Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-28
Kraków: Remont instalacji centralnego ogrzewania
w budynku Domu Pomocy Społecznej
Numer ogłoszenia: 297190 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Łanowa 39, 30-725 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6532247, faks 012 6590041.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpslanowa39.republika.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Domu Pomocy Społecznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont instalacji centralnego ogrzewania obejmujący demontaż starych rurociągów, grzejników i zaworów, montaż nowych rurociągów, grzejników i zaworów oraz roboty murarskie, tynkarskie i malarskie, w budynku Domu Pomocy Społecznej Krakowie przy ul. Łanowej 39..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: a) złożą ofertę, b) spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy, c) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy, d) wniosą wadium. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy , b) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, c) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, d) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów, zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zmianami) . 1. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dla osób fizycznych) i umowa spółki cywilnej(dla spółek cywilnych) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy (stanowiące Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ), c) aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych w tym okresie), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, b) wykaz osób, które będą odpowiedzialne za wykonanie zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności, c) w odniesieniu do osób wyszczególnionych w pkt.2b - udokumentowane uprawnienia niezbędne do wykonywania poszczególnych prac lub czynności w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia ( odpis decyzji - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego). 3. Pozostałe dokumenty: a) ważne pełnomocnictwo lub upoważnienie do działania w imieniu wykonawcy (w przypadku gdy osoby występujące w imieniu wykonawcy nie są wyszczególnione rejestrze sadowym lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), b) wypełniony formularz ofertowy (stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ), c) uzupełniony i podpisany projekt umowy wyrażający zgodę na warunki w niej zawarte (stanowiący Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ), d) dowód wpłaty wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dpslanowa39.republika.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej
30-725 Kraków
ul. Łanowa 39.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej, 30-725 Kraków, ul. Łanowa 39 Sekretariat - parter. - w godzinach: 9.00 - 14.00 , od poniedziałku do piątku..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Położenie płytek gresowych w kl. I-III oraz pomieszczeniach zsypowych kl. II-III w budynku ul. Grota Roweckiego 39
- Wymiana 3 szt. wind osobowo - towarowych (MDA) w budynku mieszkalnym ul. Grota Roweckiego 39
- Montaż instalacji ogniw fotowoltaicznych w budynku ul. Lipińskiego 6
- Dostawa samochodu osobowego SUV klasy D o napędzie hybrydowym plug-in.
- Dostawa aparatów telefonicznych VOIP dla Sądu Rejonowego w Wieliczce
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy papieru biurowego, na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem UJ Collegium Medicum).
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





