To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-21
Krynica-Zdrój: dostawy ciągłe ziemniaków, owoców i warzyw
Numer ogłoszenia: 296707 - 2010; data zamieszczenia: 21.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 268147 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ, ul. Świdzińskiego 4, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 4146900, 4146387, faks 018 4146240.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy ciągłe ziemniaków, owoców i warzyw.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ziemniaków, owoców i warzyw, w ilościach i asortymencie określonym w załączonym do SIWZ załączniku nr 5 - formularzu cenowym. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamówionego towaru do 20% zamówienia. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania na niezmienionym poziomie cen netto określonych w ofercie przetargowej przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający zgodnie z art.144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na następujących warunkach: - zwiększenie lub zmniejszenie, w zależności od swoich potrzeb, zamówienia do 20%, - rozwiązania umowy wraz z upływem czasu na jaki została zawarta lub wraz z wyczerpaniem całkowitej wartości umowy brutto, - zmiany wynagrodzenia w zakresie stawki VAT w przypadku ustawowej zmiany stawki tego podatku, - odstąpienia od umowy w części w razie braku zamówionego towaru składającego się na przedmiot zamówienia, niespełnieniu przez towar wymogów jakościowych lub niewywiązywaniu się przez Wykonawcę z terminów dostaw towarów i zakupu towaru u innego Wykonawcy. zamówienie poniżej 125 000 euro.;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bogdan Abram Hurtownia Ogólnospożywcza "LOBO K"
jakie przetargi wygrała firma
Bogdan Abram Hurtownia Ogólnospożywcza "LOBO K"
- Hurtownia Ogólnospożywcza LOBO K Bogdan Abram, Kraszewskiego 21, 33-380 Krynica-Zdrój, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 185000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 125196,00
Oferta z najniższą ceną: 125196,00 / Oferta z najwyższą ceną: 125196,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- "Dostawa butelek szklanych 330 ml typu "EMMA" dla Zakładu Produkcji Wód Spółki Akcyjnej Uzdrowisko Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica-Zdrój"
- Przejęcie i wykonanie obowiązku Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. w zakresie zapewnienia recyklingu odpadów opakowaniowych oraz prowadzenia publicznych kampanii edukacyjnych
- Sukcesywna dostawa implantów ortopedycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby PCAPOW w Kędzierzynie-Koźlu w II półroczu 2025 roku
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lipca do grudnia 2025 r.
- Przetarg nieograniczony nr 4/2025 na zakup i dostawę artykułów spożywczych, owoce, i warzywa, dla Domu Pomocy Społecznej w Łętowni
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artkułów żywnościowych w okresie od września 2025 r. do grudnia 2025 r.
- Dostawa żywności do stołówki internatu przy Zespole Szkół im . Wincentego Witosa w Zarzeczu - II połowa 2025 r.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich z filią w Rościsławicach w okresie od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.