostawa 21 szt. zasilaczy awaryjnych do PC Składnik 4 - dostawa 13 szt. notebooków 15,4 2.1.4. Zadanie IV Składnik 1 - dostawa 5 szt. drukarek kolorowych Składnik 2 - dostawa 3 szt. drukarek monochromatycznych Składnik 3 - dostawa 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego Składnik 4 - dostawa 8 szt. skanerów I Składnik 5 - dostawa 1 szt. skanera II 2.1.5. Zadanie V Składnik 1 - dostawa 1 szt. komputera APPLE MAC 20 Składnik 2 - dostawa 1 szt. dysku do Mac Book Pro 320 GB 17 Składnik 3 - dostawa 1 szt. programu do PC - Upgrade do Adobe Creative Suite Premium CS-Windows Składnik 4 - dostawa 1 szt. programu do MAC - Upgrade do Adobe Creative Suite Premium 3 do 4 Mac Składnik 5 - dostawa 1 szt. programu do MAC- Program Gwarek do QuarkXpress 7 Mac Składnik 6 - dostawa 1 szt. programu do MAC - Upgrade QuarkXpress 7do 8 Mac Składnik 7 - dostawa 2 szt. programu do MAC - Program Parallels Deskop używany w iMac i w Mac Book Pro służacy do szybkiego przejścia z systemu Leopard na system Windows 2.1.6. Zadanie VI Składnik 1 - dostawa 1 szt. programu STATISTICA 8 PL wersja akademicka Składnik 2 - dostawa 1 szt. programu STATISTICA 8 PL wersja akademicka zawierająca zestaw programów: STATISTICA Pakiet Podstawowy, Modele Zaawansowane, Analizy Wielowymiarowe oraz Analiza Mocy Testów Składnik 3 - dostawa 1 szt. programu LIMDEP Version 9.0 Składnik 4 - dostawa 2 szt. programu Acrobad Adobe 9.0 Professional Składnik 5 - dostawa 1 szt. programu AIMMS 3,9 wersja akademicka Składnik 6 - dostawa 2 szt. programu OCR Abbyy Finereader 9.0 Składnik 7 - dostawa 1 szt. programu Office 2007 Professional 2.2. Wyklucza się zaoferowanie urządzeń używanych lub składanych z używanych części. Sprzęt musi być fabrycznie nowy. 2.3. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego na komputerach oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego ze sprzętem komputerowym. 2.4. Sprzęt ma być zaoferowany w postaci jednowariantowej opcji zaproponowanej przez Wykonawcę, tzn. z podaniem konkretnych wartości parametrów (załącznik nr 7 do SIWZ). 2.5. Minimalny okres gwarancji oraz czas i miejsce naprawy zostały określone przy poszczególnych składnikach. 2.6. Gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego do instalowania i wymiany w zakupionym sprzęcie standardowych kart i urządzeń zgodnie, z zasadami sztuki, przez wykwalifikowany personel Zamawiającego. 2.6. W razie, gdy sprzęt będzie naprawiany 3 krotnie, Zamawiającemu będzie przysługiwać wymiana sprzętu na nowy, taki sam lub odpowiedni. 2.7. Zepsute podzespoły (w okresie gwarancji) muszą być wymienione na fabrycznie nowe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 38.52.00.00 - Skanery 38.65.21.00 - Projektory 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: a) w odniesieniu do Zadania I - 1 000 zł b) w odniesieniu do Zadania III - 2 500 zł c) w odniesieniu do Zadania IV - 350 zł d) w odniesieniu do Zadania V - 450 zł e) w odniesieniu do Zadania VI - 600 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy Pzp oraz warunki szczegółowe: 5.1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.1.2 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.1.3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Pzp. 5.1.4 O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5.1.5 Zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia określonemu w pkt.3 Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych warunków w pkt 6 przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Dokumenty wymagane od Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu 6.1. Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ należy załączyć: 6.1.1. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 6.1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 6.1.3. Aktualny w terminie składania ofert odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 6.1.4. Aktualne w terminie składania ofert zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub wraz z dokumentem z tego urzędu, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 6.1.5. Aktualne w terminie składania ofert zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na Fundusz Ubezpieczeń Społecznych lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 6.1.6.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ Wykaz zrealizowanych dostaw oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż jako Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat wykonał minimum 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem (polegające odpowiednio na dostawie sprzętu komputerowego i oprogramowania) zamówieniu określonemu w pkt. 3 i o wartości nie mniejszej niż: a) w odniesieniu do Zadania I - 50 000 zł brutto każda b) w odniesieniu do Zadania III - 100 000 zł brutto każda c) w odniesieniu do Zadania IV - 15 000 zł brutto każda d) w odniesieniu do Zadania V - 15 000 zł brutto każda e) w odniesieniu do Zadania VI - 25 000 zł brutto każda W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 6.1.7. Wypełniony i podpisany szczegółowy opis oferowanego sprzętu (załącznik nr 7 do SIWZ). 6.1.8. Wymagane w załączniku nr 5do SIWZ certyfikaty. 6.1.9. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 6.1.10. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.3. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pk. 6.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 6.4.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ierigz.waw.pl w zakładce zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - PIB ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa pokój 115.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - PIB ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa pokój 212.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.