eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goraj › Dostawa koparko-ładowarki kołowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-03

Goraj: Dostawa koparko-ładowarki kołowej
Numer ogłoszenia: 297127 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Goraj , ul. Bednarska 1, 23-450 Goraj, woj. lubelskie, tel. 084 6858002, faks 084 6858118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goraj.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koparko-ładowarki kołowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki, rok prod. 2008, dotychczas nie rejestrowanej, dla której - po zakupie Zamawiający będzie pierwszym właścicielem. 2. Przedmiotem dostawy może być koparko-ładowarka o następujących parametrach: 1) silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o poj. - min 4500m3 2) moc silnika min. 95 KM, 3) napęd na obie osie (4x4) z możliwością rozłączenia napędu, spełniające wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych z godnie z obowiązującymi przepisami Prawo o Ruchu Drogowym, 4) manualna skrzynia biegów zsynchronizowana 4x4 5) system umożliwiający rozruch silnika w niskich temperaturach, 6) układ hydrauliczny wyposażony w podwójną pompę, 7) kabina operatora wyposażona w ogrzewanie, drzwi po obu stronach kabiny, uchylne szyby, regulowaną kolumnę kierownicy, oświetlenie wnętrza, 8) światła robocze oświetlające miejsce pracy, 9) immobiliser, 10) mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego, 11) głębokość kopania - min. 5,5m 12) mechaniczny układ samo poziomowania łyżki, 13)system powrotu łyżki do pozycji kopania 14) wysokość załadunku - min 4,5m 15) udźwig do pełnej wysokości - min. 3500kg, 16) sterowanie układem ładowarkowym za pomocą wielofunkcyjnej dźwigni, 17) sterowanie układem koparkowym za pomocą dwóch dźwigni w standardzie ISO, 18) łyżka do kopania szeroka(skarpowa) 19) łyżka do kopania wąska, 20) szybkozłącze mechaniczne na osprzęcie koparkowym, 21) łyżka ładowarkowa wielofunkcyjna, 22) pojemność łyżki ładowarkowej - min. 1m3 23) pług odśnieżny ukosowany hydraulicznie - min. 2800, 24) gaśnica, 25) trójkąt ostrzegawczy, 26) apteczka, 27) instrukcja w języku polskim 28) czas reakcji serwisu - max. 48 godz. od moment zgłoszenia awarii, 28) gwarancja - min. 12 m-cy 29) dostawa w miejsce wskazane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.20.00.00 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien spełniać następujące warunki: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożyć formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ 6) zaakceptować warunki zawarte we wzorze umowy B) Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formy (spełnia) - (nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oświadczenia i formularze: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru. 3. Parafowany przez wykonawcę wzór umowy. B) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składające ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goraj.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Goraj, ul. Bednarska 1, 23-450 Goraj, pok. Nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Goraj, ul. Bednarska 1, 23-450 Goraj, pok. Nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.