Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2009-08-28
¦wiebodzin: Przebudowa drogi powiatowej nr 1242F o nawierzchni gruntowej - ul. £êgowska w ¦wiebodzinie przy budynkach nr 63-66
Numer og³oszenia: 296878 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kolejowa 2, 66-200 ¦wiebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4755307, faks 068 4755305.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swiebodzin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1242F o nawierzchni gruntowej - ul. £êgowska w ¦wiebodzinie przy budynkach nr 63-66.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1242F o nawierzchni gruntowej - ul. £êgowska w ¦wiebodzinie wraz z wykonaniem przy³±cza kanalizacji deszczowej. Ulica posiada ró¿ne rodzaje nawierzchni w kolejno¶ci od km 0+0,00: bitumiczna (w obrêbie skrzy¿owania), ¿u¿lowa oraz gruntowa. Aktualnie jezdnia jest mocno zdeformowana w wyniku barku jakichkolwiek zabiegów utrzymaniowych. Spadki poprzeczne zmienne od 0 do 4%. Nie ma mo¿liwo¶ci jednoznacznego okre¶lenia szeroko¶ci jezdni, gdy¿ pe³ni ona jednocze¶nie role parkingu dla mieszkañców. Szeroko¶æ pasa drogi liczona od ogrodzeñ do podnó¿a skarpy waha sie w granicach 5,0 - 9,50m. Odwodnienie realizowane jest powierzchniowo. Woda kierowana jest do dwóch wpustów deszczowych w obrêbie skrzy¿owania z ul. ¯aków. Brak zabiegów utrzymaniowych sprawi³, ¿e odwodnienie jest nieskuteczne, w skutek czego na jezdni powstaj± liczne zastoiska wody. Studnie deszczowe s± zamulone i nie pe³nia prawid³owo swojej funkcji..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 13.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowi±zany wraz ze z³o¿eniem oferty do wniesienia wadium w wysoko¶ci 3.500,00 z³otych s³ownie: trzy tysi±ce piêæset z³otych, zgodnie z art. 45 ustawy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu; 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto Starostwa Powiatowego BZ WBK oddzia³ w ¦wiebodzinie, Nr 31 1090 1593 0000 0001 0828 2407 z dopiskiem Wadium - Przebudowa drogi powiatowej - ul. £êgowska.III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy: a. posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Zamawiaj±cy ¿±da, w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê, nastêpuj±cych dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej wykonawców ka¿dy z nich musi z³o¿yæ ni¿ej wymienione dokumenty): - aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; - aktualnego za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; - aktualnego za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; b. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykazu niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ, jakimi dysponuje wykonawca, je¿eli z wynajmu, nale¿y za³±czyæ umowê u¿yczenia lub zobowi±zanie do wspó³pracy wystawione przez w³a¶ciciela sprzêtu - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 4 do SIWZ, w tym co najmniej: - frezarka - 1 szt - koparko - ³adowarka - 1 szt. - rozk³adarka mas bitumicznych- 1 szt. - samochód samowy³adowczy - 1 szt. - skrapiarka do bitumu - 1 szt. - spycharka - 1 szt. - zagêszczarka - 1 szt. - walec statyczny samojezdny ogumiony - 1 szt. - walec stalowy wibracyjny samojezdny - 1 szt. Wykaz sprzêtu, który zostanie wykorzystany przy realizacji przedmiotu zamówienia winien byæ zgodny z Polskimi Normami i Szczegó³owymi Specyfikacjami Technicznymi. Wykonawcy, którzy ubiegaj± siê wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mog± spe³niaæ ³±cznie. - wykazu osób i podmiotów, które bêd± wykonywaæ zamówienie oraz bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 5 do SIWZ; Wymagane jest, aby kierownik budowy posiada³ uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie obowi±zuj±cych przepisów oraz aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej Okrêgowej Izby Samorz±du Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z pó¼n. zm.) powy¿sze nale¿y do³±czyæ do oferty. Wykonawca, który wyka¿e osoby, którymi bêdzie dysponowa³ ma obowi±zek przedstawiæ pisemne zobowi±zanie innego podmiotu do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. - wykazu wykonanych robót oraz dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e oferent lub oferenci ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia zrealizowali samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zadania w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej dwa zadania odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia o warto¶ci co najmniej 70.000,00 z³otych brutto (siedemdziesi±t tysiêcy z³otych 00/100). Wykonawcy winni za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, np. referencje lub protoko³y odbioru robót itp. - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 6 do SIWZ; c. znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej wykonawców ich potencja³ ekonomiczno - finansowy bêdzie oceniany ³±cznie. - polisy lub umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê ubezpieczenia co najmniej 100.000,00 PLN (sto tysiêcy z³otych 00/100) Warto¶æ przedmiotu umowy nale¿y okre¶liæ na podstawie formularza ofertowego - wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1A do SIWZ. 2. Ocena spe³niania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach wyszczególnionych w pkt IX SIWZ. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów i o¶wiadczeñ musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ wy¿ej wymienione warunki s± przez wykonawcê spe³nione. Uzupe³nienie wymaganych dokumentów jest mo¿liwe po up³ywie terminu sk³adania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na podstawie art. 26 ust. 1, w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: a. posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Zamawiaj±cy ¿±da, w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê, nastêpuj±cych dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej wykonawców ka¿dy z nich musi z³o¿yæ ni¿ej wymienione dokumenty): - aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; - aktualnego za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; - aktualnego za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; b. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykazu niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ, jakimi dysponuje wykonawca, je¿eli z wynajmu, nale¿y za³±czyæ umowê u¿yczenia lub zobowi±zanie do wspó³pracy wystawione przez w³a¶ciciela sprzêtu - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 4 do SIWZ, - wykazu osób i podmiotów, które bêd± wykonywaæ zamówienie oraz bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 5 do SIWZ; - wykazu wykonanych robót oraz dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e oferent lub oferenci ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia zrealizowali samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zadania w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej dwa zadania odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia o warto¶ci co najmniej 70.000,00 z³otych brutto (siedemdziesi±t tysiêcy z³otych 00/100). Wykonawcy winni za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, np. referencje lub protoko³y odbioru robót itp. - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 6 do SIWZ; c. znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej wykonawców ich potencja³ ekonomiczno - finansowy bêdzie oceniany ³±cznie. - polisy lub umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê ubezpieczenia co najmniej 100.000,00 PLN (sto tysiêcy z³otych 00/100) Warto¶æ zlecanych przez Zamawiaj±cego do wykonania robót nale¿y okre¶liæ wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1A do SIWZ. Uwaga! Ze wzglêdu na wynagrodzenie rycza³towe przedmiary robót i kosztorysy ofertowe s± jedynie pogl±dowe i stanowi± dokumentacjê pomocnicz± do z³o¿enia oferty. Inne dokumenty: 1. O¶wiadczenia o tre¶ci okre¶lonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych - wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej wykonawców ka¿dy z nich musi z³o¿yæ stosowne o¶wiadczenie. 2. O¶wiadczenia wskazuj±ce czê¶ci zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom (w formie orygina³u) - wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SIWZ (sk³adamy tylko wtedy je¿eli to dotyczy). 3. Pe³nomocnictwo - je¶li dotyczy, pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej przez notariusza - ustanowienie pe³nomocnika do reprezentowania wykonawców (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej wykonawców) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, które w szczególno¶ci powinno: - jednoznacznie okre¶laæ postêpowanie do którego siê odnosi, - precyzowaæ zakres umocowania, - wskazywaæ pe³nomocnika, - wyliczaæ wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, - byæ podpisane przez ka¿dego wykonawcê. 4. Stosowne pe³nomocnictwo, które nale¿y za³±czyæ w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej przez notariusza, do podpisania oferty w sytuacji, w której uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu w rejestrze lub ewidencji. Na ofertê oprócz ww. dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adaj± siê równie¿: - formularz ofertowy - wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1A, - projekt umowy - wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ (winien byæ zaakceptowany i podpisany przez upowa¿nionego przedstawiciela oferenta)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzin.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Starostwo Powiatowe w ¦wiebodzinie
ul. Pi³sudskiego 18, pokój nr 3
66-200 ¦wiebodzin.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Strostwo Powiatowe w ¦wiebodzinie ul. Kolejowa 2, Sekretariat I piêtro 66-200 ¦wiebodzin.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI Z ¦WIEBODZINA
- Rozbudowa ¦wiebodziñskiego Domu Kultury - etap II. Rozbudowa o dodatkow± salê kinow± oraz salê prób
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1239 Lubrza - Bucze - DK92
- Remont Obiektu przeznaczonego na realizacjê zadañ zwi±zanych z Ochron± Ludno¶ci i Obron± Cywiln± Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w ¦wiebodzinie.
wiêcej: przetargi w ¦wiebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa termomodernizacja budynku wielorodzinnego w msc. Krukowo 6 - Pilota¿ Modernizacji Energetycznej Budynków Popegeerowskich
- Wykonanie robót budowalnych polegaj±cych na remoncie dachu budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- "Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmian± przeznaczenia internatu (bursa) na O¶rodek Szkolno - Wychowawczy im. ks. Jana Twardowskiego"
- "Rewaloryzacja Alei Romera w Parku Grabiszyñskim". Zadanie realizowane w ramach Programu "Zielona rewolucja".
- Wykonanie izolacji i odwodnienia fundamentów budynku Pa³acu Wielopolskich w Chrobrzu
- Renowacja zbiornika wodnego w Dalikowie - II etap
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.