eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kunów › Zaprojektowanie, wykonanie modernizacji i rozbudowy oraz konserwacja systemu oświetlenia ulicznego i drogowego w Gminie Kunów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-21

Kunów: Zaprojektowanie, wykonanie modernizacji i rozbudowy oraz konserwacja systemu oświetlenia ulicznego i drogowego w Gminie Kunów
Numer ogłoszenia: 297093 - 2010; data zamieszczenia: 21.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Kunowie , ul. Warszawska 45B, 27-415 Kunów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2611356, 2613174, 2611358, faks 041 2611356, 2613174, 2611358.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, wykonanie modernizacji i rozbudowy oraz konserwacja systemu oświetlenia ulicznego i drogowego w Gminie Kunów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnej dokumentacji projektowej pn.: Modernizacja infrastruktury oświetleniowej Miasta i Gminy Kunów wraz z elektroniczną (cyfrową) ewidencją wspomagającą zarządzanie utrzymania oświetlenia ulicznego i drogowego. Dokumentacja Projektowa powinna być wykonana w sposób umożliwiający jej uzgodnienie z właścicielem konstrukcji wsporczych na których będą zamontowane oprawy wg standardu określonego w WTM (Warunkach Technicznych Modernizacji). Wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektowa wykonaną przez wykonawcę poprzez remont lub wymianę następujących elementów systemu: -istniejących konstrukcji nośnych - wysięgniki, mocowania, haki, -istniejących elementów zasilających i zabezpieczeń - przewody od granicy stron, skrzynki bezpiecznikowe, bezpieczniki, -wymiana oraz dowieszenie wybranych istniejących punktów świetlnych - oprawy i źródła światła w miejscach aktualnego zawieszenia w ilości 594 szt., Zakres prac dla poszczególnych miejscowości Gminy zawiera dokumentacja programowa. Budowę w oparciu o PFU systemu oświetlenia w ilości łącznej 77 szt. punktów świetlnych na 14 odcinkach o łącznej długości 8 000 m z 1 punktem sterowania SON. Zamówienie obejmuje usługę prowadzenia konserwacji zmodernizowanego systemu oświetleniowego przez 3 letni okres obowiązywania gwarancji na wykonane roboty za kosztorysową cenę ofertową uzależnioną od ilości opraw objętych konserwacją. Przedmiot zamówienia należy wykonać w wymaganych terminach, określonych poniżej: 1. Etap I - Zaprojektowanie i wymiana opraw wraz ze źródła światła na istniejących konstrukcjach wsporczych w Mieście i Gminie Kunów zgodnie z dokumentacją programową posiadaną przez zamawiającego - 594 szt. punktów świetlnych - 3 miesiące od daty zawarcia umowy. 2. Etap II - zaprojektowanie oraz budowa oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie Gminy Kunów, zgodnie z programami funkcjonalno-użytkowymi - 77 szt. punktów świetlnych, na łącznej długości 8 000 m w 14 odcinkach - 18 miesięcy od daty zawarcia umowy. 3. Etap III - usługa prowadzenia konserwacji zmodernizowanego systemu oświetleniowego przez 3 letni okres obowiązywania gwarancji na wykonane roboty.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 39.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w kwocie 30.000 zł (trzydzieści tysięcy zł). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275) 4.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego z dopiskiem na blankiecie przelewu wadium przetargowe na wykonanie modernizacji i przebudowy oświetlenia ulicznego Miasta i Gminy Kunów. Bank: Bank Spółdzielczy Ostrowiec Nr rachunku: 54 8507 0004 2001 0016 3864 0065 Kopię dowodu przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 5.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib i daty zawarcia umowy; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 3) kwotę gwarancji; 4) termin ważności gwarancji; 5) nieodwołalne i bezwarunkowe (bez sprzeciwu), na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności, gdy wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; -w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 P.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 P.z.p. lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Postanowienia ust. 5 stosuje się również do poręczeń, określonych w ust. 3 pkt 2) oraz 3). 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w ofercie. Wykonawca załącza do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwale zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 8. Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia składania ofert tj. do 5 listopada 2010r do godz. 1100. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wymienioną wyżej formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwie roboty [ dwie niezależne umowy ] w zakresie sieci elektrycznych na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł brutto każda, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek ten uznaje się za spełniony, jeśli poszczególne roboty wykonane były na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł brutto każda. Na dowód tego przedłoży Wykaz robót wraz z dokumentami poświadczającymi na każdą umieszczoną w nim robotę budowlaną, zgodnie z załącznikiem nr 8 do Oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Dysponują odpowiednim sprzętem budowlanym tj.: - min. 3 szt. samochodowych podnośników montażowych - min. 2 szt. samochodów ciężarowych ( powyżej 3,5 t ) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego w wymaganym zamówieniem zakresie, zgodnie z załącznikiem nr 7 do Oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie osób zdolnych do wykonania zamówienia. Dysponują, co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wykonawca przedłoży Wykaz przewidzianych do realizacji kierowników budowy wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do Oferty; Dysponują, co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania projektów budowlanych zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Wykonawca przedłoży wykaz, przewidzianych do realizacji projektantów wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do Oferty; Dysponują co najmniej 15 (piętnastoma) osobami przeznaczonymi do wykonywania robót budowlanych. Wykonawca przedłoży wykaz, przewidzianych do realizacji osób zgodnie z załącznikiem nr 6 do Oferty wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadania takich uprawnień. Wykaz osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do Oferty legitymujące się aktualnym świadectwem kwalifikacyjnym D oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania tego zakresu zamówienia, jeżeli wykaże w informacji, że będzie dysponował; Wykaz osób posiadających uprawnienia do wykonywania projektów budowlanych zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do Oferty lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania tego zakresu zamówienia; Wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia legitymujących się aktualnymi uprawnieniami E uprawniających do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, zgodnie z załącznikiem nr 6 do Oferty oraz przedłoży pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania tego zakresu zamówienia, wykaże w informacji, że będzie dysponował; Oświadczenie własne, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane ogłoszeniem uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z wymaganiami punktów od a) do c).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. : a) posiadają opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. c) posiadają w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy mogą być dokonane tylko, jeśli zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie określonym warunkami takiej zmiany za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy. Podstawą ustalenia wynagrodzenia jest wykonany zakres robót potwierdzony protokołem odbioru, sporządzonym przez strony a jego wysokość określony zostanie w oparciu o kosztorys ofertowy. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości brutto wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT . Zmiana następuje w formie pisemnego aneksu do umowy ze skutkiem nieważności w razie jego niezachowania, 4. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 4.1. Zmiany spowodowane działaniem siły wyższej: 4.1.1. Jeżeli wykonanie umowy jest niemożliwe z powodu wydarzenia stanowiącego działanie siły wyższej zdefiniowanej w § 14 ust.1 i 2 to zamawiający zaświadczy, że wykonanie umowy nie jest możliwe. Wykonawca, po otrzymaniu takiego świadectwa, tak szybko jak to możliwe zabezpieczy teren budowy i wstrzyma roboty. 4.1.2. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń (silne mrozy poniżej -25°C, opady powyżej 200 mm/mies.) 4.2. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego: 4.2.1. Konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji programowej; 4.3. Zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności: 4.3.1. Przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. 4.3.2. Odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień. 4.4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 2.1. do 2.3. termin realizacji umowy może ulec odpowiedniemu przesunięciu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności. 4.5. Zmiany osobowe: 4.5.1. Zmiana osób przy pomocy, których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także w SIWZ, również będzie wymagała zaakceptowania przez zamawiającego. 5. Zmiana z naruszeniem pkt. 1-2 jest nieważna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kunow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Kunów - Urząd Miasta i Gminy Kunów 27-415 Kunów, ul. Warszawska 45b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Gmina Kunów - Urząd Miasta i Gminy Kunów 27-415 Kunów, ul. Warszawska 45b pok. Nr 210 sekretariat, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.