To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-10
Sosnowiec: Sprzedaż i dostawa materiałów do remontów
Numer ogłoszenia: 297140 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242492 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sosnowcu, ul. 3 Maja 41, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 266 34 26, faks 32 266 63 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa materiałów do remontów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa materiałów do remontów wymienionych w załącznikach nr 1.1 do 1.10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Miejscem dostaw są obiekty zlokalizowane na terenie miasta Sosnowca według adresów wymienionych w załączniku do umowy. Osobami odbierającymi towar w danym obiekcie będą ich kierownicy wymienieni w tym załączniku. Wykonawca każdorazowo zobligowany jest do zawiadomienia osoby wskazanej w umowie, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem o terminie każdej z dostaw, precyzyjnie wskazując dzień i godzinę dostawy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały do remontów w miejsce wskazane przez Zamawiającego zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz zapewnić ich rozładunek. Wykonawca własnym kosztem i staraniem odbierze opakowania zwrotne w terminie 30 dni kalendarzowych od wezwania Zamawiającego (pisemnie, e-mailem lub faksem). Dostarczone materiały do remontów muszą być zgodne z ofertą przetargową Wykonawcy oraz formularzem specyfikacji cenowej, a ponadto w odniesieniu do produktów objętych gwarancją / terminem przydatności do użycia posiadać na opakowaniu trwały nadruk określający datę produkcji i okres ważności lub okres ważności. W przypadku dostarczenia materiałów do remontów przeterminowanych, niezgodnych z ofertą lub z zamówieniem, uszkodzonych, bądź posiadających wady ukryte - Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia w ich miejsce materiałów do remontów wolnych od wad w nieprzekraczalnym terminie 7 dni kalendarzowych, licząc od dnia zgłoszenia pisemnej reklamacji przez Zamawiającego. W uzasadnionych przypadkach termin ten może ulec wydłużeniu, za zgodą Zamawiającego. Okres przydatności do użycia dla materiałów do remontów, dla których cecha ta ma istotne znaczenie nie może być krótszy niż 3 miesiące licząc od daty dostawy. W przypadku zaprzestania przez producenta produkcji danego materiału, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamiennika o tych samych lub lepszych parametrach i w takiej samej cenie ofertowej. Dostarczone materiały do remontów powinny odpowiadać wszelkim wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy stosowne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane 44.80.00.00 - Farby, lakiery i mastyksy 44.81.00.00 - Farby 39.22.42.10 - Pędzle malarskie 44.51.10.00 - Narzędzia ręczne 44.51.20.00 - Różne narzędzia ręczne 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 44.16.00.00 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy 44.51.00.00 - Narzędzia 44.52.11.40 - Zamki do mebli 44.22.00.00 - Stolarka budowlana 44.11.14.00 - Farby i okładziny ścienne 34.92.82.00 - Ogrodzenia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprzedaż i dostawa materiałów budowlanych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. "BUD-CHEM" ADAMEK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. "BUD-CHEM" ADAMEK SPÓŁKA JAWNA
- P.P.H.U. BUD-CHEM ADAMEK spółka jawna, ul. Nowy Świat, 41-706 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22922,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35946,50
Oferta z najniższą ceną: 35946,50 / Oferta z najwyższą ceną: 39462,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sprzedaż i dostawa materiałów malarskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MALEX, ul. Ujazdowska 78, 47-100 Strzelce Opolskie, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22181,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19864,00
Oferta z najniższą ceną: 19864,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27994,90
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Sprzedaż i dostawa materiałów ślusarskich i metalowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MACIEJ ROSA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MACIEJ ROSA
- Firma Handlowo - Usługowa AGMET, ul. Elsnera 13, 92-504 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9349,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14073,83
Oferta z najniższą ceną: 14073,83 / Oferta z najwyższą ceną: 14337,90
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Sprzedaż i dostawa materiałów elektrycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ELTRANS Sp. z o.o., ul. Inwalidzka 11, 41-506 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30400,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38271,03
Oferta z najniższą ceną: 38271,03 / Oferta z najwyższą ceną: 43998,44
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Sprzedaż i dostawa materiałów hydraulicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU BIEGAŃSCY spółka jawna, ul. 1-go Maja 107, 41-706 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12299,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10402,28
Oferta z najniższą ceną: 10402,28 / Oferta z najwyższą ceną: 17426,40
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Sprzedaż i dostawa narzędzi ręcznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MACIEJ ROSA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MACIEJ ROSA
- Firma Handlowo - Usługowa AGMET, ul. Elsnera 13, 92-504 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6329,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7570,75
Oferta z najniższą ceną: 7570,75 / Oferta z najwyższą ceną: 10475,10
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Sprzedaż i dostawa stolarki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. POLIFARB-BECKERS s.c., ul. Wspólna 22, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 373,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1980,00
Oferta z najniższą ceną: 1980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1980,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Sprzedaż i dostawa tynku mozaikowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. POLIFARB-BECKERS s.c., ul. Wsólna 22, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1170,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1265,00
Oferta z najniższą ceną: 1265,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1265,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Sprzedaż i dostawa płotków lamelowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. POLIFARB-BECKERS s.c., ul. Wspólna 22, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 484,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1600,00
Oferta z najniższą ceną: 1600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej
- Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem) do siedziby Zamawiającego materiałów do poziomego oznakowania dróg
- Wyłonienie kadry kierowniczej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
- "Objęcie serwisem oprogramowania aplikacyjnego (AMMS/INFOMEDICA) dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św .Barbary w Sosnowcu"
- Dostawa i montaż urządzenia do rozrywania worków wraz z demontażem poprzedniego sprzętu.
- Konserwacja potoków i rowów na terenie miasta Sosnowca.
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie pracowni CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców" - III
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" przy ul. T. Kościuszki w Siewierzu
- Dostawę materiałów ogólnobudowlanych II
- Dostawa wyposażenia do pracowni w Centrum Kształcenia Zawodowego Nr 1 w Jaśle - "Zadanie 4 - Wyposażenie pracowni kształcenia praktycznego w narzędzia ręczne"
- Dostawa materiałów budowlanych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Utworzenie dodatkowych miejsc w Żłobku Gminnym w Dydni, 36-204 Dydnia 212
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.