eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siechnice › Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla uczestników projektu Rozwój form aktywnej integracji poprzez kontrakty socjalne w Gminie Siechnice.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-10

Siechnice: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla uczestników projektu Rozwój form aktywnej integracji poprzez kontrakty socjalne w Gminie Siechnice.
Numer ogłoszenia: 296838 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach , ul. Wiosenna 7, 55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie, tel. 71 311 39 68, faks 71 311 39 68.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-siechnice.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla uczestników projektu Rozwój form aktywnej integracji poprzez kontrakty socjalne w Gminie Siechnice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dla uczestników projektu systemowego Rozwój form aktywnej integracji poprzez kontrakty socjalne w Gminie Siechnice współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w zakresie: Część I Kurs prawa jazdy kat. B dla 1 osoby Część II Kurs obsługa dystrybutorów gazowych LPG dla 5 osób Część III Kurs projektowanie i pielęgnacja terenów zielonych dla 8 osób Część IV Kurs operatora koparko-ładowarki dla 5 osób Część V Kurs opiekunka osób starszych dla 4 osób Część VI Kurs obsługi kas fiskalnych - dla 2 osób Część VII Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym i elektrycznym - dla 2 osób Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dziale XV SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawcy, którzy składają oferty do niżej wymienionych części złożą dokumenty potwierdzające: Część I - wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia, prowadzonego przez starostę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem; Część II uprawnienia do prowadzenia kursów w zakresie obsługi dystrybutorów gazowych LPG Część IV uprawnienia do prowadzenia kursów w zakresie koparkoładowarek kl. III; Część VII uprawnienia do prowadzenia kursów w zakresie wózki jezdniowe z napędem silnikowym i elektrycznym;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej 2 szkolenia grupowe zgodne w nazwie z przedmiotem niniejszego zamówienia lub o tematyce porównywalnej do przedmiotu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednią bazą (pomieszczeniami) do przeprowadzenia szkolenia dla grup; będzie dysponował odpowiednim i w odpowiedniej ilości sprzętem i materiałami dydaktycznymi do przeprowadzenia zajęć, tj. m.in. wykaże, że na każdego uczestnika kursu (w przypadku, gdzie program szkolenia przewiduje takie zajęcia) będzie przypadać osobne stanowisko komputerowe lub kasy fiskalnej (zamawiający nie dopuszcza możliwości równoczesnej pracy 2 lub więcej osób przy komputerze lub kasie fiskalnej)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadają odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie umożliwiające realizację przedmiotu zamówienia, tj. zatrudnia bądź będzie dysponował m.in. osobami jak niżej: -wykształcenie: minimum średnie lub kierunkowe zawodowe zgodne z zakresem wykonywanych czynności w zamówieniu -kwalifikacje: odpowiednie do rodzaju wykonywanych w zamówieniu czynności, np. do prowadzenia zajęć z obsługi kas fiskalnych, projektowanie i pielęgnacja terenów zielonych itd., w tym w przypadku składania oferty do: Części I - uprawnienia instruktora nauki jazdy, nauki techniki jazdy Części VII - uprawnienia instruktora nauki jazdy na wózkach jezdniowych -doświadczenie: wszystkie wskazane osoby do przeprowadzenia szkolenia muszą wykazać minimum 2 - letnie doświadczenie pracy w swoim zawodzie i co najmniej 2 - letnie doświadczenie w edukacji dorosłych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że jest w sytuacji ekonomicznej oraz finansowej pozwalającej na wykonanie usługi, stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie, że zapewni/posiada odpowiednią bazę techniczną do przeprowadzenia szkolenia, a także materiałów dydaktycznych przewidzianych dla uczestników szkolenia. 2. oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia na okoliczność wynikającą z art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, a a jeżeli Wykonawca jest osobą fizyczną to oświadczenie w tym zakresie tj. że wobec Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości; 3.szczegółową kalkulację kosztu kursu (preliminarz kosztów) z uwzględnieniem podania kosztu osobogodziny oraz kosztu szkolenia 1 osoby;4.program szkolenia z podaniem ilości godzin zajęć teoretycznych i praktycznych zgodny (jeśli dotyczy) ze standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych MPiPS; oraz: przy Części I: odpowiedni do treści rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów; przy Części II: zatwierdzony przez Transportowy Dozór Techniczny w Warszawie; przy Części IV: zgodny z programami szkolenia opracowanymi przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie;przy Części VII: moduł kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym i elektrycznym, zgodny z wytycznymi Ministerstwa Gospodarki- Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach. 5.co najmniej ramowe harmonogramy spotkań, ze wskazaniem tematyki i osób prowadzących zajęcia, wyszczególnionych w załączniku Nr 4 do SIWZ; 6.wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia; 7. wzór ankiety dla uczestników kursu służącej do oceny szkolenia;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadkach udokumentowanych zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można przewidzieć w toku niniejszego postępowania, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a)przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia;b)zmiany miejsca szkolenia; c)dokonania zmiany osób wskazanych do przeprowadzenia szkolenia;d) zmiany harmonogramu zajęć;e) odstąpienia od realizacji części programu szkolenia; f)zmiany ilości uczestników szkolenia. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops-siechnice.org.pl; bip.siechnice.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Wiosenna 7, 55-011 Siechnice, tel. 71-311-39-68.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat (pok.22) Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. Wiosenna 7, 55-011 Siechnice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Rozwój form aktywnej integracji poprzez kontrakty socjalne w Gminie Siechnice jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Poddziałanie 7.1.1.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość uczestników - 1 osoba. Absolwent kursu powinien zdobyć wiedzę i umiejętności wynikające z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. Nr 217 poz. 1834 ze zmianami). Program szkolenia musi spełniać minimum ustalone dla prawa jazdy kat. B w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217 poz. 1834 ze zm.). Szczegółowy opis znajduje się w Dziale XV SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs obsługi dystrybutorów gazowych LPG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość uczestników 5 osób. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników szkolenia z zagadnieniami teoretycznymi i praktycznymi obsługi instalacji do napełniania zbiorników LPG pojazdów samochodowych przystosowanych do zasilania gazem propan-butan jak również przygotowanie uczestników szkolenia do egzaminu przed komisją egzaminacyjną z Transportowego Dozoru Technicznego. Kurs powinien być przeprowadzony na podstawie programu szkolenia zatwierdzonego przez Transportowy Dozór Techniczny. Szczegółowy opis znajduje się w Dziale XV SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Projektowanie i pielęgnacja terenów zielonych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba uczestników: 8 osób. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z tematyką projektowania i pielęgnacji terenów zielonych oraz praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do samodzielnej pracy w tym zakresie. Absolwent kursu powinien zdobyć wiedzę m.in. w zakresie:podstawy miernictwa, architektura ogrodowa, charakterystyka podstawowych gatunków roślin wykorzystywanych w terenach zieleni, inwentaryzacja zieleni, podłoża ogrodnicze, komposty i nawozy,nawierzchnie ogrodowe,nasadzenia drzew i krzewów, zakładanie i pielęgnacja trawników,zakładanie i pielęgnacja rabat bylinowych, zakładanie i pielęgnacja kwietników sezonowych, sadzenie i przesadzanie drzew i krzewów,formowanie drzew i krzewów, kompozycje roślinne,organizacja prac, zasady kosztorysowania. Szczegółowy opis znajduje się w Dziale XV SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs operatora koparko-ładowarki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba uczestników - 5 osób. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do uzyskania uprawnień na wykonywanie robót ziemnych klasy III określonej specjalizacji w zakresie koparko-ładowarki. Zakres programowy szkolenia musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) i ma obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne. Część teoretyczna kursu ma obejmować zagadnienia z zakresu: dokumentacji technicznej maszyn roboczych, bezpieczeństwa i higieny pracy przy eksploatacji maszyn roboczych, technologii wykonywania robót ziemnych, użytkowania i obsługi maszyn roboczych. Część praktyczna kursu ma obejmować naukę eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych. Szczegółowy opis znajduje się w Dziale XV SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs opiekuna osób starszych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba uczestników - 4 osoby. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do podjęcia pracy w charakterze opiekunów osób starszych i niepełnosprawnych w domach opieki, zakładach pielęgnacyjnych, domach chorego i domach seniorów. Program kursu powinien być zgodny z krajowym standardem kwalifikacji zawodowych w zawodzie Opiekunka środowiskowa opracowanym przez MPiPS i znajdującym się na stronie www.kwalifikacje.praca.gov.pl . Absolwent kursu powinien zdobyć wiedzę m.in. w zakresie: umiejętności komunikacyjnych ,rozwijania swoich kompetencji społecznych;pielęgnacji osób starszych i przewlekle chorych;pierwszej pomocy;zasad żywienia; elementów rehabilitacji;organizacji opieki zdrowotnej i pomocy społecznej. Szczegółowy opis znajduje się w Dziale XV SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Obsługa kas fiskalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba uczestników 2 osoby. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z tematyką obsługi kas fiskalnych i terminali płatniczych oraz praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do ich użytkowania. Absolwent kursu powinien zdobyć wiedzę m.in. w zakresie: obsługi kas fiskalnych różnych typów;obsługi terminalu płatniczego;zagadnień przepisów prawa regulujących sprzedaż przy pomocy kas fiskalnych;organizacji pracy kasjera i jego odpowiedzialności materialnej;rozpoznawania znaków pieniężnych. Szczegółowy opis znajduje się w Dziale XV SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym i elektrycznym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba uczestników 2 osoby. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z tematyką obsługi wózków jezdniowych oraz praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do samodzielnego obsługiwania wózków napędzanych w transporcie wewnątrzzakładowym oraz nabycie uprawnień do samodzielnej wymiany butli gazowych jak również przygotowanie uczestników szkolenia do egzaminu przed komisją egzaminacyjną z Urzędu Dozoru Technicznego. Absolwent kursu powinien zdobyć wiedzę m.in. w zakresie: rozróżniania typów stosowanych wózków jezdniowych w transporcie wewnątrzzakładowym; budowy wózków, czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy, w czasie i po pracy wózkami; przepisów bhp kierowcy wózka jezdniowego; wiadomości z ładunkoznawstwa; praktycznej nauki jazdy wózkami; samodzielnej wymiany butli gazowej. Szczegółowy opis znajduje się w Dziale XV SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.