eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa maszyn, sprzętu i artykułów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-24

POZYCJA 29670

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa maszyn, sprzętu i artykułów biurowych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Jednostka Wojskowa Nr 3090, do kontaktów: Grzegorz Szczepański, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, fax 022 6815093. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.9rbm.rembertow.net Adres profilu nabywcy (URL): www.9rbm.rembertow.net Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Jednostka Wojskowa; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa maszyn, sprzętu i artykułów biurowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa maszyn, sprzętu i artykułów biurowych: Kserokopiarki - CPV 30.12.11.00-4; Tonery do kserokopiarek - CPV 30.12.51.00-4, Materiały eksploatacyjne do sprzętu informatycznego (tonery, tusze i taśmy do drukarek) - CPV 30.19.21.13-6, Niszczarki - CPV 30.19.14.00-7, Sprzęt i artykuły biurowe- CPV 30.19.00.00-7. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Opisy i fotografie oferowanego asortymentu 2) Zaświadczenie uprawnionego podmiotu do kontroli jakości, że dostarczane produkty odpowiadają normom określonym przez producentów urządzeń w których będą wykorzystywane (dotyczy tylko zadania nr 5). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli Oryginalny kod CPV: 30.12.11.00 - Urządzenia fotokopiujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.14.00 - Niszczarki Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie o wartości poniżej 137 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium dla wszystkich części zamówienia łącznie: 5 800 PLN. Zadanie 1 250,00 Zadanie 2 250,00 Zadanie 3 100,00 Zadanie 4 200,00 Zadanie 5 3100,00 Zadanie 6 1100,00 Zadanie 7 350,00 Zadanie 8 450,00. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, że wykonawca 1) Posiada uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli przedmiot zamówienia znajduje się w jego zakresie działalności określonym zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie dostawy odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia: - w części dotyczącej zadania nr 1, minimum jedną dostawę której przedmiotem była dostawa kserokopiarek o wartości równej co najmniej 25 000 PLN, - w części dotyczącej zadania nr 2, minimum jedną dostawę, której przedmiotem była dostawa kserokopiarek o wartości równej co najmniej 25 000 PLN, - w części dotyczącej zadania nr 3, minimum jedną dostawę, której przedmiotem była dostawa akcesoriów do kserokopiarek o wartości równej co najmniej 10 000 PLN - w części dotyczącej zadania nr 4, minimum jedną dostawę, której przedmiotem była dostawa tonerów do kserokopiarek o wartości równej co najmniej 20 000 PLN, - w części dotyczącej zadania nr 5, minimum jedną dostawę, której przedmiotem była dostawa tuszy i/lub tonerów do drukarek wartości równej co najmniej 290 000 PLN - w części dotyczącej zadania nr 6, minimum jedną dostawę, której przedmiotem była dostawa niszczarek o wartości równej co najmniej 10 000 PLN - w części dotyczącej zadania nr 7, minimum jedną dostawę, której przedmiotem była dostawa maszyn i/lub sprzętu biurowego o wartości równej co najmniej 35 000 PLN - w części dotyczącej zadania nr 8, minimum jedną dostawę, której przedmiotem była dostawa wyposażenia biurowego o wartości równej co najmniej 45 000 PLN 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli posiada środki lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż wartość brutto składanej oferty, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania, jeżeli z przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wynikać będzie, że nie występują uwarunkowania art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia do oferty: Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy Dokumentów: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w tym, umowa spółki - w przypadku spółek cywilnych - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia albo składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia albo składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia albo składania ofert; W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda przedstawienia wykazu potwierdzającego, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie minimum jedną dostawę (na każde zadanie oddzielnie) odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyli dokumenty potwierdzające, że dostawa została wykonana należycie. Wykonawca dołącza wykaz dostaw - na każde zadanie oddzielnie. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda przedstawienia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzającej zdolność kredytową wykonawcy , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;Inne dokumenty Oświadczenie o poddaniu się rygorom procedur bezpieczeństwa Oświadczenia, że w przypadku awarii danego urządzenia spowodowanej oferowanym materiałem równoważnym Wykonawca zobowiązuje się do : (dotyczy tylko zadania nr 5) - pokrycia kosztów ekspertyzy uszkodzonego urządzenia przeprowadzonej przez autoryzowany serwis producenta danego urządzenia; - pokrycia kosztów naprawy danego urządzenia; - dostarczenia urządzenia zamiennego o parametrach identycznych lub lepszych, przypadku gdy naprawa trwa dłużej niż 7 dni; - wymiany całej partii danego produktu równoważnego na produkt wyprodukowany przez producenta uszkodzonego urządzenia w ciągu 2 dni roboczych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 100 W zadaniu 1 i 2 1. cena 80 2. koszty eksploatacji 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.9rbm.rembertow.net. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2007 godzina 08:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.06.2007, godzina 09:30, Siedziba zamawiającego - sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: dostawa kserokopiarek. 1) Krótki opis: Dostawa kserokopiarek cyfrowych A-3 - 8 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie o wartości ok. 5 100 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. koszty eksploatacji 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: dostawa kserokopiarek. 1) Krótki opis: Dostawa kserokopiarek cyfrowych A-3 - 6 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie o wartości ok. 4 800 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. koszty eksploatacji 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: dostawa podajników do dokumentów. 1) Krótki opis: Dostawa podajnik dokumentów do kserokopiarki cyfrowej BIZHUP -210 A3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie o wartości ok. 1 914 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: dostawa tonerów do kserokopiarek. 1) Krótki opis: Dostawa tonerów do kserokopiarek. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie o wartości ok. 3 950 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego. 1) Krótki opis: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie o wartości ok. 55 460 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: dostawa niszczarek. 1) Krótki opis: Dostawa niszczarek. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie o wartości ok. 19 430 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: dostawa urządzeń biurowych. 1) Krótki opis: Dostawa urządzeń biurowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie o wartości ok. 6 700 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: dostawa artykułów biurowych. 1) Krótki opis: Dostawa artykułów biurowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie o wartości ok. 8 150 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.