eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie w systemie bezgotówkowym w okresie 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.24.2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-04

Szczecin: Sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie w systemie bezgotówkowym w okresie 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.24.2015
Numer ogłoszenia: 297062 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie , ul. Matejki 6B, 71-615 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 8144206, faks 91 81-44-222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie w systemie bezgotówkowym w okresie 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.24.2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego) do samochodów służbowych Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych (magnetycznych lub mikroprocesowych lub hybrydowych) w okresie 24 miesięcy trwania umowy tj. od dnia 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r. 3.2. Dostawa paliw odbywać się będzie na stacjach paliw, którymi dysponować będzie Wykonawca na terenie całego kraju w systemie bezgotówkowym w których możliwe jest realizowanie kart paliwowych Wykonawcy. 3.3. Paliwa silnikowe - benzyna bezołowiowa 95 oraz olej napędowy będące przedmiotem dostawy muszą spełniać obowiązujące w Polsce normy określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1058 z późn. zm.). Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości wglądu do świadectwa jakości tankowego paliwa na stacjach paliw Wykonawcy na których dokonywane będzie tankowanie, na każde wezwanie Zamawiającego. 3.4. Szacunkowa ilość i asortyment będący przedmiotem dostawy: 1. Benzyna bezołowiowa 95, Szacunkowa ilość dostarczanego paliwa 67.156,13 litrów, 2. Olej napędowy Szacunkowa ilość dostarczanego paliwa 3.797,69 litrów 3.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości dostarczanego paliwa nie więcej niż 30% w stosunku do planowanej ilości. Nabycie mniejszej ilości paliwa niż wskazana w pkt 3.4 SIWZ nie będzie stanowiło nienależytego wykonania umowy i nie będzie podstawą jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. 3.6. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadzie sukcesywnych, bezgotówkowych tankowań w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego na wybranej stacji paliw należącej do Wykonawcy, na której możliwe jest realizowanie kart paliwowych Wykonawcy. 3.7. Wykonawca zobowiązany jest do wydania Zamawiającemu nieodpłatnie 19 szt. kart paliwowych w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego wydania dodatkowych kart paliwowych w przypadku zakupu przez Zamawiającego nowych samochodów. 3.8. Każda transakcja zakupu paliwa przez kierowcę Zamawiającego musi być zatwierdzona przez kierowcę Zamawiającego za pomocną poufnego kodu PIN, a następnie potwierdzona dowodem sprzedaży sporządzonym przez Wykonawcę. 3.9. Karta flotowa będzie służyła do zakupu paliw. 3.10. Park pojazdów Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Szczecinie liczy łącznie 18 samochodów służbowych w silnikami benzynowymi oraz 1 samochód służbowy z silnikiem diesla. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany nr rejestracyjnych i ilości samochodów. 3.11. Zakupy paliw będą rozliczane nie częściej niż 2 razy w miesiącu za następujące okresy od 1-go do 15 -go i od 16-go do ostatniego dnia miesiąca, na podstawie wystawionej faktury VAT, zawierającej wszystkie transakcje rozliczonego okresu. 3.12. Płatności będą regulowane przez Zamawiającego na podstawie wystawianych dwa razy w miesiącu zbiorczych faktur, do których załącznikiem będzie raport transakcji zawierających następujące dane: 1. data i czas przeprowadzenia transakcji, 2. nr rejestracyjny pojazdu, 3. nr karty paliwowych na podstawie której dokonano zakupu paliwa, 4. ilość i cenę zakupionego paliwa, 5. adres stacji paliw na której przeprowadzono transakcje. 3.13. Wymagana jest możliwość tankowania na wszystkich stacjach paliw Wykonawcy na terenie całego kraju w tym w szczególności na stacjach znajdujących się w następujących miejscowościach: Szczecin, Gryfice, Nowogard, Pyrzyce, Recz, Stargard Szczeciński. 3.14. W okresie obowiązywania umowy z wybranym w drodze przetargu Wykonawcą zapłata za zakup paliwa będzie dokonywana w oparciu o cenę obowiązującą w dniu zakupu na stacji paliw Wykonawcy (cena z dystrybutora)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy 30.16.31.00 - Karty na zakup paliwa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunku, wykaże, że posiada uprawnienia do wykonania usługi objętej zamówieniem tj. posiada koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012r. poz. 1059 z późn.zm.). 8.2.2. W celu wykazania, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualną w okresie trwania umowy koncesję na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełniania warunków udziału w postępowaniu - załacznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunku wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną stacją paliw czynną całodobowo w następujących miastach: Szczecin, Gryfice, Nowogard, Pyrzyce, Recz, Stargard Szczeciński mogących realizować karty paliwowe.8.2.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia do oferty ty należy dołączyć następujące dokumenty: a) Wykaz stacji benzynowych, na których można realizować tankowanie za pomocą kart paliwowych oferowanych przez Wykonawcę w tym dysponowanie co najmniej jedna stacją paliw czynną całodobowo w następujących miastach: Szczecin, Gryfice, Nowogard, Pyrzyce, Recz, Stargard Szczeciński. Wykaz winien zawierać adres każdej stacji (miejscowość, nazwę ulicy jeżeli występuje i numer) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełniania warunków udziału w postępowaniu - załacznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełniania warunków udziału w postępowaniu - załacznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności faktury - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

19.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności poniżej wskazanych: 1) zmiana sposobu spełnienia świadczenia w przypadku niedostępności na rynku paliw o parametrach wskazanych w SIWZ, 2) miarkowanie wysokości kar umownych w okolicznościach wskazanych w odpowiednich przepisach kodeksu cywilnego, 3) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy według SIWZ, 4) Odstąpienie od wykonania części przedmiotu zamówienia z powodu jego zbycia, 5) Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, zmiana administratora obiektów). 6) Zamiany dotyczące płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzonych do umowy, a także zmiany samoistne o ile nie powodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie wykonawcy. 7) zmiana obowiązującej stawki VAT, jeśli zamiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie ul. Matejki 6B, 71-615 Szczecin, pokój 215 II piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie ul. Matejki 6B, 71-615 Szczecin, kancelaria pokój nr 5 parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.